Imi curge apa in portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema e ca se lasa bara spate si apa nu mai curge de pe aripa pe bara ci intra pe dedesubt la extractoare

    Comment


    • cat cat costa un extractorul dinasta?
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • pune silicon sanitar si nu o sa mai ai probleme

        Comment


        • Originally posted by vyalli View Post
          cat cat costa un extractorul dinasta?
          Eu mi-am schimbat pe garantie aeratoarele spate. Am intrebat de curiozitate cat ajunge. 80 lei.

          Comment


          • am inteles ...tot gaseam ud in stanga spate in ultima vreme si am fixat extractorul ala dar nush cat o sa tina

            multumesc de sfaturi o sa ma apuc de treaba
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • ca o curiozitate, am vazut ca extractorul respectiv exista si la loganul papuc, de ce oare ca doar nu are portbagaj?

              Comment


              • Extractorul ala e o supapa unisens pentru aerul din habitaclu. Daca pornesti ventilatorul si ala baga aer de afara, trebuie sa si iasa pe undeva, nu?

                Comment


                • zona din spate la papuc e in aer liber, nu baga aer nici un ventilator, cu toate astea daca verifici sub bara este extractorul acela de aer

                  Comment


                  • Cred ca zona de habitaclu comunica prin praguri cu zona unde este amplasat extractorul. Nu am un papuc la indemana sa verific dar...asta banuiesc. Asa mi se pare logic.

                    Comment


                    • nu are nici o legatura ca m-am uitat, extractorul e tocmai in zona din spate aproape de coltul masinii, iar cabina e in fata, intre ele este spatiu descoperit. cand inchizi usa la cabina nu are nici o legatura cu extractorul din spate care e in aer liber.

                      totusi ma cam indoiesc ca atunci cand inchizi usa mai incet, la berlina, ca aerul se duce prin toata tapiteria aia si izolatiile si ajunge tocmai in spate la portbagaj pe unde sunt extractoarele respective. eu cred ca aerul tot prin rosturile de la usi iese afara, nu ajunge el tocmai la portbagaj plus ca pana acolo de la atatea obstacole si-ar pierde presiunea si nu ar mai impinge perdelele extractorului.
                      Eu cred ca un producator sau altul a pus asta pe masina si altii au copiat ideea

                      Comment


                      • Ba aerul se duce exact acolo unde ar trebui sa se duca. Nu prin usi ci exact prin spatele habitaclului, pe langa bancheta si prin acele aerisiri de pe stalpul spate...
                        La papuc...o sa caut sa analizez mai atent unu.

                        Comment


                        • la berlina sunt convins ca asa este, dilema mea este la papuc

                          Comment


                          • Dupa ploaia zdravana de ieri nu am mai gasit nici un strop de apa in portbagaj. cred ca problema generala este de la manunchiul de cabluri care vine de pe portbagaj si apasa garnitura de etansare si pe acolo intra apa, de aceea se explica de ce multi am gasit doar in partea dreapta apa. am desprins cablul din bridele cu care era prins pe partea interioara a capacului de portbagaj si l-am lasat liber. astfel la inchidere nu mai preseaza pe garnitura. acum e bine, nu mai intra nici strop.

                            Comment


                            • Nu am fost atent cand ai zis 'papuc', acolo intr-adevar nu prea isi are rostul. Dar daca alt extractor nu exista, atunci chiar e folosit ala, iar aerul ajunge acolo prin zona peretilor 'benei'; cert e ca orice habitaclu are extractoare de aer.

                              La berlina eu aud foarte clar cum lucreaza acele extractoare. Am masina putin mai bine izolata, chedere suplimentare si altele, iar cand inchid usile se aud foarte clar 'aripioarele' alea.

                              Ca sa te convingi, poti desprinde putin o mocheta de pe carenaj din portbagaj si urmaresti ce se intampla cand pornesti ventilatia sau cand inchizi o usa. De preferat sa ai inchisa capota de la portbagaj (asta implica pozitia chinezului si o lanterna... ).

                              Comment


                              • Originally posted by Kojak View Post
                                Le-am inlocuit in vara asta si am constatat ca fata de echiparea din fabrica, astea noi au garnitura perimetrala (aia care e de vina ptr. infiltratiile de apa) mai calitativa, zic eu ca pare mai rezistenta.
                                Mai calitative my ass...gutu-le mooma-n c@r de extractoare!

                                Azi întâmplător, am găsit o mica gârlă în portbagaj, în dreapta. Cel puțin juma de litru de apa am scos cu buretele. Bonus niște rugina sub forma de puncte în zona unde a baltit, pe tabla aia orizontala.
                                Mai puțin de 1 an juma m-au ținut de când le-am inlocuit. Și de data ăsta tot de origine am luat, 74 lei bucata. Deși ala din stânga se prezenta mult mai bine decât ăla din dreapta, l-am schimbat și p-ăla, garnitura era coapta dar nu rupta. Probabil ar fi fost doar o chestiune de timp pana ar fi cedat fix în mijlocu' iernii.
                                Poze, mâine, sa vedeți în ce hal s-a mucificat garnitura la ăla din dreapta, cu balta.
                                Last edited by Kojak; 5 December 2014, 01:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google