Turatie Mare Pornire Motor 1,4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Mare Pornire Motor 1,4

    De curand am schimbat uleiul de la motor filtru ulei si filtru aer si am verificat bujiile ,care e problema ,la pornire de 3 ori a facut treaba asta la rece intro saptamana ramane turatia motorului prea ridicata aprox 1700 rpm ,mai mentionez faptul ca am desfacut si curatat motorasul pas cu pas pentru ca am mai avut o data probleme cu el ,ramanea turata la cald.
    Ce as putea verifica ca inainte de a schimba ce am zis nu facea treaba asta
    Mai mentionez faptul ca nu ramane turata mult doar cateva minute
    Astept un raspuns din partea voastra

  • #2
    pai daca motorul e rece , e normal sa stea undeva la 1500 rpm .
    Daca ramane blocata la cald , e problema cu motorasul pas cu pas... ar fi bine sa il schimbi .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Eu am avut problema asta la a mea - statea turata la ralanti pana se incalzea motorul. Normal ar fi trebuit sa stea pe la 750, ea se ducea pana pe la 1750 si pana nu se incalzea motorul nu scadea deloc. Problema a aparut dupa prima schimbare de ulei, pe la vreo 8500 km, dar parerea dacotecului a fost ca de fapt piesa era de la inceput defecta. Au schimbat potentiometrul de la corp clapeta si de atunci merge perfect.

      Comment


      • #4
        da toata treaba este ca nu a facut asa pana acu doar dupa schimb ulei si filtre
        Mai mentionez ca am desfacut si curatat corpul clapeta si anume mpp ca mai avusesem probleme cu el

        Comment


        • #5
          Din ceea ce relatezi tu..., incearca un corp clapeta nou, sigur acolo este problema...

          Comment


          • #6
            Normal trebuie sa stea la 800 de rotatiii si nu la 750,dupa ce se incalzeste motorul.
            Mai verifica si cablul de acceleratie sa nu ramana blocat pe undeva!!!
            Poate a prins mizerie pe camasa de otel si ramane cablul blocat!

            Comment


            • #7
              relantiul sta in 750 plus minus 25...
              turatia aia de 1700 e ciudata, in sensul ca la fel face cand motorasul pas cu pas nu este conectat...
              oricum,dupa o perioada mai trebuie schimbat,nu neaparat curatat,deci incearca cu altul .
              Incearca cand ramane turata,sa o bagi in viteza si sa lasi usor ambreiajul ca si cum ai vrea sa pleci de pe loc,daca in momentul ala isi revine turatia la normal,e clar motorasul de vina,daca nu ... verifica mufele de la motoras .
              Last edited by Cristi_Xp; 23 November 2009, 02:34.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                motoras

                despre ce motoras este vb fratilor ca si a mea aceasi boala o are?
                GYANNY

                Comment


                • #9
                  studiaza asta:
                  Eu beau sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Domnilor, aceeasi problema o are si a mea - la pornirea la rece sta pe la 1500 - 2000 cateva minute.
                    In plus, se adauga inca ceva:
                    cam o data la cateva luni ma trezesc la prima pornire de dimineata ca tremura zdravan si da in nas in treapta a doua. In plus, check engine clipeste cateva secunde. Accelerez bine sau repornesc, si totul e ok.
                    Am schimbat bujii si am trecut la benzina de top, dar tot asa face.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google