Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire La Rece

    Este normal ca la pornirea la rece sa se simta miros de benzina nearsa la esapament?

  • #2
    aha.da pentru ca socul baga o perioada de timppana se incalzeste ecu(calculatorul de injectie)baga o cantitate mai mare de benzina in amestec.o parte din benzina cam nu prea arde complet si atunci osa se simta oarece miros puternic de benzina nearsa.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Da...pana se mai dezmorteste ecu, nu stie decat sa bage multa benzina pe tzava

      PS: bun venit pe forum, foloseste functia search (desi nu prea da rezultate) pt cautare, este parca subiect pe tema asta.

      Comment


      • #4
        multumesc

        Comment


        • #5
          Asa a pornit masina mea la rece, la -13 grade azi.

          Comment


          • #6
            tot legat de pornire la rece(sa nu mai deschid thread),cineva mi a zis ca la temperaturi scazute -10,-15 gr e bine ca prima cheie pe care o dai la masina sa fie una scurta,incat sa nu porneasca motorul,doar sa rupa uleiul care,normal,e vascos,si apoi sa faci pornirea la a 2-a cheie,pornire care va fi foarte buna...
            intr'adevar,am incercat lucrul asta de 2-3 ori,cand pornesti la a 2-a cheie,masina o ia la sfert,impecabil,dar intrebarea mea este urmatoarea: nu se intampla nimic pe la motor daca faci chestia asta?e bine sa dai o cheie scurta?eu nu ma pricep la mecanica,astept si parerile voastre sa stiu daca mai pornesc masina asa sau nu...

            Comment


            • #7
              la temperaturi mici e bine sa dai o data fara pornire de motor ca sa se ,,rupa,, pelicula de ulei el fiind vascos de la frig si pompa de ulei sa inceapa sa bage ulei pe instalatie ca atunci cand se porneste motoru el pleaca turat si sta cateva minute asa ca e bine pentru motor o cheie scurta chiar,daca porneste din prima se opreste motoru si se reia pornirea dupa 3-4 secunde

              Comment


              • #8
                Nu are rost sa faci chestia asta. Toate canalele de ungere sunt pline de ulei. Cum pornesti motorul , uleiul urca imediat. E bine sa-l pornesti apoi sa-l lasi la mers incet in gol cca 1...2 min apoi sa pleci la drum. Pana ajunge la temperatura de lucru sa nu-l fortezi. Asa fac eu si motorul porneste si functioneaza normal .

                Comment


                • #9
                  Sa nu uitam in primul rand de calcarea pedalei ambreiajului...Se simte bine in diminetile geroase.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    De asta nu am mai zis, Se subantalege. Astfel lungiti viata electromotorului.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adicata2003 View Post
                      Nu are rost sa faci chestia asta. Toate canalele de ungere sunt pline de ulei. Cum pornesti motorul , uleiul urca imediat. E bine sa-l pornesti apoi sa-l lasi la mers incet in gol cca 1...2 min apoi sa pleci la drum. Pana ajunge la temperatura de lucru sa nu-l fortezi. Asa fac eu si motorul porneste si functioneaza normal .
                      cit se poate de corect ,
                      pentru cei cu bateri mai vechi sau daca vreti sa va protejati bateria ,e bine ca inainte sa porniti masina sa aprindeti citeva secunde farurile si/sau proiectoarele acestea fac ca lichidul din baterie sa capete o agitare termica iar cantitatea de curent generata sa fie maxima fara a exista pericolul de scurcircuitare a placilor cauza principala care omoara bateriile
                      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                      Comment


                      • #12
                        Eu zic ca e deajuns ca porneste aeroterma(daca o ai pe treapta 1-2) si poate cd-playerul daca-l ai pus pe contact. Daca ai bateria slaba si aprinzi farurile chiar si pt. cateva secunde posibil sa nu-ti mai porneasca apoi zic eu pentru ca se genereaza un consum mult prea mare mai ales pt. o baterie pe duca.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adicata2003 View Post
                          Nu are rost sa faci chestia asta. Toate canalele de ungere sunt pline de ulei. Cum pornesti motorul , uleiul urca imediat. E bine sa-l pornesti apoi sa-l lasi la mers incet in gol cca 1...2 min apoi sa pleci la drum. Pana ajunge la temperatura de lucru sa nu-l fortezi. Asa fac eu si motorul porneste si functioneaza normal .
                          dupa pornire il las chiar 5 min sa se incalzeasca putin,sunt pe gpl,dar daca fac totusi chestia aia,exista riscul de a se buli ceva pe la motor?de pornit porneste mult mult mai bine la a 2 a cheie fata de prima,daca as porni motorul direct

                          Comment


                          • #14
                            Eu nu am mai auzit chestia asta pe la nimeni. Cu pornitul la a doua cheie ca e mai bine asa. Pai daca ea porneste din prima la prima cheie de ce tu zmeu sa "o faci" di mana sa o pacalesti doar ca sa o pornesti din a doua cheie. Multi se plang ca nu le pornesc din prima si incearca "njedemii" de variante si noi cautam sa o pornim din a doua.

                            Eu unul pun contactul astept sa mi se stinga toate becurile din bord apas ambreiajul si ii dau cheie. Porneste dau drumul la aer cald si astept 2-3min sa mai scada turatia dupa care plec usor si pana nu mi se aprind 2liniute nu trec la schimbatul vitezelor de 2500turatii iar dupa ce apar toate 4 merg in functie de trafic si de necesitate.

                            Comment


                            • #15
                              Eu zic ca porneste si mai bine la a treia cheie Sa fim seriosi...daca masina porneste din prima ce rost mai are a doua cheie?
                              Asa va place voua sa va complicati.
                              AAAAAA nu e bine sa mentii la automat daca nu porneste din prima,,ca sa nu omori electromotorul si bateria,,,abia atunci dai o a doua cheie,,a treia..si nu asa aiurea!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google