cum sa-mi pun abs ?se poate numai in fabrica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din punct de vedere legal, nu se poate. indiferent cata vointa ai avea...numai fabrica ce construieste masina are voie sa monteze echipamente ce tin de siguranta masinii. service-urile doar inlocuiesc, nu monteaza. legal, e o diferenta enorma. n-ai vrea sa ai aun accident cu unul care si-a montat abs in garaj, cu multa vointa, dar care abs n-a functionat bine si ti-a "pupat" masina. daca se face expertiza tehnica a masinilor, cati ani de puscarie crezi ca face respectivul?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Eu cred ca nici macar nu sti ce inseamna ABS DACA VORBESTI DE LEGALITATE

      Comment


      • #18
        Solosebastian...Nu vreau sa te intalnesti in trafic cu o masina dotata cu ABS montat in fata blocului(sau in spate)...Tine cont ca sistemul de franare este situat in categoria "siguranta circulatiei".
        Poate ne spui tu ce inseamna ABS...
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by solosebastian View Post
          Eu cred ca nici macar nu sti ce inseamna ABS DACA VORBESTI DE LEGALITATE
          Vad ca esti nou pe forum! Te-as ruga sa stai cuminte in bancuta ta si sa nu mai faci afirmatii de genu!!!
          0.9 tce SL plus

          Comment


          • #20
            Am citit si eu posturile de pe aici si am ajuns la concluzia ca cei care si-au luat masina fara abs au crezut ca au facut o afacere zicand "lasa ca o iau fara abs si ma duc la dezmembrari sa cumpar unul si il pun pe masina". De putut se poate pune, dar ce te faci daca nu functioneaza tocmai atunci cand ai nevoie!? Csebalin si valeriuciprian au dreptate, abs-ul e sistem de siguranta de categoria 0, adica foarte important. Eu zic ca cei care nu au abs si vor sa aibe, sa isi vanda masina si sa cumpere una cu abs. A mea a costat cu 450 euro mai mult decat cea fara. Eu zic ca se merita.

            Comment


            • #21
              Pe cele pe care se poate monta optional ABS... Sa nu uitam ca mare parte din Loganuri nu au optiunea asta.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Poate sa ma lumineze si pe mine cineva si sa imi spuna ce se intimpla daca esti in timpul mersului si abs-ul se defecteaza?

                Comment


                • #23
                  Sistemul de franare va functiona la fel ca si cel fara ABS. Scrie in manualul de utilizare chestia asta.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by solosebastian View Post
                    Eu cred ca nici macar nu sti ce inseamna ABS DACA VORBESTI DE LEGALITATE
                    imi permit sa zambesc, ca sa nu zic mai multe...
                    voaim sa ignor postul tau, dar, in caz ca mai sunt si altii ca tine:
                    abs=anti-lock brake system. Ajuta la deblocarea rotilor cand acestea se blocheaza la o franare puternica sau pe suprafata alunecoasa. Vrei detalii tehnice, ce tip de senzori, cati dinti/roata, cate canale, tipul servopompei, frecventele electrovalvelor si altele?
                    intamplator, de 5 ani lucrez in industria auto. Electronica auto...Standardul ISO16949 si/sau alte standarde in materie de siguranta si productie/testare sisteme automotive iti suna vreun clopotel? Sunt convins ca nu...
                    si nu mai urla, ca se intelege si cand scrii cu minuscule. Nu cred ca peste tine vin auditurile de automotive tuv cert/lloyds din 6 in 6 luni.
                    inainte de a posta, poate ar fi bine sa ne documentam, macar un pic
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      ) imi cer scuze ca ma tavalesc de ras dar mi-a placut tare replica lui csebalyn.
                      acuma o astept pe cea a lui solosebastian, daca mai are vreuna :P.

                      Scuze de offtopic, dar chiar mi-a placut asta ).


                      Si ca sa fiu ONTOPIC... se poate intampla cumva ca abs-ul sa se defecteze si sa nu mai permita franarea? Banuiesc ca nu, ca atunci nu s-ar mai folosi . Eu nu am acest sistem pe masina, si nici nu am condus prea mult una dotata cu asa ceva, ca sa vad cum reactioneaza, tot ce stiu e din ce am auzit si ce am citit.
                      Last edited by golanu; 22 May 2008, 09:49.
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Omega View Post
                        Sistemul de franare va functiona la fel ca si cel fara ABS. Scrie in manualul de utilizare chestia asta.
                        Exact asta stiu si eu si ma bazez pe experienta personala. Daca abs-ul se defecteza nu va stica si sistemul de frinare clasic.

