Originally posted by Urs
View Post
Inlocuire Lichid De Frana
Collapse
X
-
Nici vorba sa trebuiasca 1 litru. Nu mai induceti lumea in eroare.
500 de ml sunt suficienti!
Am facut si eu vineri operatiunea, metoda este aceeasi cu cea descrisa de Iancu, 41 lei, AMG Pantelimon.
PS: Am ramas cu un bidonas Motul DOT 5.1, sigilat, neatins, daca vrea cineva, 40 lei.
Comment
-
Ei nu, cum sa nu trebuiasca?
Imi aduc aminte de primul schimb, in reprezentanta, la 50kkm, in 2011, septembrie...
A cerut primul bidon (material de la ei), la taraba lor (magazinul cu portita spre atelier.
A ajuns si la al doilea. Din asta a mai ramas ceva...
Operatie executata cu butelia presurizata.
Lucra cu 2 maini stangi, saracul, (cu inceput de par alb)
Acum, la inceputul lui Ciresar, am avut "bafta" sa dau tot de el. Insa, cand a venit momentul operatiei, a cerut sfaturile competente unui coleg
Acum a inghitit ceva mai putin, dar tot nu s-a incadrat in 500 ml
Acum, serios vorbind, daca as face eu chestia asta, nu m-as zgarci incat sa consum strict 500 ml. As prefera sa curga ceva mai mult in bidonas, transparent, dar sa fiu sigur ca cel vechi s-a dus...
In atasament regasiti regula purjarii (pana acum vad ca nu a scris cineva de ea...), precum si indicatiile Renault, cu privire la parametrii lichidului necesar inlocurii
P.S. Acum observ ca s-a mai scris de "procedura purjarii'. Sorry! Dar o fila originala, nu stricaAttached FilesLast edited by 77sky; 6 July 2014, 09:24.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Nu, in circuitul de frana "intra" strict 500ml (vezi atasament).
Ca poti folosi si 4-5 l e o alta poveste.
Eu am precizat: pentru a fi siguri ca s-a eliminat tot lichidul vechi, din toate piesele circuitului, prefer sa mai cumpar un bidonas de 500 (e pana in 30 lei!) si sa folosesc din el cateva zeci (poate 200ml), decat sa ma cramponez in doar 500ml.Attached FilesLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Dupa ce am citit pe forum am trecut la inlocuirea lichidului de frana.(elf dot4,logan 2008).Nu am vazut nici un pic de rugina doar o mica diferenta de culoare.(elf-ul este mai deschis la culoare).Nu a fost nevoie pt demontarea rotilor si schimbarea nu a fost miraculoasa ,pedala de frana este putin mai elastica.(cu alte cuvinte se simte cum franeaza cu pedala sus ,inainte de inlocuire pedala de frana era foarte tare si cursa foarte mica)AC/DC- RIDE ON
Comment
-
Daca are sub 200grd temp fierbere se schimba sau are culoarea cola sau maroniu
iata testerul de verificare...temp de fierbere
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
LICHIDE BUNE PERFORMANTA COST
recomand doar la recipient de tabla.
BOSCH DOT 4 SUPER 1LITRU--- (exista si Dot 4 simplu dar are temp fierbere mai mica.)
DOT 4 ---1LITRU ATE BLUE RACING
Necesar 1litru pt schimbare si spalare circuit in service cu pompa speciala in presiune atasata pe rezervor lichid frana.
Comment
-
Va salut .
Am citit postarile despre necesitatea schimbarii lichidului de frana la 2 ani si metodele folosite.
Asa ca m-am decis sa fac acesata operatie si am cumparat un dispozitiv care face schimbul de lichid cu ajutorul presiunii de la roata.
Am luat si 1L de lichid de frana Ferodo-DOT 4.
Lichidul din instalatie este cam murdar, dar si peretii interiori ai vasului de plastic.de nu se vede prea bine nivelul.
Vreau sa curat acest rezervor, si va rog sa-mi dati un sfat cum pot sa-l demontez- montez la loc, fara sa stric ceva pe acolo.
Va multumesc pentru ajutor
Comment
-
Care este diferenta intre lichidele astea de frana :
- Lichid de frana Renault DOT4 - 77 11 575 501
- Lichid de frana Renault DOT4+ - 77 11 575 504
- Lichid de frana ELF Freelub 450 DOT4
Diferenta dintre cele primele 2, cele Renault, este doar legat de faptul daca masina are ( se va folosi DOT4+ - 504 ) sau nu ESP ( se va folosi DOT4 - 501 ) ?
Acest lichid ELF este recomandat si pentru masinile cu ESP ?
Comment
Comment