Modificare Cutie Logan 1,6 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=vitriol;435896]Cutia de MCV 16v difera de cea de la berlina, e mai scurta un pic.[/QUOTE

    loganul are diferential grup conic sau grup sau cum vreti sa ii spuneti. da miracol chiar are si este incorporat in cutia de viteze. daca nu are avea nu ar putea sa plece de pe loc iar in treapta a 5 a la 3000rpm viteza ar fi vreo 400 kmh.

    la urs am obtinut urmatorul rezultat : la 3000rpm aveam 105 kmh dupa modificare la 3000rpm aveam 140 kmh. si accelaratie care imi permitea repet sa nu imi fie frica sa stau la linie cu vag tdi de 140 cai.

    daca pun pe logan de ce nu are merge ??? cand m am alergat cu octavia cand eu terminam a 2 a el termina a 3 a. in orimu rand castigam secunde la schimbarea traptelor. treaptele lungi pe benzina eficientizeaza un pic transimiterea puterii la roata si a cuplului. dupa cum am zis 115 cu a 2 a.

    eu vreau sa gasesc pe aici pe cineva care poate sa ma ajute sa fac schimbarea asta. sa imi schimbe diferentialul si sa imi spuna ce raport are cel de cutie 16v si ce raport are cel de cutie dci 85. si imi dau eu singurel seama daca e bine sau nu. adik ce ma intereseaza este ca cel de diesel sa fie mai lung adik raport mai mic.

    nu ma intereseaza tabele cu rapoartele cutiei m ar interesa un tabel cu rapoartele diferentialelor.

    multumesc

    Comment


    • #32
      repet: s-au postat aici tabele cu raportale ecutiilor, deci inclusiv raportul final de grup. daca nu ma insel pe topicul de tr5 de dizal pe benzina...da si tu un search si-o sa afli, sigur. daca nu gasesti, exista manual de service unde intr-un capitol sunt puse si cutiile de viteza, detalii de montare/demontare/inlocuire piese. imposibil sa nu gasesti ce iti trebuie...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        am inteles in legatura cu rapoartele. da acum explica mi ceva. stiu ca este perfect 100 la 100 logic ce zici tu cu treptele mai lungi si cu acce;leratia. dar de ce inainte de modificare ma facea asta cu octavia tdi 140 ( e tovaras cu mine)?? ma facea la siguranta de fiecare data. dupa modifiacre il faceam eu fara probleme de fiecare data. care e explicatia ?????
        Last edited by Seba; 30 October 2009, 16:16.

        Comment


        • #34
          explicatie e ca e posibil ca tu la bmw sa fi avut montat diferential de diesel. iar baietii la service sa iti fi montat original de benzina. eu stiu ca diferentialul de diesel are raportul la pinioane in asa fel incat sa obtii putere nu viteza.

          le : deci ca sa obtii mai multa viteza trebuie sa schimbi grupul conic. mai multi zimiti pe pinion si mai putini pe coroana. cu cat e raportul de zimti de pe pinion mai mare decat cel de pe coroana cu atat ai si viteza mai mare dar e posibil sa nu mai pleci dupa loc.
          eventual poti demonta piesele si sa iti faci custom la un strung exact pe raportul pe care il doresti
          Last edited by maistoru; 26 October 2009, 23:00.
          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

          Comment


          • #35
            eu unul mias pune pe diesel rapoartele de la benzinar.. pt forta ..numi trebuie viteza
            turbo makes torque and torque makes fun

            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

            Comment


            • #36
              Originally posted by maistoru View Post
              explicatie e ca e posibil ca tu la bmw sa fi avut montat diferential de diesel. iar baietii la service sa iti fi montat original de benzina. eu stiu ca diferentialul de diesel are raportul la pinioane in asa fel incat sa obtii putere nu viteza.

