Imi curge apa in portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai cred ca are insertii de aur in ansamblu.IN fine sa vedem daca tine asa cum am reparat eu ansamblul.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Ivan Marian View Post
      Astazi am siliconat garnitura aia maro si am dat si cu silicon pe membranele alea 2 de cauciuc.
      Sper sa nu mai ploua in masina si astept sa vad ce am facut cu prima ocazie(cand ploua).
      Aaaaa si priza aia a iesit prin portbagaj pana la urma ,mai in curmezis,mai cas dar a iesit si nu am mai dat bara jos!
      Eu ma clasez in cei care au capitonajul cu punctulete, deja sunt la OPC cu ei. Cand am fost in service au verificat si plasticele alea din portbagaj sa vada daca e blocat care, nu era.
      Concluzie : Daca le lipesti nu mai e ventilatia care trebuie si posibil sa apara alte probleme ... La mine nu sunt blocate si nu am nicio problema cu apa ....

      Comment


      • #33
        pai la ce ii mai spune "extractor aer" daca ai siliconat si membranele? Sa-ti bubuie timpanele cand trantesti usa si esti inauntru? Ma gandesc ca totusi era inginer ala de le-a proiectat asa...
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #34
          Iauite din cauza asta nu mai aud eu bine de la o vreme
          Dar din cate se vede acel inginer nu a fost prea destept din moment ce ne ploua prin portbagaj
          O priza de aer mai desteapta nu proiecta si el ca sa nu mai avem noi ce posta pe forum...
          Cat despre timpane sparte nu am mai auzit...Am mai intrebat si eu colo,colo pe la intalnirile noastre ale bucurestenilor ,,dar in nici un caz nu am auzit de o presinune asa mare a usilor incat sa ramanem fara auz.

          Comment


          • #35
            Locasuri portbagaj pline cu apa

            Ieri cand am spalat masina am avut neplacuta surpriza sa observ apa in locasurile laterale din portbagaj. Am crezut in prima faza ca nu se inchide bine portbagajul dar citind aici pe forum am aflat raspunsul. Apa intra pe la aerisitoare care spre uimirea mea n-au urma de garnitura. Maine ma duc la reprezentant sa le arat ce masini vand.

            Comment


            • #36
              multumesc valeriuciprian, am gasit, am citit. Am suspectat si eu grilele alea din laterale dar erau uscate, cu praf pe ele, asa ca am tras concluzia ca nu pe acolo intra apa. Pun zilele astea furtunul cu apa pe ea si daca descopar ceva va tin la curent.

              Comment


              • #37
                Cu placere...cand pui furtunul pe maisna scoate mocheta de jos se pe roata de rezerva si indeparteaza mocheta de la triple...si baga pe cineva inauntru cu o lanterna.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Nu am prea multe variante.....nevasta-mea sigur nu vrea....in aia care vin din Franta nu am multa incredere....ramane sa ma descurc singur.

                  Comment


                  • #39
                    Pe la alea intra sigur..Intra mai exact pe la garnitura aia maro care nu mai este,,sau daca este, este descentrata.
                    Uda din abundenta cu furtunul fara a avea mocheta pusa dupa cum a spus si Valeriu si o sa vezi sigur ca pe acolo da.
                    Lasi portbagajul deschis si uzi doar aripile si o sa vezi fara a mai intra in portbagaj.
                    Asa si la mine erau uscate membranele,,,dar apa tot aveam in buzunarele alea.

                    Comment


                    • #40
                      am si eu aceeasi problema cu portbagajul... acum nu stiu ce sa fac?.. sa cumpar alta garnitura cu gurile alea de aerisire? sau .. doar sa le lipesc?.. m-am gandit si eu.. ca dupa o sa afecteze altceva.. ca nu o sa mai fie ventilatie in portbagaj.. si o sa miroase urat.. vreau sa mai vad cateva pareri apoi ma apuc de treaba )

                      Comment


                      • #41
                        in seara asta am vazut si yo in dreapta spate apa de 2 degete ... si am ramas uimit ... deoarece am vandut o solenza din cauza la apa ... sunt varza. Poze mai mult aveti ? stau ff prost cu timpul .. nush cand o sa am timp sa ma uit la ea mai bine

                        Comment


                        • #42
                          Si eu am avut problema asta. Dar cum masina este inca in garantie am fost astazi la service si mi le-au schimbat (totul a durat o jumatate de ora). Garniturile acestor extractoare sunt foarte proaste, la mine s-au dus in 2 ani. Sper sa nu mai am probleme acum.

                          Comment


                          • #43
                            Capacele de la gurile de aerisire trebuie schimbate. Garniturile sunt varza, sunt facute dintro spuma de cauciuc care se rupe cu doua degete. M-au tinut doar cateva luni. Tare ma tem ca trebuie schimbate in mod regulat pt. ca zona e foarte expusa la apa si iarna la zapada si gheata care distruge garniturile. Am avut aceeasi problema, imi statea apa in portbagaj, le-am schimbat in garantie la service.

                            Comment


                            • #44
                              silicon sau mastic dupa iesirea din garantie , e mult mai durabil Si nu mai inlocuiesti nimic
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #45
                                apa in portbagaj- in scobitura din stanga

                                si eu am problema cu apa in portbagaj- -in scobitura din partea stanga-- cand ploua, am observat acum doua saptamani, azi a plouat si iar am gasit apa.
                                luai doua bidoane cu apa si tornai pe masina si observai ca -mi intra pe la cablul care duce la lampa de la numar,insemnat in imagine, banuiesc.
                                va pun si o poza, calitatea imaginii este slaba, lipsa de lumina.
                                nu stiu exact cum o sa rezolv fie o sa bag niste silicon sau sa schimb acea garnitura pe care este bagat cablul respectiv.
                                masina nu mai este in garantie si spatele a fost lovit si reparat, dar anul trecut in toamna, problema a aparut acum 2 spatamani in urma unei ploii mai puternice.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google