Facem Ceva Impreuna? Doar Pt MPI In 8 Valve

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am postat eu pe threadul lui groza admisia de pe un megane , care este din aluminiu ... toata galeria de admisie ... aluminiul se raceste mult mai usor decat plasticul acela negru care este pe logan .
    Ceea ce vrei tu sa faci , se numeste admisie independenta pentru fiecare piston ,doar ca e ceva mai greu de realizat pentru ca 1.4 si 1.6 au admisia in spate ,dar nu imposibil .

    si niste imagini.
    Fara admisie individuala,cred ca se poate pune o teava in locul clapetei ,un cot si pe cot sa se foloseasca o clapeta de 16v ... laguna , clio rs ...etc
    Attached Files
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Am auzit eu una tare... "daca taceai filozof ramaneai"...

      Comment


      • #18
        Uite si admisia... bani sa fie
        Attached Files

        Comment


        • #19
          nu m-am prins la ce ai sters linkurile de pe poze... sa nu vada si altii ?
          vezi ca ai lasat unul "nesters"

          Originally posted by GGI78 View Post
          Am auzit eu una tare... "daca taceai filozof ramaneai"...
          cu mine vorbeai ?
          poate n-ai inteles despre ce e vorba,iti mai explic odata.Clapeta de acceleratie de la logan este mica in diametru ,ca sa se poata folosi clapeta de acceleratie de 16v , trebuie renuntat la tot ansamblu ala . Se poate face cu o teava de diametru care etanseaza pe vechea galerie de admisie ,pe care se prinde clapeta de 16v , doar ca trebuie folositi senzorii si tot ansamblul de la masina respectiva.Este o mare tiganie ,doar ca noua clapeta are diametru mult mai mare ,cat despre ITB se poate improviza ceva cu niste carburatoare de motocicleta , dar sansele sa fie totul perfect sunt mici
          Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2009, 02:46. Reason: Automerged Doublepost
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Se mai intampla sa nu fiu atent... DA
            Din pacate nu sunt adeptul unei asemenea tiganii... ori totul, ori nimic... cand deschizi o capota trebuie sa ai ce vedea
            Last edited by GGI78; 30 October 2009, 02:52.

            Comment


            • #21
              aia era o solutie pentru a imbunatati ceva ,fara a pune admisie individuala ...
              prea mare tiganie nu e , doar ca inlocuiesti corpul clapeta cu o teava ,pe care vine flansa de prindere pentru clapeta de 16v , sau o clapeta de laguna 2.0 care este mult mai mare .Motorasul pas cu pas , se afla pe noua clapeta .Intr`adevar altfel arata masina sub capota cu 4 trompete care sug aer "rece" si "filtrat" din habitaclu.
              Nu stiu ce-o sa faci acuma,ca au vazut toti linkul si o sa isi comande la gramada , ca pana acum ar fi vrut dar nu stiau , acum ca stiu o sa ia cu sutele.
              Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2009, 03:05.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Cu trompetele alea, o evacure completa, o axa rally & cross... si un soft compatibil s-ar putea sa ramai uimit de ce poate masinuta
                Mai mult alea forjate... si eventual o mica turbina
                Last edited by GGI78; 30 October 2009, 03:09.

                Comment


                • #23
                  n`a zis nimeni ca nu merge ... depinde daca iti plac internele sablate .
                  Oricum , astea nu sunt daily drive...
                  uimit ... e putin spus ... 2000 euro pentru 20 cp ,si tot iei papa de la un 16v resoftat

                  Ma pun sa dau comanda, pana nu se epuizeaza stocul .
                  Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2009, 03:12.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Facem pariu ca exista aici pe forum un 1.4 care face 16v fara probleme !???... ai facut comanda inaintea mea... ce ma oftic... ai luato pe ultima... acum trebuie sa astept

