Recomandat sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Sp!ke
    1. Daca circuli pe drum uscat nu exista riscul sa inghete nici cablul nici tamburii, situatie in care poti trage frana de mana dar nu foarte tare (cam la jumatate din cursa);
    Chiar si atunci daca ninge, ploua sau se depune bruma afara se poate creea gheata.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Ai dreptate.

      Comment


      • #18
        In conditii de intemperii si ger este bine sa aveti 4 bolovani hotarati in masina.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #19
          As vrea sa schimb lumina din bord de la ceasuri fara ace. Se poate? Datimi citeva idei, sau cum as putea afla si de unde as putea afla.

          Comment


          • #20
            Pai este CIPRISHOR la tine in curte
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • #21
              Originally posted by dan.gutu
              Pai este CIPRISHOR la tine in curte
              mersi o sa ma interesez

              Comment


              • #22
                Si un prieten deal meu a patit dar era asa.. un fel de ceata mai densa si a tras frana de mana seara si dimineatza nu a mai pornit masina nush exact ce fel de logan dar logan era...Intrebare... ce poti sa faci ca sa iti revina pornesti cu ea.. si astepti sa se dezghete ma gandesc ca nu. ii o prostie mare.. ce se poate face?
                LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                Enter the Matrix

                Comment


                • #23
                  faci un foc mic de tabara sub motor si astepti pana ... vin pompierii!
                  Logan - siguranta si incredere!

                  Comment


                  • #24
                    @KeanuRev: Cum sa nu porneasca masina, poate ai vrut sa zici ca nu a putut sa o miste din loc din cauza ca a inghetat cablul de la frana de mana. Si in aceasta situatie se toarna apa fierbinte pe tambur si ca prin minune isi revine...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Pai aia vroiam sa zic ar fi culmea acuma din cauza ca o inghetat frana de mana nu porneste motorul
                      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                      Enter the Matrix

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by KeanuRev
                        Pai aia vroiam sa zic ar fi culmea acuma din cauza ca o inghetat frana de mana nu porneste motorul
                        sau poate sa traga de cablu cu mina la fiecare roata pe sub prag(sal zgîltîe)posibil sa fi intrat apa in camasa cablului de mina (la multi am vazut ca mansonul "camasa" cablului de frina sa ros de caroserie puna sa spart si le intra apa intre camasa si cablu un defect intilnit in proportie de 80 la suta)

                        Comment


                        • #27
                          Cand e ger afara e clara treaba, evitati sa trageti frana de mana (si sa stea peste noapte asa).
                          - am mai auzit pe altii ca nu o baga in viteza ca forteaza cutia...

                          M-a amuzat treaba cu bolovanu' pus la roata ) Las-o naiba ca nu-i caruta, sau Dacia mea 1300 care nu mai are compresie.

                          Comment


                          • #28
                            Am patit-o cu Meganul iarna trecuta! Erau cam -10 grade!Am trecut printr-o balta si apoi m-am oprit la cumparaturi(Cora). Dupa 2 ore, cand sa plec, inghetase!!! Ma cam panicasem, ca nu stiam de ce!Am sunat pe "al batran" si a venit si m-a rezolvat !Oricum nu prea aveam de unde sa iau apa calda din Cora ....

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Octavian___28
                              Cand e ger afara e clara treaba, evitati sa trageti frana de mana (si sa stea peste noapte asa).
                              - am mai auzit pe altii ca nu o baga in viteza ca forteaza cutia...

                              M-a amuzat treaba cu bolovanu' pus la roata ) Las-o naiba ca nu-i caruta, sau Dacia mea 1300 care nu mai are compresie.

                              eu la colegii care au patito chiar si eu dar cu dacia veche am "zgiltiit "bine cablul sub prag inainte de a intra in tambur si si-a dat drumul

                              Comment


                              • #30
                                vreau sa va dau un sfat,in cartea de mecanica dinanul 1980 cind am terminat eu scoala ,,spunea sa NU tragi frina de mina iarna deoarece in momentul cind ajungi la destinatie, maeurile dupa spate sunt calde mai mult sau mai putin atunci transpira din cauza temperaturi de afara si se lipesc sabotii de maieu.

                                Fie ca Sfinta Sarbatoare a Nasteri Domnului sa va aduca pace in suflet,lumina in viata si un An Nou plin de bucurii,alaturi de cei dragi. ,,Cracin Fericit si La Multi Ani!!!!
                                Last edited by andrei; 22 December 2007, 19:16.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google