La un Logan DCI 70CP din 2008 ce fel de servodirectie este, hidraulic sau electro-hidraulic??
Servodirectie pe Logan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Electro-hidraulic am impresia, oricum difera fata de cea de pe benzinare.
Comment
-
Am citit tot threadul dar tot nu am gasit pe careva sa scrie care sunt piesele care trebuie schimbate.
Va rog, cineva care stie toate piesele ce trebuie cumparate, sa scrie o lista, pentru un ambiance 1,4.
Din caute stiu eu trebuie:
caseta de directie;
pompa de servo;
instalatie electrica?;
conducte servo;
suport accesorii;
alternator.
Comment
-
alternator nu-ti trebuie neaparat
- curea accesorii
- rola accesorii
-fulie pompa servo
-vas expansiune
-coloana volan
- si desigur: ulei de servoPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Salut.
Exact,trebuie si alternator.
Intamplator am intrebat pe cineva azi de asta.(pt. un coleg)
Daca te intereseaza un suport de accesorii(cel fara AC)dar merge pt. cei care nu au servo si vor sa-si monteze.
Si mai am o conducta(eu am pus AC si trebuia una ma lunga).
Daca e cineva interesat,PM.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Resurscitez putin thread-ul acesta.
Salutare.
Am si eu o mica problema, am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara(in cele din urma) si am constatat ca fata de anul trecut, servodirectia merge si mai greu.
Mereu a fost putin mai teapana fata de cea de la alte loganuri.
Ce e de facut? Ma bate gandul sa schimb lichidul de servo. Masina are 6 ani si 60 000km.
Rezolv ceva daca schimb lichidul, sau sa ma gandesc ca nu cumva sa fie pompa pe duca?Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
servo
Salut!
Cu siguranta anvelopele influenteaza cat de usor sau greu merge volanul chiar daca avem servo. Spre exemplu, asta iarna inainte sa imi pun anvelopele de iarna, cele de vara se cam dezumflasera si volanul mergea cam greu. Cand le-am pus pe cele de iarna, care erau umflate bine, mi s-a parut ca s-a schimbat cu 180 de grade situatia iar volanul mergea usor ca un fulg.
As putea spune ca pentru cei care isi pun din nou anvelopele de vara si nu le umfla (in timp cat au stat poate s-au mai si dezumflat suplimentar) e normal ca volanul sa mearga mai greu. Dupa ce le umflati, vedeti diferenta.
EU am alta situatie. Nu s-a umblat nici la servo, nici la roti si nici la volan, doar mi s-au schimbat niste cabluri care se oxidasera cand mi-a intrat apa in masina si nu mai imi mergea martorul de usi deschise. Dar acum mi se pare ca merge mai greu volanul. Exista oare vreo cauza care poate explica situatia asta?
Comment
Comment