Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @darksid3, sunt totalmente de acord cu tine!

    Comment


    • In ceea ce ma priveste, orice interventie la sistemul de franare, se lasa in final cu un test de frane pe stand ITP. Bineinteles, ulterior la alt atelier.
      Iata si rezultatul:
      Attached Files

      Comment


      • sall !
        As putea schimba acasa lichidul de frana , metoda scot tot lichidul din rezervorul pompei de frana si dupa umplerea rezervorului cu lichid nou si aerisirea in x a instalatiei ?
        Si inca ceva, atunci cand fac pedale pt. aerisire se porneste motorul ?

        Comment


        • Nu e nevoie de motor pornit.

          Comment


          • Stiind din vechile experiente cu incercarea de a aerisi instalatia de franare dar fara succes, m-am pus pe cautatul unei scule mai ieftine ...

            Comment


            • @Kojak ms. frumos !
              @zek83 stiam de tutorialul lui Cristi ,dar aici intrebam de metoda clasica fara scula cumparata de pe e-bay .

              Comment


              • Originally posted by valentin2005 View Post
                sall !
                As putea schimba acasa lichidul de frana , metoda scot tot lichidul din rezervorul pompei de frana si dupa umplerea rezervorului cu lichid nou si aerisirea in x a instalatiei ?
                Si inca ceva, atunci cand fac pedale pt. aerisire se porneste motorul ?
                Uite metoda cea mai agreata de inlocuire a lichidului de frana.
                Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari


                Originally posted by Kojak View Post
                Nu e nevoie de motor pornit.
                Daca tu crezi ca poti sa faci mai mult de doua pedale,cu motor oprit, atunci eu ma impusc .
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • nenea Inacule, de care gloante vrei, de argint is bune?

                  Merge si cu motoru' oprit, diferenta e ca efortu' la pedala e mai mare ca nu e functionala servofrana.
                  Deci raspunsu' corect ar fi: nu e musai sa fie pornit motoru', se poate folosi oricare din variante.

                  Comment


                  • Merci Kojak de precizari.

                    Merge si cu motorul oprit. Merge si cu el pornit si fara sa faca pedala.
                    Eu l-am schimbat la revizia cu distributia la reprezentanta (Dacoserv).
                    Motorul era pornit.
                    A golit cat a putut cu o seringa din rezervorul cu lichid de frana.
                    Dupa care a pus un pet cu un furtun trecut prin dop pe fiecare aerisitor in parte pe rand (era intotdeauna doar un singur aerisitor deschis) si a lasat sa picure lichid de frana pana se vedea ca s-a dus cel vechi, care era mai inchis la culoare, si vine din cel nou, mai curat.
                    Cat timp aerisitoarele au fost deschise pe rand a avut grija sa toarne lichid nou in vas.
                    Inainte au dat cu un spray pe aerisitoare si s-au desfacut usor.
                    Dezavantajul a fost ca am cumparat 1 litru de lichid ca sa toarne in vas si sa il lase sa curga pana se vede clar ca vine lichid nou.
                    Nu l-au folosit pe tot dar cam 750 - 800 ml tot s-a consumat.

                    Comment


                    • si mie la Dacoserv, cand mi-a schimbat lichidul si discurile si placutele, nu mi-au pornit motoru. Se pare ca in schimb a urmat ce s-a scris un post mai sus
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Salutare

                        o intrebare: stie cineva o reprezentanta Dacia care are aparat de ala cu vacuum sau pompa in Bucuresti? N-as prea vrea sa fac asta "empiric". Am fost la AMG pantelimon si aia nu au.

                        Comment


                        • ai de cautat mult,tot la metoda,,empirica,,vei ajunge

                          Comment


                          • Originally posted by Bodanel View Post
                            Salutare

                            o intrebare: stie cineva o reprezentanta Dacia care are aparat de ala cu vacuum sau pompa in Bucuresti? N-as prea vrea sa fac asta "empiric". Am fost la AMG pantelimon si aia nu au.
                            O sa ai o mica surpriza cand vei constata ca prin acea metoda empirica spui tu, gravitationala spun unii, se inlocuieste lichidul de frana in reprezentantele Dacia si nu numai.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by Bodanel View Post
                              Salutare

                              o intrebare: stie cineva o reprezentanta Dacia care are aparat de ala cu vacuum sau pompa in Bucuresti? N-as prea vrea sa fac asta "empiric". Am fost la AMG pantelimon si aia nu au.
                              Incearca la un service Renault. Eu am schimbat lichidul prin metoda asta, la Iasi.

                              Comment


                              • Salut tuturor. Am citit cateva comentarii , si am si eu o intrebare, nu e mai usor sa mergi intr-un service si in maxim juma de ora sa termini, decat sa pierzi o zi sa schimbi lichidul de frana, plus ca te murdaresti din cap pana in picioare? Am inteles ca o astfel de operatiune te costa 15-20 de lei. (in afata de lichidul de frana).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google