Care Bucsi Trebuie Repozitionate La Montarea Arcurilor Sport?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care Bucsi Trebuie Repozitionate La Montarea Arcurilor Sport?

    salutare am tot cautat si nu am gasit nicaieri sa se spuna exact care sunt acele bucsi.
    daca are cineva o poza cu ele sau sa imi explice si mie care sunt acelea si cum trebuie facut as fi recunoscator pentru ca trebuie sa imi ajunga arcurile si vreau sa fac si repozitionarea bucsilor

    multumesc!
    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

  • #2
    bucsile de la prinderea bratelor in caroserie. desi nu e musai neaparat sa le repozitionezi. o coborare de 3-4cm inseamna ca bratele si bucsele ajung in aceeasi pozitie in care sunt si daca ai arcuri stock dar mergi cu masina incarcata. deci no problem, pana la urma.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      am inteles mersi de raspuns
      http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

      Comment


      • #4
        eu o lasasem mai mult, si nu a fost nevoie...depinde de masina

        Comment


        • #5
          Eu, dupa H&R, le-am repozitionat.
          Acum, am Eibach si le am in continuare "repozitionate".
          La vremea cand mi-am luat primul set de arcuri, am inteles ca trebuiesc repozitionate bucsele, daca se lasa masina cu mai mult de 3 cm.
          Acum, se discuta altceva.
          Tu faci cum crezi.

          Comment


          • #6
            @xew : nu postezi, daca te rugam, niste poze cu aceste bucse repozitionate. Tot nu-mi dau seama cum si in ce fel le-ai repozitionat. la ce te referi cand spui repozitionare ? Rotirea bratului pe liber si orizontal, inainte de strangerea suruburilor pe definitiv sau cum ?
            Repozitionarea bucselor, reprezinta o chestie destul de complicata ( chiar daca nu vad cum s-ar putea realiza ) , odata cu repozitionarea urechilor de prindere in lonjeron, ca sa nu mai vorbesc despre ...geometrie roti.
            Chiar sunt curios.

            Comment


            • #7
              Poze nu am facut, ca nu mi-am dat seama pe moment.
              Oricum, e destul de simplu.
              Am bagat masina pe rampa, nea meseriasu' a intrat sub masina, a desfacut piulitele de pe surubul (prezonul) basculei, am iesit in curte, am dat o tura cu masina asa, am reintrat pe aceeasi rampa, unde acelasi nea meserias, a reintrat sub masina si a restrans acele piulite pe pozitie.
              Dupa aceasta opratiune nu am refacut geometria, masina nu trage deloc, merge drept si nu a tocit anvelopa deloc.

              Comment


              • #8
                pot completa...daca mi se perminte : desfacutul bucselor se recomanda a se face cand masina e in aer( pe 2 cricuri..etc etc )...iar stransul lor se face cand masina e deja " rulata " dar fara a o mai ridica!
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • #9
                  desfacutul bucselor se recomanda a se face cand masina e in aer


                  FOARTE IMPORTANT!
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    normal ar fi sa le montezi si deci sa le si demontezi intr-o pozitie cat mai apropiata de pozitia lor normala de lucru.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      bun asta am inteles ca trebuie sa fie masina in aer...da la fel ca si liculicu...sunt curios care sunt bucsile alea...o poza de aproape..ceva
                      low....&.....slow

                      Comment


                      • #12
                        alea de la prinderea bratelor de caroserie. bratul inferior fata (singurul, de fapt, la suspensia mcpherson), cele doua tampoane mari de la prinderea puntii "H" spate in praguri si eventual capul inferior al telescoapelor de pe puntea spate. poze n-am. in alta ordine de idei, sorin, jiji, icspe, lau, bulan, micutu, n-au facut repozitionarea bucselor si au h&r...unii de cativa ani buni si aprox 100000km...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Mie personal mi se pare ca ai cam ridicata de cur cu tot cu arcurile veitec, repozitionarea se face numa pe spate?Care ar fi pros sau cons vorbind de repozitionare.

                          Comment


                          • #14
                            eu zic ca e munca degeaba. daca incarci masina si mergi cu ea mereu incarcata cu suspensia stock (deci arcurile comprimate cu 3cm), trebuie sa repozitionezi bucsele? daca in loc de 2 persoane mergeti mereu 4 in masina, te duci la service si le zici lu aia sa-ti schimbe pozitia bucselor ca tu umbli incarcat si aia din fabrica or fost niste cretini si n-au luat asta in calul, or facut o masina sa mearga numa goala. nu crezi ca te scuipa in fata?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Atunci cand mergi cu masina incarcata mereu, supui la stres suplimentar aceste bucsi in mod constant, deci le vei uza mai repede.

                              Repozitionarea lor se face tinand cont strict de aspectul acesta, al uzurii.
                              Conform manualului de reparatie, bucsile se strang in pozitia de repaus a masinii, cu rotile pe sol. Cand pui arcuri sport, ai schimbat deja asieta masinii, pozitia ei de repaus, deci trebuie s-o lasi pe sol, ii slabesti bucsile, si apoi le strangi din nou. Cei cu simturi fine vor observa si o imbunatatire a comportamentului pe denivelari.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google