                    Comment


                    • #25
                      teoretic ... facem pariu ...practic depinde de cine conduce ,cum fura startu.
                      Cand scoate 1.4le 17,1 pe 400m ,si 10.3 sec pana 100 ...pe un gtech te cred... pana atunci vorbe`n vant
                      stiu io un 1.6 care sigur nu`l bate, dar mai 16v )
                      ca sa nu mai vb , ca un 16 v, dus la kilele unui 1.4 chel , scoate undeva la 9.6-9.7 s si 16.9
                      Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2009, 03:50.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        Dar ca sa fie mai simplu ce corp clapeta cu diametru marit de la Renault se potriveste pe galeria stock al unui Logan de 1.6 sau 1.4 ?
                        sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

                        Comment


                        • #27
                          O galerie cu admisie separata pe fiecare cilindru e prea hardcore...trebuie si cate un filtru la fiecare si cate un corp clapeta la fiecare, trebuie bricolata si capota pt o priza de aer, trebuie vrajiti si senzorii si ecu, ca electronica ne omoara etc...asta daca vrei sa faci o treaba frumoasa, ca asa sa dai bani si sa faci si o carpeala in urma careia sa nu obti nimic nu prea e 'secsi'.
                          Am mai scris pe undeva p'aici : am vazut la cineva o galerie custom, facuta de el din aluminiu, cu diametru marit si corp clapeta de megan F1 parca, dar nu era separata pe fiecare cilindru...zicea ca lucreaza la un asemenea proiect, dar mai are nevoie de doua corpuri clapeta si nu stiu ce senzori.
                          Mai bine pui direct chiuloasa de 1.6 16 v, cu tot cu galeria de admisie, corp clapeta, senzori, ecu etc daca s-ar potrivi, dar sunt inca doua probleme descalificante...evacuarea, care la 16v e pe sus in cealalta parte a motorului si distributia, mai exact sa "nimeresti" cureaua, asta daca nu schimbi si fuliile alea sau cum se cheama.
                          Ce sa zic...e beleaua drecu'...mai bine incerci sa pui 'interne' de 1.6 sau ceva, s-o faci 'mai mare'
                          Keyboard error or no keyboard present.
                          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                          Comment


                          • #28
                            tu nu bati cu 1.4le toate 16vurile ?)
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              Heh, eu chiar 'fac' vreo trei 16vuri, dar nu ca am eu bolid si aia caruta, ci pt ca merg aia cu ele de parca ar fi stricate, sau ar exploda daca s-ar da la ele.
                              Chiar vorbeam saptamana trecuta cu un amic cu 1.6 16v...citate de pe mess
                              -Eu : ...auzi mo, nu vrei sa facem schimb de troace ? ce-ti trebe' tie 16v ca oricum nu
                              stii tu ce-i aia si habar n-ai sa conduci ? nu-i pacat de ea sa-ti bati joc in halu' asta cu depasire in a-5-a la 70 ?
                              -El : ce-ai facut 'm, te-ai lovit, ca eu tin la masina si am grija de ea, nu-i dau ca nenorocitu 70 in a-2-a cum faci tu...eu merg frumos cu ea !
                              -Eu : pai da, am vazut ce frumos mergi cu ea, de ti-a luat 2 km cand ai depasit tiru ala, de era sa sar pe geam cand am vazut basculanta din fat(z)a...
                              -El : bine ca esti tu destept :P
                              -Eu : pai nu sunt ba destept, ca n-am ca tine facultate, ca m-au luat astia in armata, da' cand fac o depasire ii dau sa sara pul#$@# din ea, nu stau o ora pe contrasecs cu 70 sa menajez troaca l-)
                              El : ...has signet out...
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • #30
                                cred c aami bine ta chinui sa gasesti asa ceva : http://images.forum-auto.com/mesimag.../PICT00202.jpg si s ao pui pe logan, o lustruiesti binepe interior cat si admisiile...si merge montata clapeta de admisie dublucorp de e36 318 / 316/ 318 is
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google