Imi curge apa in portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu am incercat sa siliconez extractoarele de aer pe margine dar tot intra apa. Am ales o solutie extrema: silicon in lacasul dintre bara spate si caroserie. Nu stiu cum se va comprta in timp sau daca are efecte negative asupra plasticului negru sau caroseriei. Cel putin nu mai intra apa in portbagaj. Cum se scot aerisirile. E nevoie sa dai bara spate jos?

    Comment


    • #47
      Aerisire portbagaj

      Salut,
      Rolul aerisirii nu prea este clar dar se pot remedia problemele.
      La mine facea zgomot si nu am stiut ce este pana nu am demontat mocheta.
      Am folosit cheder pentru usi, ferestre care a costat 4 RON. Am cumparat doua tipuri sa vad care se potriveste mai bine: profil D din cauciuc sintetic alveolar cu suport autoadeziv si banda lata. Am folosit profilul D.
      Este foarte usor si dureaza maxim 30 min.
      Se declipseaza grila apasand usor cu surubelnita pe cele doua clipsuri din partea superioara ( sunt cate doua clipsuri: doua sus si doua jos ), ridicati grila de aerisire putin in sus, impingeti spre bara apoi in jos ( daca intampinati rezistenta impingeti grila de aerisire spre bara pentru a detensiona lamelele de plastic ).
      Acum grila de aerisire trebuie sa fie jos, langa masina; daca nu cade singura....in genunchi si bagati mana dupa ea.
      Se sterge foarte bine de praf si se lipeste chederul achizitionat, tensionand putin la colturi sa nu se cuteze ( la unul din colturi nu am avut rabdare si a facut o cuta dar merge ).
      Operatii inverse: in genunchi, se potriveste grila cat de cat pe deschizatura apoi prin portbagaj se clipseaza in partea de sus. Din nou in ghenunchi si se impinge grila de aerisire cu mana pana se aude unul ( daca impingeti la jumataea grilei ) sau doua ( daca impingeti pe capetele grilei ) " clikuri ". Montati mocheta in portbagaj si...GATA.
      ATENTIE LA MONTAJ: PERDELUTELE DE CAUCIUC TREBUIE SA ATARNE IN JOS.
      Attached Files

      Comment


      • #48
        Si la mine dupa aproximativ 2 ani a revenit problema cu apa in portbagaj, prima oara am siliconat acele garnituri, acum am dat jos acea aerisire de unde observam ca imi ploua am rupt acele membrane de cauciuc care erau deja praf(erau incretite si era vizibil ca nu mai inchid etans) am luat un dosar de plastic am decupat 2 bucati din el (binenteles dupa ce am masurat exact dimensiunile) si le-am lipit, garnitura era rupta si atunci am incercat sa confectionez una dintr-un cheder de usa, zilele astea avand ploi din belsug am tot verificat locul cu pricina dar spre bucuria mea se pare ca am scapat de mica piscina din portbagaj.

        Comment


        • #49
          Si eu am facut exact ca tine.Join the club
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #50
            Mai bine extractor aer schimbat. Dar....preturile sunt....sa nu spun cum....de la 60 RON la 100 RON si putin. La mine inca sunt foarte flexibile acele cauciucuri.
            Attached Files

            Comment


            • #51
              am avut si eu aceiasi problema, tot pe partea dreapta, s-a schimbat pe garantie foarte repede si fara sa se dea jos spoilerul.
              Cat despre rolul acestei piese mi s-a explicat ca atunci cand inchizi portbagajul, daca este cineva in masina si n-ai piesa asta pe masina (parca deflectoare de aer le spune), ii vor pocni urechile de la presiunea creata prin inchidere... !
              cielo in 5 usi nu avea, si intr-adevar cand inchidea cineva haionul parca primeam o palma peste urechi !
              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

              Comment


              • #52
                aceias problema am avut si eu si in loc de garnituri am lipit cu silicon aerisitorul de caroserie dar nu si clapetele si am scapat de problema

                Comment


                • #53
                  si eu am aceeasi problema ... oricum de rahat toata chestia, cunosc oameni care aveau problema si la loganuri din 2004 ... nu au fost in stare nici pana la cele din 2009 sa rezolve problema, tipic romanesc

                  Comment


                  • #54
                    Am Logan-ul din octombrei 2007 si pana in prezent nu am verificat. Dupa ploile astea ma duc sa arunc si eu un ochi. Sper sa nu am parte de surprize
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      si eu am avut aceasta problema se mancase acea garnitura care este mai mult un burete si am pus silicon de jur împrejur la plastice si nu mai intra apa deloc, silicon am pus pe exterior, binenteles cu bara data jos.

                      Comment


                      • #56
                        Dupa operatiunea din septembrie 2011 totul OK si acum

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by diaboliq View Post
                          si eu am aceeasi problema ... oricum de rahat toata chestia, cunosc oameni care aveau problema si la loganuri din 2004 ... nu au fost in stare nici pana la cele din 2009 sa rezolve problema, tipic romanesc
                          a inceput si la a mea ... pe ambele parti, in portbagaj. si este din 2008!
                          fost 1.4 MPI / GPL
                          actual 1.0 SCE

                          Comment


                          • #58
                            si eu am in partea din stanga ...am dat de mai multe ori bara jos,nu m-am gandit ca poate fi de la grila...am sa fac si eu ceva sa nu mai intre,multumesc colegilor care au descoperit cauza .
                            http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                            Comment


                            • #59
                              Si a mea tot din 2008 si ploua in ambele parti. Colegii, stit cumva cat ar consta schimbarea celor doua extractoare de aer la reprezentanta dacia? Sau varianta mai ieftina fara a ajunge la service, aveti idee daca exista pe net si vreun tutorial video de schimbare ale extractoarelor de aer? (personal am cautat, dar nu am gasit) .Poate cu putina indemanare o sa reusesc si eu asemenea altor colegi sa rezolv problema singur.

                              Comment


                              • #60
                                Eu zic ca nu merita sa cumperi acele piese, daca membranele nu sunt rupte. Garnitura e facuta dintr-o spuma de cauciuc foarte slaba, si dupa o luna de iarna oricum se dezintegreaza. Lipeste-le cu silicon si ai scapat de problema. Eu am schimbat un set in garantie si dupa o iarna s-a rupt din nou garnitura. Solutia: lipirea cu silicon.
                                Last edited by 77sky; 1 October 2013, 19:02.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google