Ridicarea Geamurilor La Inchiderea Masinii Fara Alarma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ridicarea Geamurilor La Inchiderea Masinii Fara Alarma

    Am citit nenumarate treath-uri cu metode de ridicarea geamurilor,acestea fiind posibile doar la masinile cu alarma sau a celor ce au un modul,la ce e nevoie atatea cheltuieli cand poti afce ceva mai simplu.

    comform cutiei de interconectare a habitaclului la mufa EHI la pinul 17A spune asa: Comandă + temporizator închidere blocare electrică uşi ......

    la butonul de ridicare a geamurilor scrie asa in cartea de reparatii

    Pin Denumire
    A1 Comandă urcare
    A2 Masă
    A3 + după contact protejat
    A4 + lumină de poziţie stânga protejat (iluminare comandă)
    A5 Comandă coborâre

    ce ar fi daca am trage un cablu de la pinul 17A printr-un releu la care spune ca e temporizata de uch la pinul A1 al butonului de ridicare/coborare a geamului
    NU AM MOMENTAN nici o schema facuta dar vreau sa precizez ca la mine cand motorul pornit/sau e pe contact la o singura asasare scurta a butonului de ridicare a geamului se inchide singur si se opreste singur la sf cursei

    Dati-mi idei,sau o sa se inchida threat-ul inainte de toate.
    Astept idei,sau o iau razna iar???

  • #2
    PAi tu ai butonul cu impuls, la masina...de asta se ridica/coboara la o singura apasare. Chiar varinata asta nu am mai auzit-o pana acuma. Pune-o in practica.
    Ce stiu eu....pentru masinile ce nu au alarma (chiar si pentru cei care au, uniii, nu toti0 trebuie acel modul de ridicare a geamului, modul ce da impuls la modulul/buton de ridicare a geamului.......conditia e ca butoanele de la geamuri sa fie ori cu impuls, ori sa aiba montate moduluri de impuls pe ele.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      uratzelul_flo, daca ai butoane cu impuls, atunci da se poate lua comanda de impuls de pe pinul A17, dar nu o sa-ti functioneze pentru ca geamurile primesc + dupa contact. Pinul A17 este temporizat, nu da curent continuu. El da un impuls de 0,8 secunde necesar inchiderii centralizate.

      In schimb, daca pui geamurile pe + permanent , iti va merge inchiderea lor la comanda de pe A17.
      Eu zic sa nu mai cauti idei, ca toate vor converge intr-un anumit punct : modul de ridicare ! E cel mai sigur. Si nici nu modifici instalatia masinii. (cum ar fi punerea pe + permanent a geamurilor).

      Comment


      • #4
        CITITI si va minunati


        Comanda in dublu sens a unui motor de current continuu:
        Este aplicatia tipica pentru care a fost conceput butonul, respectiv comanda de ridicare/coborare a geamului pasagerului din dreapta, al carui actuator este prevazut cu un servomotor de current continuu. Polaritatea tensiunii la bornele motorului se inverseaza in functie de comanda (ridicare sau coborare). La fine de cursa, chiar daca actuatorul nu e prevazut cu limitator de cursa, intervine protectia la suprasarcina care intrerupe comanda, indiferent daca butonul este tinut apasat in continuare.

        deci as avea putin noroc chear si daca nu am butoane cu impuls,problema ar fi cum ai spus si tu mike plusul dupa contact
        Last edited by uratzelul; 18 October 2009, 22:49. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          pai nu e chiar o problema.....se pot pune pe + permanent butoanele.
          Firele motorului sunt legate de pinii 1 si 5 ai butonului.

