Cum ati astupat acele gauri? Detalii, materiale, poze...?
Imi curge apa in portbagaj
Collapse
X
-
Poze nu mai pot face ca am pus si fononim peste ele.
Am dat jos mocheta, am scos extractoarele, am degresat tabla, am taiat 2 bucati de tabla in forma aceea le-am lipit cu un fel de silicon si apoi am pus de jur imprejur un cordon de silicon pentru a etansa complet. Peste ele am pus un strat de fononim presat si atat.
Comment
-
Multumesc de raspuns.
Va recomand insa va informati mai bine in privinta utilitatii acelor extractoare de aer: ceva legat de niste presiuni la inchiderea portbagajului plus rol in aerisire.
Orice masina pe care am vazut-o fara bara spate...avea astfel de extractoare. Inclin sa cred ca nu chiar toti producatorii auto fac aceeasi greseala si pun aceste piese fara motiv.
Mi-e teama ca astuparea lor sa nu favorizeze masiv formarea ruginii in portbagaj.
Comment
-
Acele aerisiri se pun pentru a iesi aerul pe acolo. La berlina nu prea isi au rostul. In schimb la cele cu haion sunt necesare. Pe vremuri "dacia nova" nu avea acele aerisiri, iar când inchideai haionul simteai ca iti da cineva un capac peste urechi, pur si simplu te dureau urechile, nu mai vorbim de lunete sarite (vorbesc de novele cu luneta mare si cu eleron de cauciuc).sigpic
Comment
-
-
Eu zic sa lasati apa sa intre in portbagaj, decat sa ramaneti SURZI ca vi se sparg timpanele.
Ale dr@cu lunete si parbrize, nu se mai sparg cand bagati ditai Subwooferele in portbagaj cu cate 2-3 difuzoare fiecare si mai aveti si prin portiere cateva, se sparg ca trantati o usa sau capota portbagaj.
La fel si cand va urla muzica la maxim in masina, numai ramaneti surzi, ci doar de la trantirea usilor ca numai aveti extractoarele alea de aer
Ce va mai place sa exagerati....Last edited by Ivan Marian; 6 March 2014, 22:54.
Comment
-
Nu exagerez. In 1997-1999 aveam o nova de-aia si stiu ce am patit cu ea. Vorbesc de aceasta masina: http://www.youtube.com/watch?v=-1G0WUUq0r8Last edited by MihaiiahiM; 6 March 2014, 23:28.sigpic
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostEu zic sa lasati apa sa intre in portbagaj, decat sa ramaneti SURZI ca vi se sparg timpanele.
Ale dr@cu lunete si parbrize, nu se mai sparg cand bagati ditai Subwooferele in portbagaj cu cate 2-3 difuzoare fiecare si mai aveti si prin portiere cateva, se sparg ca trantati o usa sau capota portbagaj.
La fel si cand va urla muzica la maxim in masina, numai ramaneti surzi, ci doar de la trantirea usilor ca numai aveti extractoarele alea de aer
Ce va mai place sa exagerati....
Fiecare face cum crede! Eu v-am dat un sfat, nu trebuie sa tineti cont de el...
Comment
-
Am reusit sa schimb si eu astazi extractorul aer de pe dreapta cu unul nou. Operatiunea insine este foarte simpla.... a durat 5 min. Extractorul vechi l-am impins inspre bara spate si a cazut imediat. Cel nou l-am fixat de pe dedesupt foarte usor.
Am atasat o poza cu extractorul vechi care are rupta garnitura pe jumatate. Vad ca aceste extractoare sunt produse la noi in tara de TRW. Puteau sa puna si ei o garnitura din cauciuc ....asa garnitura actuala fiind din spuma la frig/inghet se rupe rapid.
Pentru cei care nu vor sa dea bani pe un extractor nou garnitura se poate inlocui cu mastic, insa la remontare trebuie data jos bara spate.Attached FilesLast edited by usr1; 1 May 2014, 01:20.
Comment
-
eu am lipit cu silicon extractoarele respective si la un momentdat am avut supriza sa gasesc din nou apa inportbagaj in partea dreapta, desi masina a stat pe loc! la o privire mai atenta am constatat ca totul e din cauza snopului acela de cabluri invelit in protectie pufoasa, care atunci cand portbagajul este inchis preseaza pe garnitura de etansare a portbagajului si prin luftul aparut patrund picaturi de apa si curg pe mocheta in zona respectiva. am desprins manunchiul respectiv de cabluri din braduletii respectivi si acum nu mai preseaza pe garnitura portbagajului. astept o ploaie sa vad ce se intampla.
- Likes 1
Comment
Comment