              le : deci ca sa obtii mai multa viteza trebuie sa schimbi grupul conic. mai multi zimiti pe pinion si mai putini pe coroana. cu cat e raportul de zimti de pe pinion mai mare decat cel de pe coroana cu atat ai si viteza mai mare dar e posibil sa nu mai pleci dupa loc.
              eventual poti demonta piesele si sa iti faci custom la un strung exact pe raportul pe care il doresti
              aveam diferential de benzina 85 90 cu a 2 a si mi a pus diferential de diesel 115 cu a 2 a. treptele de benzina sunt pentru forta nu pentru viteza. pentru viteza benzina are turatie. treptele de diesel sunt pentru viteza ca forta are da nu are turatie. cuplul motorului da forta si caii putere reprezinta o masura de acceleratie a plajei de turatie. cuplul este egal cu forta de impingere in jos a pistonului inmultita cu lungimea bielei. caii sunt total altceva . acceleratia pistonului in unitatea de timp

              Comment


              • #37
                Originally posted by noyz View Post
                eu unul mias pune pe diesel rapoartele de la benzinar.. pt forta ..numi trebuie viteza
                Asa...bagi cumva Loganul in brazda?)))
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #38
                  dar chiar nu gasesc pe nimeni sa mi explice ? dca rapoartele de benzina sunt pentru obtinerea fortei la roata (nu pentru viteza) si rapoartele de diesel sunt pentru viteza de ce fuge mai tare un 318 i m40 cu rapoarte de diesel ????

                  chiar nu imi explic

                  Comment


                  • #39
                    Fuge mai tare la top speed poate...la demaraj nu prea vad cum, sau benzinarul respectiv dezvolta mai multa putere si cuplu decat dieselul iar guru au gasit o metoda babeasca la faza cu rapoartele .
                    Rapoartele la benzina nu sunt musai pentru marirea puterii la roata. Orice cutie de viteze trebuie calculata in functie de motorizarea la care este atasata...(in functie de motor difera indicii dinamici...putere la o anumita turatie, cuplu la o anumita turatie) sau destinatia masini pe care o va echipa (viteza, masina de teren, tractor, TIR, etc)
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by se_ko60 View Post
                      ...cuplul motorului da forta si caii putere reprezinta o masura de acceleratie a plajei de turatie. cuplul este egal cu forta de impingere in jos a pistonului inmultita cu lungimea bielei. caii sunt total altceva . acceleratia pistonului in unitatea de timp
                      aia cu cuplul si cu caii mai bine n-o postai...iar definitiile cuplului...si tu esti de-aia care-l dezgroapa pe newton ca sa-l spanzure si sa-l impuste in cap, sa fie siguri ca e mort ?
                      "definitia" ta pt cuplu inseamna lucru mecanic pur-sange: L=F*d (fizica cls a 6-a); iar acceleratia prin definitie e variatia vitezei in unitatea de timp. ce zici tu e acceleratia acceleratiei unui corp, o chestiune care recunosc ca ma depaseste...

                      acum ca sa-ti raspund la intrebari: benzinarul are forta mai mica dar pe o plaja mai mare de turatie. rezulta ca pt a obtine aceleasi performante, dizalul avand forta mai mare, are nevoie de o demultiplicare mai mica, deoarece are de unde sa piarda din forta. F1*n1=F2*n2 legea unei transmisii: forta ori turatia la intrarea in reductor trebuie sa fie musai forta ori turatia la iesirea din reductor. minus randamentul transmisiei, dar sa luam cazul ideal. deci dizalul avand forta dar lipsa turatie, poate produce acelasi lcuru mecanic ca un benzinar cu ture multe dar forta mai mica. corect? ei, acum se pune problema pt ce au conceput aia masina. sprint sau viteza de varf. daca umblii la raport si obtii forta mai mare, rezulta ca nu vei mai avea viteza. logic, nu? pt ca motorul nu poate sa zicem, sa depaseasca 8000rpm. daca ai raport de 4:1,. atunci torile vor avea maxim 2000rpm, dar forta de 4 ori mai mare decat motorul. daca pui grup de 3:1, atunci torile vor avea aproape 3000rpm, dar forta de 3 ori mai mare decat motorul, deci mai mica decat in primul caz. de aia un grup "lung" da acceleratie buna dar nu obtii viteza maxima, desi motorul ar putea sustine o viteza mai mare, iar un grup scurt iti da posibilitatea unei viteze mai mari, dar o obtii mai greu, pt ca forta care trebuie sa accelereze masina pana la viteza respectiva e mai mica, deci va fi necesar un timp mai lung. ideea e sa gasesti un compromis intre acceleratie, viteza, timpi de reactie ai soferilor, timpi morti cu schimbatul vitezelor. de aia poate l-ai facut pe prietenul tau cu skoda, ca nu mai trebuia sa schimbi 4 trepte, iti ajungeau 2-3, dar pe intervale scurte, facand abstractie de schimbatul vitezelor, cu grupul scurt obtineai acceleratii mai bune. forta motorului a ramas neschimbata, ca ai zis ca ai folosit acelasi motor, deci doar forta rotilor ai modificat-o. ai dat pe emre ce-ai luat pe pere. ai pierdut acceleratie, dar ai castigat timpi neschimband o treapta si fortandu-l pe amic sa piarda el vremea cu schimbari mai multe.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        stii chiar asa miracol. cuplul motor este egal cu forta de impingere in jos a pistonului inmultita cu lungimea bielei. adica newton X metru = Nm adica newtonmetru. am zis eu altceva decat tine ?????? acelasi lucru numai ca am folosit alte cuvinte. si parerea mea ca dieselul nu are forta mai mare decat benzina. turbodieselul da are, da e turbo. hai sa punem turbo si pe benzina sa vedem ce iese. vezi tsi de la vag. 1,6 de 160 cai si 1,4 de 120.