          Comment


          • #6
            Uite. eu am geamurile legate pe plus permanent, astfel incat , atunci cand vreau sa folosesc geamurile, cu motorul oprit (cheia scoasa din contact0 nu am probleme...functioneaza perfect. Si probleme nu au cum sa fie..chiar daca e legat pe + permanat, pentru ca (consider eu) tensiune primeste numai atunci cand este actionat butonul, si atat.
            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

            Comment


            • #7
              eu am alarma...cum pot face ca atunci cand inchid masina din telecomanda alarmei sa se inchida si geamurile? adica...se poate face asta?
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • #8
                iti cumperi un modul de ridicare geamuri.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by frankcadillac View Post
                  eu am alarma...cum pot face ca atunci cand inchid masina din telecomanda alarmei sa se inchida si geamurile? adica...se poate face asta?
                  Da...modulul de ridicare geamuri (gasesti pe net) si butoane cu impuls, sau modul de impuls pentru butoanele de la geam (gasesti pe forum) . Varianta cu modulul de ridicare a geamurilor...vezi sa nu aiba alarma astfel de modul, ca sa nu mai dai banii pe altul.
                  Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                  Comment


                  • #10
                    am pus metoda in aplicare si ghiciti cea iesit???)) nu-mi mai mergea inchiderea centralizata,am incercat si cu cheia in contact si tot nimik...idei????

                    Comment


                    • #11
                      Inchiderea centralizata(comandata din cheie) cu cheia in contact, nu mergea si inainte de a face "schema" de mai sus. In momentul cand pornesti motorul la masina (chiar si cu a 2a cheie), telecomanda nu mai functioneaza.
                      Asta inseamna ca...ai anulat comanda de la inchidere centralizata. Poate ca in momentul legaturilor, ai mers pe ideea culorilor de la fire........daca e asa...aici s-ar putea sa fi gresit.

                      Ex. minor: eu mi-am legat oglinzile cu incalzire direct de la firul de la luneta.Motiv.....firul care pornea de la siguranta principala (30 amperi) pana la UCH, pana la releul de comanda si pana la luneta...nu corespundeau culorile, si nici dimensiunea firului. Asa ca am decis sa ma leg direct la sursa.

                      recomandare mea....mai consulta inca odata schema electrica, cauta pe cineva care se pricepe la electrice la logan, sau cel mai bine....cumpara-ti un modul...si scapi sa dai foc (probabil) la masina...parerea mea.Multa bafta in continuare.
                      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by uratzelul_flo View Post
                        am pus metoda in aplicare si ghiciti cea iesit???)) nu-mi mai mergea inchiderea centralizata,am incercat si cu cheia in contact si tot nimik...idei????
                        ai taiat firul ce pleaca din A17? vezi ca A17 ajunge si in butonul de inchidere centralizata de pe consola.
                        incearca sa dai comanda de inchidere de acolo, sa vezi ce se intampla?

                        In alta ordine de idei: ce faci tu inchide doar un geam, in eventualitatea ca vei reusi .

                        Comment


                        • #13
                          nu am taiat nici un fir l-am clipsat pur si simplu si am dus firul la pinul 1 al butonului ce are comanda de ridicare a geamului,.....am incercat si cu a 2 a cheie in contact,contact pus si am inchis masina din cheia cu telecomanda si nimik,iar cu tragerea firului de la inchiderea masinii din buton la pinul putonului de ridicare a geamului ...cred ca e acceasi chestie

                          Comment


                          • #14
                            In primul rand pinul 17A din conectorul EHI este intrare in UCH deci daca-l mai legi aiurea in tot felul de configuratii poate reusesti sa strici UCH-ul.
                            Butonul de inchidere geamuri are in repaus (cand nu este apasat) ambele iesiri spre motor (pinii 1 si 5) legate la masa, deci iar atentie la legaturi directe pe acesti pini ca este posibil sa faci vreun scurtcircuit.
                            Pentru ceea ce vrei tu sa faci trebuie sa intrerupi firele care pleaca din butoane spre motor si acolo se intercaleaza 2 relee pentru fiecare geam (releul 1: pinul NC spre A1, COM spre motor, NO legat la 12V permanent; releul 2: NC spre A5, COM spre motor, NO legat la masa). Releele vor fi comandate (eventual temporizat stanga-dreapta) de un modul actionat de comanda de inchidere (pinul B2 al conectorului PI) si recomandat cu detectie la suprasarcina (pentru decuplare in momentul inchiderii geamului).

                            Comment


                            • #15
                              corect, firele motorului sunt la masa in repaus, deci ...
                              intrerupe numai unul si fa proba daca merge impulsul, daca da...mai departe te descurci cu releele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google