@margelatu... pe BFF cutia a tinut 300Nm...
jh3 benzina vs jh3 diesel
Collapse
X
-
-
posibil sa fie my bad ... dar desi sunt JH3 ambele ,indicii de dupa difera si mi s-ar parea normal sa fie un pic mai rezistenta aia de diesel .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by GGI78 View PostPoate i-mi spui si mie ce difera intre o cutie de diesel 65CP si una de 1.6MPi in afara de pinionul treptei 5Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
barosane, de putut se poate. ca nu te va ajuta, asta, insa, nu te va putea convinge nimeni, decat tu, dupa ce-o pui si omori demarajul masinii. eu am pe 16v chipuit pinion de diesel pe tr5, pastrand grupul mai scurt de benzinar si-n afrade consum la drum intins, n-ai nici o hasna de treapta mai lunga. aia care au pus pe 1.4 si demareaza la fel, sau insesizabil mai incet, dar le-a scazut consumul cu 1 litru la suta, vorbesc ori in necunostiinta de cauza, ori incearca sa se convinga pe ei ca n-au dat o palma la un c@c@t cu modificarea aia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ti-am spus, daca vrei sa uiti de demaraj, poti pune toata cutia. unii zic ca lungind tr2 si 3, scot timpi mai buni la liniute, cica ar scuti o schimbare de viteza. practica, bunul simt tehnic si matematica insa nu mint, masinile de curse au cutii scurte, nu lungi, daca intelegi "ceea ce doresc pentru ca sa spun" .Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment