Pornire Casetofon Fara Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    "Deci ai taiat firul rosu si cel galben de la mp3 le-ai legat intre ele dupa care le-ai conectat la firul galben care alimenteaza cu plus mp3-iul si nu pleaca decat pe contact ?"
    Da exact asta am facut si nu s-a intamplat nimic , mp3 merge exact la fel ca inainte de operatiune . Memoriile nu prea le pastreaza mai exact daca inchid si deschid mp3 la intervale scurte de timp retine melodia insa daca sta mai mult inchis incepe cu prima melodie de pe cd

    Comment


    • #32
      Iti scriu pe mesaj privat sa nu incarcam thread-ul degeaba, plus ca am mai scris de cateva zeci de ori pe acesta tema.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cosmindan View Post
        ...Este vorba de un fir, care trebuie unit cu altul.....
        Asa are un consum in stand-by atat de mare incat in 2-3 zile descarca o baterie noua.

        Comment


        • #34
          Eu chiar nu inteleg ce este asa de greu.

          Pe mufa de la masina ai un +permanent (klema 30), un +contact (klema 15), o masa , si un fir ce merge la ceasurile de bord (pentru functia gala de la radio - adica marirea volumului de sunet odata cu marirea vitezei autovehiculului (nu toate au acest fir)). Unele mai au un fir ce pleaca se la blucul de lumini. Acesta aprinde display-ul aparatului la punerea pozitiilor. (Pe logan nu am vazut aceasta functie). La aparatele de radio aftermarket ce le montati voi va trebuie un + permenent, un + contact si o masa. Firele rosu si galben difera de la un aparat la altul in ceeace priveste klema 15 sau 30. Aparatul de radio are nevoie de klema 30 (+permanent) pentru memorie, si de klema 15 pentru functionare. Daca vreti sa va mearge intr-un radio indiferent daca e pus contactul, trebuie sa legati ambele plusuri de la radio la clema 30 de la mufa aututurismului. Oricum daca vreti sa va pastreze memoria, obligatoriu alimentarea de + permanent (adica memoria) de pe radio trebuie legata pe klema 30 a masinii.

          Cum fac aparatele de radio (cele originale), adica sa le pornesti cu contactul luat si sa functioneze 30 min, nu o sa reusiti niciodata cu celelalte. Aceasta este o functie particulara aparatului. Aceasta functie este realizata din softul aparatului.

          Comment


          • #35
            Sa stii ca loganul are pin pentru pozitii...Este firul albastru din mufa iso a masinii, nu mai stiu exact pinul...Acel fir pune un plus in casetofon iar el stie ca e noapte si seteaza displayul la o luminozitate mai mica sa nu te deranjeze la condus...Cat despre functia gala mi mi se pare o porcarie....Eu am scos firul de la inceput.

            Comment


            • #36
              Originally posted by turbojack View Post
              Asa are un consum in stand-by atat de mare incat in 2-3 zile descarca o baterie noua.
              Consumul este mare numai in momentul cand ai vreo defectiune in rest este infim, 9 mA fara fata, 12 mA cu fata (lumineaza o tasta), 400 mA ia la pornire pe radio si 300 mA timpul functionarii pe radio, 700 mA ia la pornirea pe cd si 500 mA consuma pe cd in timpul functionarii. Masuratorile le-am facut pe un panasonic fara sa aiba conectate boxele iar diferente mari intre playere nu prea sunt. Oricum consumul de 10, 20, 30 mA nu inseamna nimic, este consumul unui led.

              Comment


              • #37
                Originally posted by bogidan21 View Post
                Sa stii ca loganul are pin pentru pozitii...Este firul albastru din mufa iso a masinii, nu mai stiu exact pinul...Acel fir pune un plus in casetofon iar el stie ca e noapte si seteaza displayul la o luminozitate mai mica sa nu te deranjeze la condus...Cat despre functia gala mi mi se pare o porcarie....Eu am scos firul de la inceput.
                Scuze, dar te corectez putin. In mufa ISO standard pe firul albastru iese din player tensiunea pentru pornirea amplificatoarelor sau pentru ridicarea antenelor telescopice electrice, iar ce spui tu cu iluminatul afisajului, adica "DIMMER", este pe firul portocaliu, si este o tensiune care vine de la bordul masinii(spre player) in momentul pornirii pozitiei.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by marisan View Post
                  Consumul este mare numai in momentul cand ai vreo defectiune in rest este infim, ....
                  Un raspuns concludent vei gasi si aici: http://www.loganclub.ro/forum/cum_de...4.html?t=18894

                  ps. din zecile de defecte de acest gen pe care le-am rezolvat,95% se datora CD-ului legat pe direct. ;)

                  Comment


                  • #39
                    Eu vorbeam de mufa masinii nu a playerului. Iar firul portocaliu de la player este telephone mute. Mai citeste putin.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by turbojack View Post
                      Un raspuns concludent vei gasi si aici: http://www.loganclub.ro/forum/cum_de...4.html?t=18894

                      ps. din zecile de defecte de acest gen pe care le-am rezolvat,95% se datora CD-ului legat pe direct. ;)
                      Cunosc thread-ul pt ca am scris si eu in el. Poti avea consum mare in momentul unei probleme a playerului altfel este imposibil, cu 10 mA descarci o baterie de 50 A in 5000 de ore.

                      Comment


                      • #41
                        la mine la pionner merge numai la cheie,e mai bine asa zic eu

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bogidan21 View Post
                          Eu vorbeam de mufa masinii nu a playerului. Iar firul portocaliu de la player este telephone mute. Mai citeste putin.
                          Da, Loganul are in mufa, pusa de fabrica, ca DIMMER fir de culoare albastra(!!!).
                          Dar in mufa ISO STANDARD acest fir va fi intotdeauna de culoare portocalie, adica ORANGE=DIMMER, iar firul albastru este care da tensiune de pornire la amplificatoare, antene telescopice, adica BLUE=POWER ANT sau REMOTE TURN-ON.
                          Iar ce spui tu, cu "telefon mute", este de culoare mov/negru adica PINK/BLACK=AUDIO INTERRUPT IN.
                          Documentatia:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Firul pt amplif este ALB+ALBASTRU.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by snoop View Post
                              la mine la pionner merge numai la cheie,e mai bine asa zic eu
                              E mai bine ca nu iti mananca bateria...daca nu pornesti masina cateva zile risti sa iti consume toata bateria.
                              Deci pe cheie e cel mai bine.

                              Comment


                              • #45
                                Ma da al naibii player ce va consuma voua bateriile. Da ce va consuma voua atata un player cateva zile toata bateria? Un pic cu 8 biti de memorie? Eu orice player care l-am avut a fost pe permanent si a stat masina nepornita si o sapt chiar 2 si a pornit la prima cheie. A ,daca lasi playerul pornit normal ca se duce naibii bateria, dar altfel nu prea. Mai sunt si petarde facute pe vapor in drum spre client da nu cred ca e cazul la un player de firma. Cat despre modul de conectare cum e mai bine parerea mea e ca fiecare il pune cum ii este mai bine. Dar nicidecum ca e mai bine pe contact sau nu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google