corect este pe la toate 4 odata.
Inlocuire Lichid De Frana
Collapse
X
-
Iancule,,,am zis ca la final daca ies cam 600 de ml de lichid vechi ( cum a zis Alex) ,,aia e. Sau dupa cum a mai zis alt coleg in primele pagini,,il scoti cu seringa din borcan mai repede,completezi cu ala nou,,si pe urma dai drumul la lichidul vechi pana iese cel nou la fiecare roata in parte..
Si dupa cum au mai zis si alti colegi,,folosesti un lichid nou de alta culoare decat cel original. In momentul in care ai vazut pe furtunas ca lichidul isi schimba culoarea,,te opresti.Last edited by Ivan Marian; 25 October 2012, 17:47.
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostIancule,,,am zis ca la final daca ies cam 600 de ml de lichid vechi
In masina mea au intrat doar 0.5ml de lichid de frana; cost total= 36+24=60roni.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
http://www.autozone.com/autozone/parts/Master-Cylinder-Brake-System/_/N-8kn47 . In the fifth installment of the AutoZone Complete Car Care - Master Cylinder ...
As I said in the video I've been asked about this video for some time and I was happy to get the opportunity to make it. Now that I think about it however I...
Alta metoda de a inlocui lichidul singur.
Iancule,,ce ai vrut sa zici in postul de mai sus,,tu stii.
Crezi cumva ca la dacia veche ma duceam la service pt aerisit si schimbat lichidul de frana sau schimbat garnituri la etrieri si pistonase? Nu..Le faceam singur ca asa imi place mie,,Ai ceva impotriva ?
Metoda asta gravitationala din cate vad ,,este o metoda mai noua( ca sa zic asa) care inlocuieste metoda pedalatului.Last edited by Ivan Marian; 25 October 2012, 18:21.
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostIancule,,,am zis ca la final daca ies cam 600 de ml de lichid vechi ( cum a zis Alex) ,,aia e. Sau dupa cum a mai zis alt coleg in primele pagini,,il scoti cu seringa din borcan mai repede,
Originally posted by Ivan Marian View Post.Le faceam singur ca asa imi place mie,,Ai ceva impotriva ?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Asta e marea problema a multora; aici exprimam pareri, idei; daca parerea mea nu corespunde cu a ta
@Marian
Eu ma schimbat lichidul de frana de 2 ori, odata mi-a tot completat in vas pe masura ce tot scotea pe la aerisitoare, a 2-a oara a folosit un aparat asemanator cu cel din linkul postat,
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View Posttrebuie golita toata instalatia. Cand nu mai curge se introduce lichidul nou; in momentul in care incepe sa curga pe la aerisitor acesta se strange; e logic faptul ca a antrenat cu el spre iesire si aerul. Asta cred ca e logica.
Toti se feresc sa introduca aer in instalatie,,apoi tu vii si spui ca trebuie golita toata instalatia.
Oare de ce? Unde e logica din punctul tau de vedere?
Ideea este ca aerul odata introdus in instalatie iese mai greu . Nu iese atat de usor dupa cum ai scris tu,,ca e antrenat de lichid.
Deci,,cine iti citeste postul ala,,te crede si se apuca sa goleasca instalatia si la final are aer pe conducte cat ar umfla un balon
Originally posted by IancuMIC View PostAsta e marea problema a multora; aici exprimam pareri, idei; daca parerea mea nu corespunde cu a ta, nu inseamna ca sunt impotriva ta; pur si simplu am alta parere; ai priceput?
Eu imi fac operatiunile de schimbare antigel,ulei,filtre,bujii,ulei servo,ulei cutie,placute de frana si lichid de frana SINGUR.
Fac asta pt ca imi PLACE sa o fac si sa mesteresc la logan...Deci asta nu poate fi o parere,,ci o pasiune pt mine.
Daca am face toti la logan intretinerea in service-uri,,de ce mai exista acest forum?
