Ce Este Cuplul Motorului ? Care Este Formula Fizica De Calcul ? Ce Reprezinta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Este Cuplul Motorului ? Care Este Formula Fizica De Calcul ? Ce Reprezinta ?

    ce este cuplul motorului ? care este formula fizica de calcul ? ce reprezinta ?

    Nm = ???

    nu incepeti cu diesel vs benzina sau cu 16v vs 85 va rog

  • #2
    daca eu sunt cretin, or fi astia mai destepti...
    link1, link2,link3, link4, link5, link6. daca nici dupa link 4, 5 si 6 nu esti convins ca nu eu confund marimile, n-are rost sa ma mai discutam despre masini. motoare, etc...
    uite aici sinteza mecanicii clasice a lui newton. stiu ca a fost un bou, dar crede-ma ca tot dupa legile lui de-acu 400 de ani se misca lumea...
    Last edited by Seba; 3 November 2009, 19:43.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      doamneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee SCRIE CLAR ACOLO ESTE CUPLUL FORTEI.

      CUPLUL TI L DA LUNGIMEA BIELEI. ESTE 100 IN MIE CORECT CE SCRIE ACOLO.

      ASTA INCERC SI EU SA ITI EXPLIC DE JUMATATE DE ZI. AM VAZUT SI AM CITIT SI EU LINCURILE ALEA.

      CUPLUL MOTORULUI ESTE CUPLUL FORTEI PISTONULUI LA ARBORELE COTIT DAR TRANSLATAT SI AMPLIFICAT DE LUNGIMEA BIELEI.

      CITESTE CU ATENTIE LINKURILE ALEA CUPLUL MOTORULUI ESTE CUPLUL FORTEI !!!!! EXACT CE ZIC EU !!!! LUNGIMEA BIELEI II

      DA CUPLUL NU ALTCEVA, CUPLU CARE SE APLICA INTR UN FINAL ARBORELUI COTIT

      Un joule este egal cu lucrul mecanic efectuat de o forţă de un newton care îşi deplasează punctul de aplicaţie pe o distanţă de un metru pe direcţia şi în sensul forţei.

      da 100 la 100 corect asta e legea fizicii. dar e o problema arborele cotit se roteste. aici nu e vorba de lucrul mecanic al pistonului al bielei sau al arborelui cotit. este vorba de cuplul aplicat arborelui cotit de catre piston prin intermediul bratului bielei.

      da stii ceva las o balta ca vad ca nu are rost.......
      Last edited by se_ko60; 3 November 2009, 20:31. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        da nu inteleg ce va certati aicea atata, se_ko60 ai dreptate intr-o oarecare masura, dar ca sa obtii si mai mult cuplu dintr-o biela la fel de lunga poti sa montezi un arbore cotit cu manetoane mai lungi fata de axa mediana a arborelui cotit daca ma intelegi ce vreau sa zic, cu alte cuvinte cursa de la PMI la PMS va fi mai lunga - rezultand si putere si cuplu motor mai mare. Cuplul mai este determinat si de alezajul pistonului (facand exceptie de la dimensiunea unei biele), cu cat un piston este mai mare cu atat exercita un lucru mecanic mai mare asupra bielei, o forta mai mare cand este efectuata explozia.

        Comment


        • #5
          @Seba- Domnule inginer, las-o balta, ca doar nu te pricepi
          LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

          Comment


          • #6
            da alezajul determina forta corect o explozie mai mare. dar tot forta de impingere de jos in sus este luata in calcul. eu nu inteleg ce e asa greu de nu pricepe nimeni.

            cuplul este determinat numai si numai de forta pistonului si de lungimea bielei. numai si numai de astea doua.

            m am convins pe forumul asta sunt numai laudarosi care habar nu au de numic.. se uita repede pe google si dau linkuri din wikipedia sau de pe alte siteuri ale altor constructori de masini. nu sunt in stare sa spuna ca asa au invatat in scoala sau sa aduca niste argumente plauzibile si logice in sustinerea cauzei lor. si mai rau ca nu cred ce li se spune si nici macar nu vor sa inteleaga ca poate nu stiu sau au gresit sau nu au inteles bine.

            si amintrebat clar cand am deschis thread ul. ce este cuplul? care este formula fizica ? ce reprezinta ? si primesc replici de genu "ca domnu inginer stie" ca sa o lasam balta sau nu stiu ce. nu puteai sai dai o explicatie rationala si corecta sa ne explici si noua ce stii tu despre cuplu. din vasta ta cunostinta in domeniu.

            da asta e cateodata tine si de educatie. chiar trebuie sa ne abatem de fiecare data de la topic ????
            Last edited by se_ko60; 3 November 2009, 22:31.

            Comment


            • #7
              Oare lungimea manetonului n-are nici o influenta? Eu zic ca da.
              Moment=forta*bratul fortei (crede-ma, n-am gugalit acuma sa aflu asta), unde bratul fortei exact manetonul este.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                da nu vorbim despre moment. vorbim doar despre un amarat de cuplu motor. doar despre cuplu cititi cu atentie topicul. manetonul determina cuplul fortei. da vezi ca biela nu e fixa. cu cat distanta parcuirsa de biela, de piston este mai mare cu atat si cuplul este mai mare


                Nu mai da quote la ultimul mesaj, se subintelege ca lui ii raspunzi.
                Last edited by Cezar; 4 November 2009, 11:44.

                Comment


                • #9
                  cred ca faceti o confuzie intre momentul motor si momentul unei forte. nu este acelasi lucru chiar daca unitatea de masura este aceeasi.
                  am realizat un print screen pt ca nu imi intra indicii.
                  @ domnu Seba "sinteza mecanicii clasice a lui newton. stiu ca a fost un bou, dar crede-ma ca tot dupa legile lui de-acu 400 de ani se misca lumea... "
                  legile mecanicii nu au legatura cu timpul, ele se aplica chiar daca nu le cunoastem sau daca nu le-am descoperit inca. ce-a facut newton? a fost primul care si-a pus intrebari in domeniul asta si a gasit explicatii.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    @se_ko60 Adica cursa pistonului, corect?
                    E, afla ca cursa pistonului este egala cu fix de doua ori manetonul, deci?
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #11
                      @1.5mpi:momentul motor nu e dat de forta de apasare pe maneton? deci e cuplu de forta. stiu pe unde "scoate" motorul cuplul, si cum se transmite. colegul seo a intrebat ce e ala. e moment de torsiune, nicidecum energie degajata de o miscarea rectilinea a pistonului. miscarea de translatie a pistonului e convertita in cuplu de mecanismul biela-manivela. deci energia se transforma in cuplu de forta.
                      in fine, aveti dreptate, aia care au scris carti despre motoare si au proiectat de o suta de ani motoare sunt niste idioti notorii...problema e ca fara idotii aia si fara principiile lor gresite, noi azi inca mergeam pe jos.
                      m-ati batut. sunt un incapabil. ma duc sa-mi dau foc la hartiile de la scoala. si sa-i bat pe profii din generala, liceu si facultate ca m-au invatat numai prostii. si totusi dupa prostiile lor am alculat si executat ceva mecanisme care culmea dracu, functioneaza dupa cum au fost proiectate ele gresit. 1-0 pentru voi, asta e. o sa mai studiez...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        eu tot nu am inteles ce zici tu pe bune. zi-mi care este formula pentru calculul cuplului .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google