Recomandat sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandat sau nu?

    Se intampla ceva la Logan daca tragi frana de mana,iarna,la temperaturi foarte scazute??adik sa inghete?....sau nu ai nicio problema......) ...in rest...bft...Go logan
    sigpic

  • #2
    Eu cred ca frana de mana trebuie folosita si vara si iarna in egala masura,au fost cazuri cand au ruginit cablurile pt ca nu a fost folosita frana de mana.Si ca sa fiti siguri ca nu va rugini folositi-o si la cate un mic drift Am glumit aici!
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #3
      mie unul mi-a intrat in reflex sa trag frana de mana cand stationez
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #4
        drift

        Vine iarna.....ce naiba....incepe sezonu D Buna "gluma" D-FENS ;) Concluzia este ca frana de mana trebuie folosita ;))
        sigpic

        Comment


        • #5
          din experienta personala... nu spala masina iarna, dupa care sa tragi frana de mana... dimineata nu vei mai pleca cu ea
          mi-a ingetat apa in tamburi de 2 ori la fostul logan si uite asa am plecat cu autobuzul de acasa... si masina a ramas in curte...

          cel mai bine este sa mergi cu masina 10-15 min sa se usuce tamburul
          in rest, foloseste frana de mana!

          Comment


          • #6
            Originally posted by 2fast4u
            din experienta personala... nu spala masina iarna, dupa care sa tragi frana de mana... dimineata nu vei mai pleca cu ea
            mi-a ingetat apa in tamburi de 2 ori la fostul logan si uite asa am plecat cu autobuzul de acasa... si masina a ramas in curte...

            cel mai bine este sa mergi cu masina 10-15 min sa se usuce tamburul
            in rest, foloseste frana de mana!
            in cazul asta faci pipi pe tamburi sau arunci o galeata cu apa calda pe ei)
            Captain of the black pearl

            Comment


            • #7
              Nu cred ca exista masina la care pe cablul de frana de mana sa nu ajunga umezeala, iar iarna sa nu inghete evident. Deci si Logan-ul are problema asta , nu? Dar nu cred ca ar trebui sa ne facem prea mari probleme nu? Defapt daca stau bine si ma gandesc la Oltcit, aveau frana de mana pe discurile de frana fata, care erau pe cutie, iar cablurile foarte ferite de umezeala.
              Si ca sa fiu la subiect, e foarte bine sa va folositi de frana de mana, pe cat mai mult posibil, dar cand temperaturile sunt foarte negative, nu o mai trage-ti ca daca se blocheaza.... Deranjul este prea mare, sa o deblochezi.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                Eu am folosit-o la fel si iarna si vara, si pe vreme cu inghet si pe vreme cu umezeala, ce-i drept de spalat nu am spalat masina iarna, dar de inghetat inca nu a inghetat. asa ca o voi folosi si in continuare
                Bafta.

                P.S. Daca ingheata, cum a zis si FLORYN, deranjul e cam mare
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #9
                  Cand sunt sub 0 grade afara si ninge sau ploua nu e bine sa trageti frana de mana mai mult timp. Din cazua umezelii si chiar apei/zapezii care intra la tambur e posibil sa numai puteti sa lasati frana de mana. Chiar si cablul poate ingheta.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Nici nu este recomandat sa speli masina iarna,cand e ger,nu se face asa ceva.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #11
                      nici daca e murdara rau rau rau ca la paris dakar ?)
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Pana la urma se gaseste o zi in care s-o poti spala,doar n-o tine 3 luni doar ger,nu suntem in Siberia
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • #13
                          Am vazut instructor de la scoala de soferi cu masina blocata din cauza ca seara a tras frina de mana dupa ce mersese pe sosea umeda, iar dimineata se chinuia sa plece,dar surpriza,cablul inghetase pe timpul noptii !!!Cred ca nu trebuie trasa frina de mina daca este iarna ,daca ai mers pe drumuri cu umezeala sporita sau ai trecut cu masina prin apa(?!).

                          Comment


                          • #14
                            e bine sa folosesti frana de mana ...dar in conditi grele (temperaturi cu minus)ferestete sa o lasi trasa peste noapte ca poti avea surprize....ideal e sa o tragi daca o lasi pe zi pe undeva cateva ore....as o mai si utilizezi...numai bine
                            JUST ME.....30-rdd......

                            Comment


                            • #15
                              Problema cu frana de mana sta in felul urmator (ma refer aici numai la situatia in care temperaturile sunt sub 0 grade):

                              1. Daca circuli pe drum uscat nu exista riscul sa inghete nici cablul nici tamburii, situatie in care poti trage frana de mana dar nu foarte tare (cam la jumatate din cursa);
                              2. Daca circuli pe drum cu umezeala (ploaie, zapada, mazga, etc.) e bine sa nu tragi frana de mana, dar sa asiguri masina in felul urmator:
                              a. daca masina e in plan perfect orizontal cuplezi tr. I si pui o piatra sau altceva la una din roti;
                              b. daca masina e in plan inclinat cu fata catre planul inclinat, cuplezi tr. I, asiguri toate rotile cu obstacole (pietre de dimensiuni maricele) si rotile fata sa fie orientate asfel incat daca masina ar aluneca la vale, traiectoria masinii sa fie catre o zona neutra;
                              c. daca masina e in plan inclinat si cu spatele catre planul inclinat se respecta cele spuse la pct. b cu exceptia ca se cupleaza marsh-arrier-ul.

                              Cele spuse la punctele b si c se pot aplica si in cazul parcarilor in zone de munte sau deal in zile fara umezeala, cazuri in care se asigura masina SI CU FRANA DE MANA.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google