Recomandat sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu trage frana de mana iarna adica sa o lasi peste noapte au dreptate baieti incheata tamburi

    Comment


    • #47
      ca si ceilalti nici eu nu te sfatuiesc sa lasi frana de mana trasa peste noapte daca temperatura este sub -5 grade

      Comment


      • #48
        eu o folosesc tot timpul ceea ce recomand se la altii

        Comment


        • #49
          Originally posted by vali007 View Post
          Am patit-o si eu. Am spalat masina in oras si apoi am plecat la socrii (la vreo 15 km distanta), am lasat masina in curte peste noapte (erau vreo -10 sau -15 grade afara). Dimineata cand sa plec nu a vrut sa plece usor, am fortat putin. S-a auzit o pocnitura si a plecat. Cred ca inghetase ceva pe acolo. Asta a fost singura problema cu frana de mana, si o folosesc tot timpul.
          Acelasi lucru l-am facut si cand am plecat de pe loc au pocnit si in fata nu numai in spate ....numai roata dreapta spate a ramas blocata. Am dat de cateva ori in spate si in fata si la un moment dat a pocnit tare de tot (am zis ca sau rupt sabotii sau ceva). Problema e ca acum daca trag frana de mana in mers, treptat, roata dreapta spate nu ingheata, pe cand cea stanga nu se mai misca deloc.Trebuie sa trag tare de ea adik sa ii dau mai multi dinti ca sa se blocheze.Se intampla si daca plec de pe loc cu frana trasa cat sa se blocheze roata stanga, stanga blocata dreapta se invarte. Nu ar trebui sa se blocheze amandoua? Daca folosesc frana de picior nu e problema. Mie frica sa nu se fi intamplat ceva....

          Comment


          • #50
            Sfat

            Daca simtiti ca vreo roata spate e blocata, luati un bidon de vreo 2 L si turnati cu darnicie direct pe tamburi (pentru a topi pojghita de ghiata formata intre sabot(i) si tambur.
            Acest fenomen se intampla din doua cauze cumulate:
            Apa intrata acolo, in tambur (in special de la spalare cu jet)
            Si,,,tragerea franei de mana...
            Am patit si eu sa imi inghete tamburul, insa cand am vazut ca e intepenita nu am fortat ci am turnat apa fierbinte (e mult mai bine asa)
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #51
              Aseara mi-a inghetat si mie ceva pe la roti pentru ca nu mai vroia sa plece de pe loc(am avut frana de mana trasa si cred ca a inghetat ceva acolo).Am fortat putin inainte-inapoi si am auzit cateva trosnituri,pocnituri si a plecat.Credeti ca s-a intamplat ceva acolo de la trosniturile alea, nu mi-au picat bine la suflet sunetele alea????

              Comment


              • #52
                O intrebare. Daca se blocheaza rotile din cauza franei de mana blocata(inghetata) se aprinde martorul ABS? Nu am chef sa experimentez pe a mea asa ceva poate stiu cei ce au patit.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #53
                  Originally posted by 77sky View Post
                  Daca simtiti ca vreo roata spate e blocata, luati un bidon de vreo 2 L si turnati cu darnicie direct pe tamburi (pentru a topi pojghita de ghiata formata intre sabot(i) si tambur.
                  Acest fenomen se intampla din doua cauze cumulate:
                  Apa intrata acolo, in tambur (in special de la spalare cu jet)
                  Si,,,tragerea franei de mana...
                  Am patit si eu sa imi inghete tamburul, insa cand am vazut ca e intepenita nu am fortat ci am turnat apa fierbinte (e mult mai bine asa)
                  acuma e tarziu de turnat apa calda pe tambur, raul e facut . Eu nu am abs dar din cate am auzit nu ar trebui sa stea aprins martorul abs daca au inghetat rotile...deci e vb de o defectiune.

                  Comment


                  • #54
                    @Cristi_LCD: Nu, nu se aprinde.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Eu iarna incerc pe cat posibil sa nu folosesc frana de mana, mai ales peste noapte.

                      Comment


                      • #56
                        Eu trag frana de mana decat "3 dinti" doar ca sa o folosesc si sa nu se blocheze cablul,fie iarna fie vara!

                        Comment


                        • #57
                          spala masina si dai bine pe la roti cu apa si trage numa trei dinti ca asa am facut si eu )

                          Comment


                          • #58
                            daca lasi masina in panta si tragi frana de mana 3 dinti ... degeaba o mai tragi, ea o sa stea locului pt ca e bagata in viteza nu pt ca ar tine frana de mana.

                            Comment


                            • #59
                              Corect, la 3 diniti nu tine decat putin frana de mana, daca e panta masina pleaca fara probleme daca nu e bagata in viteza, dar si ingheata.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Va salut! cert lucru ca atunci cind sesizati ca rotile sin blocate nu incercati sa miscati masina pentru a le debloca sigur provocati in acest fel si dereglarea frinelor(in dicat e sa le dezgetati cu o sursa de caldura ) apa fierbinte sau jet de aer cald.Sfatul meu ca si profesor e sa nu se traga in nici un fel frina de mina pe timp de iarna. Masina poate ramine asigurata in vit 1 sau R dar mai rar in R (se blocheaza monocontactul R) dar se mai poate braca rotile spre bordura. In orice caz dupa spalare incercati sa ventilati sabotii,tamburii,cum ? incercati sa frinati de citeva ori nu prea tare dar pe durata mai lunga, la plecarea de pe loc (dimineata sau dupa un timp, incercati sa va asigurati ca masina se misca fin inainte si inapoi ,asta inainte de a incerca sa demarati(nu fotati saboti cu ajutorul motorului,mai bine impingeti usor masina sa isi dea drumul singura daca nu si ni incercati cu solutia descrisa mai sus)numai bine !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google