                        cuplul nu iti va da niciodata in viata asta forta de acceleratie ci doar putere mai mare de a invinge greutatea
                        adik motorul tolereaza mult mai usor greutatea masinii. dasta si suporta rapoarte mai lungi. eu nu am zis nimic altceva decat tine.
                        sunt perfect de accord. in schimp ai putea sa imi zici definitia cailor ca la aia nu ma prea pricep
                        Last edited by se_ko60; 3 November 2009, 09:41.

                        Comment


                        • #42
                          E cam offtopic dar trebuie sa vin cu o precizare: cuplu este legat de o stransa relatie a puterii. Spre exemplu: 200 Nm cuplu la 85 de cai sau 150 Nm la 120 de cai.....aia 200 Nm sunt la 85 de cai, adica motorul de 85 de cai invarte roata cu un cuplu de 200 Nm.....motorul de 120 de cai, invarte roata cu un cuplu de 150 Nm dar oricum o invarte mai "bine" decat cel de 85...Multi se gandesc la cuplu ca la ceva care este produs precum caii putere, iar asta e gresit.
                          Repet: Cuplu face parte strict dintr-o relatie stransa a puterii dezvoltate. D-aia trebuie cuplu la un "cal" de carat si putere la un "cal" de curse. Cand puterile sunt relativ apropiate, cuplu are un cuvant de spus pe acceleratie....in rest oricum am da-o, puterea conteaza.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            asta mic si negru vrei sa zici de ceva gen : raport kg/cp doar ca aici vorbesti de raport cp/nm ???

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Asta vreau sa zic : P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min)

                              Si uite si o explicatie ca pentru copii

                              "CUPLUL poate fi descris ca forta de rotatie a unui arbore stationar (arbore cotit sau volanta). In schimb Caii Putere pot fi considerati ca forta de rotatie a unui arbore aflat in miscare (roata vehicul). Pentru a intelege, sa ne imaginam 2 oameni care sunt ambii capabili sa ridice 75Kg la o inaltime de 1 metru.. Ambii exercita aceeasi cantitate de "cuplu". Acum sa ne imaginam ca unul dintre ei poate sa ridice cele 75Kg de 10 ori in decursul unui minut iar celalalt poate ridica cele 75Kg numai de 4 ori in decursul unui minut. Putem spune ca primul om este mai puternic. Primul om depune mai mult efort chiar daca ambii exercita acelasi cuplu."
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #45
                                asa e cum zice darkside dar eu tot nu am inteles cum se calculeaza caii putere. nm x rpm sa zicem 150 x 3750 = 562000. cam mult. rpm u ala e ceva la puterea -1. sigur sigur da nu mai stiu exact cum. oricum e offtopic rau. de la faptu ca ma duc sa imi schimb difu la logan am ajuns la legi ale fizicii.

                                da dieselurile de ce au cuplu mai mare ? ? ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google