Acumulator Pt Diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut,

    Vreau sa scot si eu bateria din masina, cu bornele nu a fost problema (intai "-" si apoi "+"), dar bateria nu iese...
    Am vazut ca jos de tot, in partea din fata, are o placuta metalica prinsa intr-un surub.
    Trebuie desfacut acel surub si apoi iese bateria ?

    Comment


    • #47
      Dap! Cu o cheie tubulara de 13 si prelungitor lung (nu cel scurt!).
      E simplu.
      Spor!

      P.S. Ai grija sa nu scapi acea placuta pe jos, prin motor. Surubul e prins cu o saiba speciala, sa nu cada din placuta.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #48
        Mersi frumos

        Probabil ca in week-end o sa fac demontarea bateriei.

        Acum alta intrebare: eu am Logan-ul din ianuarie 2006, bateria Rombat originala a mers fara nici o problema pe masina pana... a inceput ultimul ger.
        Nu am cauciucuri de iarna, asa ca de cand a dat zapada, nu am mai miscat masina din parcare.
        Din pacate am uitat sa o mai pornesc din cand in cand si doar peste 10 zile (cand practic gerurile mari se temrinasera) am mai incercat pornirea si, bineinteles, masina nu a mai pornit.

        In cartea tehnica este recomandata pornirea masinii cu curent de alta baterie si apoi schimbarea bateriei (se subintelege mersul cu masina la un vanzator de baterii si schimbarea celei vechi acolo).

        Daca nu gasesc pe cineva sa-mi "dea curent" ramane varianta sa cumpar o baterie, sa o car acasa si sa o inlocuiesc pe cea uzata.

        Apoi sa ajung cu masina la vanzator pentru verificarea reglarilor si completarea garantiei (2 ani din cate mi s-a zis la un centru Caranda de langa locuinta mea).

        Este corect ce am spus, sau ma sfatuiti sa procedez altfel ?

        Multumesc anticipat.
        Last edited by 77sky; 21 February 2012, 17:01.

        Comment


        • #49
          da mi se pare corect

          Comment


          • #50
            da poti pune alta baterie fara probleme iti recomand varta sau bosch
            Vand piesa auto logan originale si aftermarket

            Comment


            • #51
              Salut,

              Am scos dimineata bateria veche, am dus-o (cu un vecin cu masina) la centru Caranda de lânga mine, am cumparat o baterie Caranda de 70 A (276 lei), am montat-o pe masina si a pornit imediat.
              Cu masina mea am fost apoi la centrul Caranda, mi-a verificat tensiunea la borne cu faza de intalnire pornita si apoi mi-au completat garantia pe 2 ani pentru baterie.

              Sa vedem cat ma tine.

              Multumesc tuturor, a mers f repede demontarea bateriei vechi si apoi montarea celei noi.

              Acum incep sa ma documentez pentru cumpararea unor anvelope noi, actualele au 40.000 km "la bord".

              Comment


              • #52
                Ieri m-a lasat acumulatorul original de pe masina - Logan 1,5 dCi din 2006. Era un Rombat de 70 Ah fara intretinere. Becul de control e tot verde si bateria a murit subit. A tinut bine - 6 ani, dar am mers destul de mult si afara. Am observat la polul minus o cantitate mica de substanta ca pare ca a iesit din baterie si a lasat o depunere (posibil sa fi scazut nivelul de apa distilata?). Am vazut la un magazin o baterie tot Rombat de 66Ah la 325 lei. O fi buna?

                Comment


                • #53
                  Pune minim putere cu ce a venit din fabrica, si asa din fabrica vine cu dimensionarea puterii la limita de jos.

                  Comment


                  • #54
                    de acord cu Octavian, pune cel putin de puterea celei cu care3 a venit din fabrica; oricum daca tin eu bine minte nu o sa gasesti exact aceeasi putere doar putin mai mare, parca 72Ah

                    Comment


                    • #55
                      Bateriile au capacitate, nu putere, dar ceea ce ar conta ar fi curentul de pornire, nu capacitatea.O baterie cu tehnologie mai scumpa are mai multi CCA la o capacitate mai mica decat una ieftina dar cu capacitate oleaca mai mare.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #56
                        daca tot te-ai bagat in asa detalii, exemplifica te rog.

                        Comment


                        • #57
                          Probleme baterie dci

                          Am si eu greutati cu bateria.
                          E un dci din 2007 iunie.
                          Baterie 12 v - 70 A Rombat - asa a venit din fabrica.
                          Azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca. A stat nepornita de ieri la ora 12.
                          A pornit in mers.
                          Ce-mi recomandati?
                          Sa mai rag de ea? Completare distilata?
                          Sau sa o schimb? Ca vine si iarna...
                          Si in iarna am avut probleme cu pornirea. Atunci am pus-o pe seama gerului puternic. Mentionez ca mai dadeam si eu curent la o dacia papuc diesel.
                          Ms.

                          Comment


                          • #58
                            Dupa parerea mea ai nevoie de alta baterie; 5 ani de exploatare, e un termen decent. Poti verifica nivelul, eventual completare, dar asa cum am sustinut mereu, consumul de apa e proportional cu durata de viata la astfel de baterii, fara intretinere.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Sigur ai nevoie de alta baterie,si nu umbla cu de astea mici sub 60ah,eu de fabrica am avut 74ah,acuma am de 70ah e foarte buna iarna consuma mult bujiile plus pornirea greoie.Nu te lua dupa astia care iti vand ca merge si mai mica ca are si el si chestii de astea.

                              Comment


                              • #60
                                Salut ! Se pare ca de ceva vreme ma cam lasat bateria la un diesel iar acum cu frigul acesta se pare a murit de tot . Aceasta este Caranda nush exact de cati Ah . Chestia e ca a fost schimbata acum 1an jumate 2 max . Dar cea ce cred eu ca a influentat durata de viata este modul de utilizare . Masina a fost a firmei unde lucreaza tata, iar acesta sa spun asa porneste masina pe zi de cel putin 20ori . Acum intrebare mea este urmatoarea .
                                Pe ce fel de acumulator sa ma axez mai exact ? Stiu ca trebuie sa fie de min 70Ah . Dar ca firme nush exact la ce sa ma orientez . Buget 350ron .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google