                        Comment


                        • #27
                          Cu conditia sa nu gresesti la montaj. Cum nici un service nu face asta, ramane varianta "in curte, pe genunchi". Si atunci exista sanse sa ramai fara frane. Nu toti sunt meseriasi. Corect?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by csebalyn View Post
                            imi permit sa zambesc, ca sa nu zic mai multe...
                            voaim sa ignor postul tau, dar, in caz ca mai sunt si altii ca tine:
                            abs=anti-lock brake system. Ajuta la deblocarea rotilor cand acestea se blocheaza la o franare puternica sau pe suprafata alunecoasa. Vrei detalii tehnice, ce tip de senzori, cati dinti/roata, cate canale, tipul servopompei, frecventele electrovalvelor si altele?
                            intamplator, de 5 ani lucrez in industria auto. Electronica auto...Standardul ISO16949 si/sau alte standarde in materie de siguranta si productie/testare sisteme automotive iti suna vreun clopotel? Sunt convins ca nu...
                            si nu mai urla, ca se intelege si cand scrii cu minuscule. Nu cred ca peste tine vin auditurile de automotive tuv cert/lloyds din 6 in 6 luni.
                            inainte de a posta, poate ar fi bine sa ne documentam, macar un pic
                            scuze nu am vrut sa te jignesc dar eu consider abs o imbunatatire a masinii deci a sigurantei si orice imbunatatire a sigurantei e legala atata timp cat corespunde din pct. De vedere tehnic.Nu am pomenit nimic de spatele sau fata blocului

                            Comment


                            • #29
                              Iar eu iti explicam in ce conditii cineva poate modifica un sistem de franare/directie (grad de risc 0, adica foarte mare). Se fac teste, se modifica specificatii de design, release in productie, audit-uri, astea toate intr-o firma constructoare de masini sau subansamble pt industria auto, nu intr-un service, nu la tine/mine/oricine acasa). Cine stabileste ca e imbunatatire ce vrei sa faci tu si cum anume? Tu sau rar-ul? Cine face testele de drum? Ai cumva de gand sa-l omologhezi la rar? Nu stiu daca trebuie omologare de tip, pt ca exista deja loganuri cu abs, dar la unul care n-are trebuie trecut in talon la rubrica "modificari tehnice care influenteaza performantele masinii", dar probabil trebuie omologare individuala. Asta ca sa fie legal, sa nu ai surprize in caz de accident, Doamne fereste! Pune-ti intrebarea ce se intampla daca intr-un accident cu victima se verifica masina si constata aia ca n-ai avut abs din fabrica si nu se vad urme de frana...Mie mi-au luat masina la expertiza pt niste aripi indoite si radiator spart, cand a intrat unu in mine, doar pt ca nu s-au vazut urme de frana la masina mea...Si n-a fost accident grav...
                              daca merge si nu te prinde "garcea" sau rar-ul, n-ai nici o problema.
                              repet: nici un service nu-ti va monta abs pe o masina care n-are. Ei au voie doar sa inlocuiasca subansamble. Iar eu pe mana unor mesteri, personal, nu m-as lasa...Am mai mare incredere in bosch, delphi, wabco, denso, valeo, siemens, continental si orice firma constructoare de masini ce amesteca subansamblele respective si iese o masina decat in oricine care incearca acelasi lucru si poate iese compot, poate iese masina...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc D-lui ValeriuCiprian pt informatie si repostare
                                Referitor la discutia ''ce inseamna termenul de ABS '' si care este rolul lui :
                                Pt cei care nu sunt familiarizati cu termenii ca ABS este sitemul de franare prin rostogolorire adica fata de sitemul clasic nu permite blocarea rotilor in momentul franarii bruste si care face o analiza individuala a fiecarei roti in timpul franarii actionanad pt a stabiliza autovehiculul in timpul franarii.
                                intamplator lucrez in industria cablajelor pt LOGAN LEONI PITESTI (fost VALEO cablaje) si sunt familiarizat cu tot ce inseamna audit de calitate si securitate si credetima ca nu se face rabat de la nici un indicator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google