Modificare Cutie Logan 1,6 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    io ce ziceam mai sus? dar n-ar deschide graficele alea sa se uite peste ele
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      De la al doilea post al omului am intuit ca la el cardanul cuplat la diferential face fix acelasi lucru care-l fac planetarele direct la roata (nu comparati diferentialul de FWD cu cel de RWD, planetare fixe cu ele cu cap mobil).
      E diferenta mare. La trasmisie pe spate, da!, faci o treaba. La Logan nu o sa iti iasa acelasi lucru.
      Imagineaza-ti asa> Bicicleta cu foaie fixa (una singura), lant si un pinion la roata. Daca ai schimbat pinionul ai rezultate (viteza mai mare sau efort mai mic). E, acum incipuie-ti exact invers, ca impingi roata din fata. Ce iti iese daca schimbi pinionul?
      sigpic

      Comment


      • #18
        exact acelasi lucru, chiar daca ai tractiune fata, tu tot aceleasi pinioane le ai si tot acelasi efort il depui la bicicleta, dar faza e ca la bicicleta nu poti sa iei curba daca ai roata din fata tractoare ) andy_x3m ai cam dat-o-n bara cu bicicleta )
        ai vrut tu sa zici ceva dar nu ti-a iesit intocmai
        Faptu ca ti-au schimbat grupu din interioru grupului diferential au facut ca sa ai mai mult cuplu la roata, insa nici decum nu ti-au schimbat ei vreun raport in cutie. Singura faza care s-a intamplat acolo e urmatoarea
        avand rapoarte scurte in cutie cu raport mai lung la grupul diferential au pus altfel puterea la roata. Ca sa obtii ceva la Loganu de 1.6 16v alezeaza-i chiulasa, fa-i o galerie de admisie custom, vei avea ceva probleme cu corp clapeta acceleratie, din cate stiu ai motorasul pas cu pas acolo, lucrare mai laborioasa... in alta ordine de idei, fa-i o evacuare care sa iti pice mai mult pt cuplu (astfel vei avea si consumuri putin mai mici)
        daca e sa mergi pe rapoarte mai lungi ai sa obtii urmatoarea faza:
        ai incercat sa pleci cu treapta a 2a de pe loc? in cazul in care nu-ti tremura masina poti sa treci la o cutie mai lunga-n rapoarte... in alta ordine de idei daca tremura nu trece...

        iar daca nici astea nu te-or multumi, treci la un diesel urmeaza exemplul lui BFF sau BBI
        Last edited by renegade; 26 October 2009, 04:06.

        Comment


        • #19
          se_ko60 tata, ce spui tu de urs e cu totul alta mancare de peste. Grupul ala de care zici tu este grupul conic si se gaseste doar la masinile care au tractiune spate, in diferential (loganul nu are diferential pentru ca are tractiune fata). Grupul asta conic este format din pinionul de atac si coroana dintata, deci baietii care ti-au schimbat grupul conic stiau ei ce stiau. Practic ti-au marit turatia motorului la aceiasi viteza (subiect care s-a mai discutat pe aici). Adica daca tu inainte aveai la 110 km/h cu a 5 a, 3000 rpm, dupa ce ti-au schimbat grupul conic ti-a crescut turatia, sa ziceam ca la 110 km/h aveai 3500 rpm.
          Ce vrei tu de fapt este o cutie de 1.6 16v de MCV sau o cutie de 1.2 16v, in nici un caz de diesel.

          Defapt am vb prostii, nu s-a modificat turatia motorului, ci doar viteza la roata. Angrenajul din cutia de viteze + cel din diferential (ma depasesc calculele pinioanelor, mai mari, mai mici...nu stiu....) a facut posibila treaba asta.
          Last edited by vitriol; 26 October 2009, 09:35. Reason: Automerged Doublepost
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            pai si el are deja cutie de 1.6 16v
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #21
              Cutia de MCV 16v difera de cea de la berlina, e mai scurta un pic.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                pt astia care ziceti ca tractiunea fata nu are diferential (sau grup), explicati-mi mie si astora mai prosti cum luati curbele fara viteze unghiulare diferite ale rotilor
                andy, efortul depus sa impingi sau sa tragi 1000 de kile nu-i tot ala? ia mai gandeste-te...
                cu bmw-ul ala cred c-a fost doar o senzatie. probabil ai obtinut viteza mai mare, dar nicidecum timpi mai buni de rapsuns pe reprize. pt ca nu ai cum cu aceeasi forta de la motor, sa accelerezi mai repede masina cu un frup lung decat o faci cu unul scur. e ca si cum ai incerca sa ne inveti ca-n treapta a 5-a acceleratia e mai puternica decat in trepata a 4-a...masina asta nu s-a descoperit inca, crede-ma...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  "Pt astia" adica pentru mine. Trebuie sa recunosc ca nu m-am gandit prea mult inainte sa postez. Eu stiam doar de diferentialul la masinile cu tractiune spate. E destul de logic ce zici, dar nu mi-a trecut prin cap...
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #24
                    Punem pariu ca exista grup conic in afara cutie si pentru tractiune fata?

