Aprindere Automata A Luminilor De Intalnire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc pt sfaturi,am analizat un pic si am ajuns la concluzia, ca cea mai buna varianta ar fi cea a lui Fabian si anume alimentarea de la butonul de degivrare si folosirea de releu,dar mai am o nelamurire si anume, trebuie facute doua circuite,unul pt pozitie si unul pt faza de intalnire,sau daca fac un circuit pt faza de intalnire se vor aprinde si pozitiile?

    Comment


    • #17
      Am facut o sechema de releu cu automentinere pentru aprinderea farurilor la prima franare.Pentru a stinge farurile e folosit releul mai mic.Din pacate nu am timp acum sa stau sa explic cum functioneaza dar cine stie cum e cu electrica isi face o idee cum fuctioneaza si cum se automentine releul si cum se sting farurile cand se opreste motorul.
      Attached Files
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #18
        Mai bine punem un buzzer cum aveam la Dacie la MI in paralel cu comutatorul, pana nu aprinzi farurile sa nu taca
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #19
          Lasand la o parte faptul ca pe timp de zi, ar merge aplicata una din ideile de mai sus, totusi la un senzor foto-sensibil nu v-ati gandit? astfel ca la lasarea intunericului sa se aprinda automat luminile!

          Comment


          • #20
            si sa se si stinga automat cand vine unu din fata cu becurile aprinse. daca si ala are senzor, va semnalizati cu stroboscoapele si nu intelegeti ce se intampla
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              "stupid me" la asta nu m-am gandit )
              Doar sa fie plasat undeva sa nu fie influentat de alte surse de lumina, decat de cea a zilei, care e cea mai puternica sursa de lumina, idei ar fi, numai sa ai un pic de cunostinte si imaginatie.
              Ideea este doar de umplutura, o faci cu optionale de "beenweu"
              dar din punct de vedere al performantelor tot carutza pe 4 roti ramane.

              Comment


              • #22
                sincer nu stiu unde e amplasat si cum da exact comanda de aprindere a farurilor senzorul de lumina de la bmw. trebuie documentata treaba si poate se incumeta cineva s-o faca...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Seba View Post
                  si sa se si stinga automat cand vine unu din fata cu becurile aprinse. daca si ala are senzor, va semnalizati cu stroboscoapele si nu intelegeti ce se intampla
                  pai seba..fa'ma sa inteleg...masinile care sunt prevazute cu senzori de lumina patesc asa ceva??? nu normal! deci, daca ii montezi un astfel de senzor, de ce s'ar stinge farurile cand intra in contact cu o alta sursa de lumina?
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #24
                    tocmai am zis mai devreme ca nu e vorba de o simpla fotodioda sau fotorezistenta pusa in far, cum foarte probabil se gandesc majoritatea. astea smechere cu senzori de ploaie, lumina, etc, au toate acele module cu interfata CANbus, la masinile alea toate comenzile se dau prin CANbus, nu punand impreuna doua fire in blocul de lumini. plus ca au logica de functionare, nu doar senzor si releu. e ceva mai complicat decat casa pionierilor, de aia am zis ca astea artizanale probabil nu vor functiona.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      am avut un prieten care sia facut asa la fruri cun ziceti voi da era la un man tga
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        am fost azi cu masina de la munca(Fort T100) la servis si am intrebat un electrician de acolo... raspunsul pe care l-am primit a fost: ( sa trag un + de la contact si sa il leg la blocul de lumini)... orcum daca reuseste cineva vreau si eu mai multe detali despre cum a facut ...

                        o posibilitate ar mai fi cu senzorul de lumica dar cam scump....
                        Last edited by Florin177; 19 September 2009, 19:45. Reason: Automerged Doublepost
                        http://www.loganclub.ro/forum/member.php?u=18685

                        Comment


                        • #27
                          cautand pe net am dat peste asta http://www.tuning100.ro/products.php?id=238
                          http://www.loganclub.ro/forum/member.php?u=18685

                          Comment


                          • #28
                            salutare tuturor.Eu m-am gandit un pic si am sa va spun parerea mea.plus pentru faruri se poate trage de la casetofon spre exemplu, deoarece cand se actioneaza demarorul farurile or sa se stinga(cum pateste si casetofonul).La ce m-am gandit eu este:inlocuirea plusurilor intre geamuri(care sunt alimentate doar de contact;nu merg pe accesorii) si faruri.astfel impuscam 2 iepuri din 1 lovitura si anume:
                            1.avem faruri ce se sting/aprind la luarea/punerea contactului;
                            2.geamuri electrice pe plus permanent

                            ce ziceti?

                            PS:voi incerca in seara asta daca se pot actiona geamurile cand se porneste motorul(cand se actioneaza demarorul)
                            Last edited by V@ly 1.4 MPI; 1 October 2009, 17:29.
                            :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                            Comment


                            • #29
                              Am adunat cateva idei de la voi si am reusit.Am folosit doua relee de protectie si am obtinut ce am vrut,adica aprindrea automata a luminilor de intalnire la punerea contactului si stingerea lor atat timp cat este actionat demarorul.Multumesc mult.

                              Am mai folosit si un intrerupator ca cel care blocheaza deschiderea geamurilor din spate,pentru a putea dezactiva aceasta functie daca este nevoie.
                              Last edited by oto; 3 October 2009, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                OTO poti sa dai detalii mai multe despre relee si de ce mai trebuie acel buton de care spui ca lai pus sa intrerupi nu mai poti sa folosesti maneta din bord care stingea luminile pana acum? poate pui niste poze sau poate faci chiar un filmulet cred ca ar fi de ajutor sa vedem si noi firele care sunt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google