Plus ca eu nu am zis ca masor la fiecare roata in parte lichidul iesit,,ci am zis ca la final daca am scos vreo 600 de ml din vechiul lichid ( ca asa a scris ALEX ca intra cu pistoanele comprimate la maxim ) ...aia e,,adica e bine.
dupa 600 ml te opresti. cam atat are instalatia cu pistonasele comprimate maxim.
defapt are sub 600 dar dupa ce au curs 600 ml esti sigur ca nu mai exista lichid vechi pe instalatie
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostDeci,,cine iti citeste postul ala,,te crede si se apuca sa goleasca instalatia si la final are aer pe conducte cat ar umfla un balon
Doar am fost politicos si ti-am raspuns la intrebarea ta, daca stie cineva cum se face golirea instalatiei.(vezi mai in urma).
Originally posted by Ivan Marian View PostAcum ma intreb...dau drumul la toate aerisirile odata sau pe rand?
Care stie mai exact?
Parerea ta nu pot sa o iau in seama din moment ce tu te duci la service pt fiecare operatiune la logan.
Eu imi fac operatiunile de schimbare antigel,ulei,filtre,bujii,ulei servo,ulei cutie,placute de frana si lichid de frana SINGUR.
Fac asta pt ca imi PLACE sa o fac si sa mesteresc la logan...Deci asta nu poate fi o parere,,ci o pasiune pt mine.
Pana in nov. 2013. mai am garantie; respect programul de revizii;(dupa aia mai vedem); nu-mi place oricum sa schimb lichidul de frana sau sa repar masina pe trotuar asa cum am vazut in niste pozeLast edited by IancuMIC; 25 October 2012, 20:57.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
OFF...Atunci pana in Nov.2013 sa ne lasi in pace cu indicatiile. Ca de obicei,,vorbim impreuna si tu intelegi separat
On...Eu o sa fac in felul urmator: O sa trag din borcan lichidul vechi cu o seringa pana la minim. In felul asta castig timp mai mult. Apoi completez cu lichid nou si o sa dau drumul la aerisitor spate dreapta pana iese cel vechi dupa conducte si il vad pe cel nou. Apoi trec la roata spate stanga,apoi fata dreapta si fata stanga. O sa am grija sa completez nivelul de fiecare data cand o sa trec de la o roata la alta.
Lichid o sa cumpar un litru, ca sa fie. Apoi dupa ce termin operatiunea si o sa intre prima data vreo 500/600 de ml,cu restul ce imi ramane ii mai dau drumul la cate 100 de ml de lichid in parte ca sa fiu sigur ca numai ramane nimic din cel vechi pe conducte. Restul e CanCan...
Iar daca gasesc lichid de frana cu alta culoare cu atat mai bine pt mine. Dar sigur se va observa si cel nou pe furtunas fata de cel vechi.
Comment
-
Am schimbat astazi lichidul de frana. Am desfacut toate cele 4 aerisitoare si capacul de la bidonul de lichid de frana si am lasat sa se scurga, completand cand mai era pe fund. Dupa jumatate de ora(rabdarea la mine lipseste din pacate ...), abea daca s-a scurs 250 ml asa ca, am scos lichidul vechi(completand in acelasi timp cand mai era putin de tot) dand la pedala si facut aerisirea in X. Desi a durat si aceasta procedura, tot e mai rapida. La final am scos in jur de 500 ml.
Lichid de frana folosit: Ferodo dot 4 SAE J 1703 (prima oara am cautat Ferodo ESP, dar n-am gasit)
Rezultat: Pedala mai tare si incepe sa prinda dupa 5 mm de cursa.
Pret: 25 lei 1L lichid frana si 5 lei, 5 m de furtun.
PS: Eram croit sa cumpar lichid de frana Dacia(am fost multumit de el, n-am ramas niciodata fara frane), sa evit eventuale "probleme" cu ABS ul, dar din fericire si cu Ferodo DOT 4, ABS-ul functioneaza perfect. Ca pret, lichid frana Dacia costa 29 lei/0.5L(dealar Dacia).
Comment
Comment