Recomandat sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cl 02 ysa
    vreau sa va dau un sfat,in cartea de mecanica dinanul 1980 cind am terminat eu scoala ,,spunea sa NU tragi frina de mina iarna deoarece in momentul cind ajungi la destinatie, maeurile dupa spate sunt calde mai mult sau mai putin atunci transpira din cauza temperaturi de afara si se lipesc sabotii de maieu.

    Fie ca Sfinta Sarbatoare a Nasteri Domnului sa va aduca pace in suflet,lumina in viata si un An Nou plin de bucurii,alaturi de cei dragi. ,,Cracin Fericit si La Multi Ani!!!!
    dar suntem in 2007 si peste citeva zile in 2008 si masinile sunt altele fata de atunci nu te contrazic dar eu folosesc permanent frina de mina si nu am patito niciodata,parerea mea este ca trebuie folosita cum ai invatat si la scoala ....(permanent in momentul stationarii)altfel rugineste sufa si o sa astepti vara sa o schimbi

    Comment


    • #32
      Am tras frana de mana tot timpul pana acuma.. si nu am avut probleme sa inghete la logan ma refer deci ii ok si a fost destul de frig
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #33
        M-am dezobisnuit sa trag frana de mana acum iarna. Dar la drifturi o folosesc (asa ca sa nu rugineasca).
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #34
          Logan 1,4MPI

          Nu numai ca rugineste sufa care mi se pare imposibil ca este capsulata la ambele capete si plina cu lighid de ungere,mai este sistemul de blocare si deblocare care nu are cum sa se blocheze decat daca intra o cantitate mare de apa,si cam atat ,in concluzie nu are cum sa se blocheze.Asta se intampla la masine vechi dar foarte bine se poate intampla si la masine noi doar in cazul in care apare o defectiune la cele de mai sus pomenite.Parerea mea.
          sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

          Comment


          • #35
            am tras frana de mana permanent si nu s-a intamplat nimic pana acum. intradevar la dacia berlina(fabricatie "98) am patit-o odata iarna si trebuit sa merg pana la servici cu roata dreapta blocata(doar ce ninsese) si am desfacut acolo tamburul ca altfel nici nu a vrut.
            sigpic

            Comment


            • #36
              si eu tot timpul folosesc frana de mana si de 2 ani nu sa blocat niciodata indiferent de vreme !
              "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

              Comment


              • #37
                La mine s-a intepenit cablul de la roata din dreapta, si cand l-am schimbat, am constatat ca nu intrase apa, nu inghetase, nimic de genul asta... nu stiu ce a patit, nu mai aluneca la fel de usor cablul prin camasa.
                Am observat ca sunt destul de bine facute si nu prea are cum sa intre apa in ele ca sa inghete in interior, dar oricum evit sa mai trag frana de mana pe frigurile astea.
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #38
                  frama de mana trebuie folosita si iarna si vara numai ca iarna nu se lasa peste noapte trasa logic nu?
                  ym! dorinu2005@yahoo.com
                  BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                  Comment


                  • #39
                    Doua ierni

                    Si eu folosesc frana de mana la fiecare orire-statioanre, chiar peste noapte, masina o tin in curte (nu in garaj) n-am avut probleme.
                    Iarna nu prea merg la spalatorie decat daca e cald (peste +2 grade) si cand e cazul o spal eu cu apa caldutza (+10 grade aprox) si se usca repede.
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • #40
                      Folositi intodeauna frana de mana! Prin actionare ae regleaza automat distanta dintre saboti si tambur. Eu o folosesc de cite ori este nevoie! Daca se foloseste rar, mecanismul de reglaj se intepeneste si nu mai ajusteaza distanta la saboti Poate sa apara si un scirtit la eliberarea pedalei de frana.
                      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                      Comment


                      • #41
                        Am patit-o si eu. Am spalat masina in oras si apoi am plecat la socrii (la vreo 15 km distanta), am lasat masina in curte peste noapte (erau vreo -10 sau -15 grade afara). Dimineata cand sa plec nu a vrut sa plece usor, am fortat putin. S-a auzit o pocnitura si a plecat. Cred ca inghetase ceva pe acolo. Asta a fost singura problema cu frana de mana, si o folosesc tot timpul.

                        Comment


                        • #42
                          se lipise sabotii de tambur (nimic grav

                          Comment


                          • #43
                            Dar de ce? Ca doar nu a intrat apa la tamburi?

                            Comment


                            • #44
                              sau condensat ei erau fierbinti ai spalat cu apa rece si nu ai mai mers intratit cat sa se usuce

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by vali007 View Post
                                Ca doar nu a intrat apa la tamburi?
                                Pe tamburi poate sa intre apa, de ce sa nu intre?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google