                    Off-topic: Seba cum functioneaza al treilea diferential la masinile cu tractiune integrala?(cu doua punti nu la camioanele cu tinspe punti tractoare).
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #25
                      E un diferential intre cele doua punti cu rolul de a transmite puterea catre rotile cu aderenta mai multa. De regula exista un anume raport de tractiune intre cele doua punti...ma refer la masinile cu tractiune integrala permanenta. Cand "spatele" pierde aderenta, puterea este distribuita pe puntea fata...etc.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        daca tot veni vorba, grup conic au masinile cu tractiune fata si motorul pus longitudinal. vezi cazurile dacia 1300, vw passat, etc...desi au tractiune fata, au diferential cu grup conic. la cele cu cutia pusa transversal, exista diferential, dar trensmisia se relaizeaza tot prin prechea pinion de atac-coroana, doar ca rotile sunt cilindrice, cu dinti inclinati.
                        la diferentialele inter-punti foarte probabil tot roti dintate drepte sunt. vorbesc de cele simple, gen aro, landrover, camioane. alea nu au de fapt diferential, e o simpla cutie de transfer. diferential inter-punti are audi, subaru, etc... dar ala e un diferential haldex sau torsen sau vascocuplaj. adica in diferentialul e de asa natura calculat incat atunci cand o punte pierde aderenta, cealalta preia un procent din puterea ce in mod normal se duce pe punte care derapeaza. la vasco e mai simplu, ala are o vaselina inauntru intre niste lamele care cand apare alunecare relativa intre discurile lamelate (una din punti patineaza), acel vascocuplaj se incalzeste si se rigidizeaza, astfel puntea cu aderenta primeste procent din puterea puntii fara aderenta. mai sunt diferentiala alectronice, care pe baza unor senzori de turatia motorului, unghiul volanului, turatia rotilor, blocheaza mecanic (ca un ambreiaj multidisc) diferentialul respectiv (acel tac-tac-tac ce se aude cand se blocheaza la surubaru sau la mitsuba diferentialul in derapaj).
                        hai ca facuram praf schimbarea cutiei cu discutii despre diferentiale, sa revenim la topic totusi
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          @Seba si darkside3 tractiune integrala eu stiu ca e aia permanenta. Ailalalta e 4x4.
                          Si da Seba de despre ultima parte a postului tau te intrabam.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #28
                            4x4 si integrala e cam acelasi lucru. Difera doar cum e distribuita puterea intre punti. La un SUV sunt mai multe programe de selectare a modului de tractiune. La turisme e un 4x4 adaptat mai mult pentru manevrabilitate.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Si pana la urma (ca defapt el asta a intrebat) poa' sa faca modificarea sau nu? (nu conteaza daca e ok sau nu).
                              Poa' sa schimbe numa diferentialu pacii sau mai bine sa schimbe cutia cu totul (ca poate e mai simplu cu flansa de adaptare&shit)?
                              Dar nu prea sunt cunoscatori p-aci
                              Vreau sa vad un 1.6 16V cum zboara cu 230...

                              Comment


                              • #30
                                poate sa faca modificarea. ca-l ajuta sau nu, asta ramane de vazut. cred ca se pot ambele solutii, atat inlocuirea completa a cutiei, cat si doar a diferentialului si a pinionului de atac. asta daca retin eu bine din manualul de reparatie. cutiile sigur merg schimbate.
                                o sa vezi 16v doar cipuit cu 230 reali cand zboara vaca milka dupa ce paste heliu...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google