se poate modifica diferentialul de pe cutia de logan 1,6 16v. as vrea sa pun unul de diesel 85 sau cu raport de diesel. cunoscatorii stiu de ce . va rog sa imi spuneti si mie daca se poate si pe unde se poate face ?
Modificare Cutie Logan 1,6 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pai daca cunoscatorii stiu de ce ... inseamna ca s`a putut pune .
necunoscatorii intreaba ... de ce?
daca te referi la pinionu de a 5a de diesel, se poate si s-a pus la destule masini .Cutia de 16v e aceeasi cu aia de 1.6 ,intreaba-l pe dsign ca el are.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
nu ma intereseaza doar pinionu de a 5 a. ma intereseaza sa imi lungesc toate treptele, implicit si raportul final prin care se transmite miscarea la roata. adik mult mai simplu cu un diferential decat prin modificarea tuturor treptelor si pinioanelor.
ce raport are diferentialul de logan ? si cam cat are putea fi modificat ? adik scazut raportul ? se poate pune de la diesel ? (bineinteles daca este mai mic cel de diesel) daca nu nu are rost
Comment
-
omu' lu' Dumnezau, mai intai scrie dupa gramatica limbii romane, aia din scoala, nu dupa aia de pe mirc,messenger sau alte variante.
diferenta intre cutia de dizal si cea de benzinar o fac toate rapoartele cutiei, inclusiv grupul final. s-a postat aici pe forum un tabel cu rapoartele cutiilor de pe logan. nu stiu daca nu pe topicul de pinion de-a 5-a de dizal pe benzinar sau altul...da un "search" si-o s agasesti. pana la urma, necunoscatorii intreaba din nou: ce vrei sa obtii de trebuie musai sa schimbi cutia?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da asa e am uitat ca sunt pe forum si nu me messenger. eu am intrebat daca pot sa achimb doar diferentialul si sa obtin o lungire a tuturor treptelor. nu vreau sa schimb toate treptele ci doar diferentialul ca sa le lungesc pe toate odata. sa pui doar pinion de a 5 a mi se pare aiurea ca va fi diferenta mare de la a 4 a la a 5 a. vreu sa obtin reprize mai lungi si viteza maxima mai mare. i am facut cip tunung si am 115 cai pe dyno. si mi se pare mult prea scurta cutia. si am auzit ca scade si consumul destul de bine.
Comment
-
Viteza maxima mai mare NU vei avea, consum mai mic poate la drum lung (nesemnificativ, am vazut la 1.4 si m-a lasat rece) , vei avea demaraj/reprize de rahat (asta cumulat cu un consum mai mare de carburant).
Cutia de pe 1.6 chiar nu e scurta, la alte masini 1.6 16V sunt rapoarte si mai scurte (mai ales treptele 4 si 5).
Ma minunez
Comment
-
Comparatii gasiti aici: http://www.dacia-logan-mcv.org/pdf/u...ata_saloon.pdf
Modificand rapoartele din cutie,castigi in viteza maxima,dar pierzi la acceleratie.
Comment
-
cum isi bat unii joc de masinile lor
la ce nu ti-ai luat 1.2 16v daca tot vrei sa consume putin ,ai luat 16v i-ai mai facut si chiptuning .Cat despre 115 cp pe dyno ,pot sa rad?sa iti zic si de ce ? cu toate ca ai fi scos prin absurd valoarea aia nu prea conteaza ,ca e o valoare calculata in functie de cp de la roata , asa ca fara un before si after la roata ... poa sa fie si 130 cp pe dyno ... din creionLast edited by Cristi_Xp; 25 October 2009, 13:16.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ma refer la puterea motorului. l am intrebat cati cai voi avea dupa remapare la motor. mi a zis ca max 115 ca la celelalte motoare care le a facut. dupa ce a introdus coordonatele masinii raport final transmisie diametru rotii etc a scos 105,1 before si 114,98 after. eu zic ca e destul de simplu si intelege toata lumea.
cat despre rapoarte mai lungi am scris mai sus in postul pe care l am deschis ca este pentru cunoscatori. asa ca ........ cunoscatorii sa vorbeasca.
Comment
-
pai eu zic asa: sa faci un test de exemplu, in tr5, la 5800rpm, ai cam 200 si un pic pe ceas. ia vezi tu pe dyno cat cuplu avea motorul la 5800, inmulteste cu raportul final pe tr5 si apoi compara noul cuplu de la 5000 dupa chiptuning si noile rapoarte de dizal, sa vezi al dracu ca n-ai destul cuplu cat sa invarti rotile mai tare de 200 si ceva pe ceas. deci viteza din parti. demarajul pe repriza (la depasiri, de exemplu) l-ai omorat din fasa. praf, direct, fara mila, cu cutie de dizal. singurul castig e consumul mai mic. cu o idee, nu o diferenta imensa. care daca nu faci multi km cu masina, nu justifica inlocuirea cutiei. asta ca o cutie e cam scumpa si cu manopera la inlocuire, s-ar putea sa te ajunga cat nu face economia de benzina. ma rog, fiecare cu ideile lui, eu ti-am zis ce ai de facut sa te convingi ca vei avea viteza mai mare. verificata curba de cuplu pe tr5 cu cutia asta si cu cutia de dizal. s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by turbojack View Post...........
Modificand rapoartele din cutie,castigi in viteza maxima,dar pierzi la acceleratie.
Daca ii pun pinion de dci 85 cp la 1.6 16V fug cu 230-240? Ca stock fuge cu 200-210.
se_ko: din pacate aici nu prea sunt cunoscatori.
Baaaaa cunoscatorilor, unde sunteti???
Comment
-
va dau un exemplu prin care am trecut eu. inainte de 16v am avut un urs din 90 (dupa care plang si acum). era un 318i si avea 113 cai motor m40. inainte de urs am avut o supernova. cand mam suit un urs am si am facut cu el 100 200 km va jur ca am zis ca am fost un idion ca am vandut supernova. aveam impresia ca tragea in gol. se tura foarte tare si viteza din parti. intamplarea a facut sa se sparga un simering de la diferential. ma duc la Nasi pe fundeni imi schimba grupu cu totu si imi zice ca mi a pus grup cu raport 3,6 in loc de 4,1 cat aveam eu. si ? pai o sa traga mai bine, reprize mai lungi consumuri mai mici. vreau sa zic ca era cu totu alta masina. 60 cu a 1 a si 115 cu a 2 a. ma tinea in scaun cand dadeam la blana de ziceai ca am vreo 200 cai. era alta masina. pe autostrada de la 200 vit max am ajuns la 225. era fantastic cum un grup mai lung a schimbat in felul asta masina. m am alergat cu o octavia 2 2.0 diesel de 140 cai. pe la semafoarele alea de pe splai ii dadeam cam 10 15 metri distanta (din semafor in semafor). ceea ce innainte doar visam.
nu vreau sa ma cert cu nimeni de pe forumul asta. dar spuneti mi de ce pe logan nu are merge ?? daca la un motor de 113 cai si o masina de 1,3 tone a dat rezultate fantastice de ce nu are met=rge la 105 cai 1,1 tone ????
Comment
Comment