Ai curatat si surubul de pe cutia de viteze de vopsea?
Auto-resetarea datelor din CB (masa insuficienta la tabloul de bord)
Collapse
X
-
-
am pus inca o masa pe motor. cablu de la minus pe blocul motor.
Originally posted by dsign View Postmai, ideea e simpla
1. masa insuficienta intre bord si caroserie.
Solutie: se trage un fir pe bara de rabnforsare din spatele bordului, asa cum a aratat Fabian
2. masa insuficienta intre motor si caroserie - motorul este izolat fata de caroserie prin tampoanele de cauciuc
Solutie: se trage masa intre motor sii caroserie, asa cum ne arata Fabian, sau in zona suportului din dreapta al motorului.
3. Masa insuficienta baterie-caroserie
Solutie: cablu gros de la minus baterie pina pe caroserie
Din nefericire nu pot spune ce dimensiuni au papuceii, eu am facut asta prin tatonari
cum imi dau seama in care din cele 3 ma aflu?
si are ceva dak trag trei fireLast edited by andrei; 20 February 2008, 22:16.
Comment
-
n-ai ce sa gresesti daca le faci pe toate trei, cu conditia sa le faci pe toate la minusul bateriei. simplu. daca nici asa nu merge, poate ii iei pe aia de la service la intrebari. s-ar putea sa ai contact imperfect in mufa din bord, caz in care remedierea ti-as recomanda s-o faca dacia service, daca tu nu te pricepiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am fost cu masina in service de vreo 5 ori si ei zic ca masina nu are nimic defect. in prima faza dupa vreo 3 vizite in service mi-au zis ca e acumulatorul defect si le-am zis k daca e defect, e defect de nou fiindca prezinta problema asta de la 3 luni. au zis sa schimb acumulatorul si daca mai face o sa se schimbe tabloul de bord. am fost din nou cu un acumulator luat de la un prieten l-au verificat a fost ok si ei au zis ca nu accepta constructorul schimbarea pe garantie(eu atunci intreb de ce nu se gaseste ceva care sa remedieze defectul sau daca nu se poate sa se schimbe? raspuns: nu putem schimba o piesa care nu e defecta trebuie sa prezinte un defect permanent si normal ca nu prezinta cand ma duc cu ea in service deci concluzia e ca nu stiu ce sa faca) + ca m-au pus sa platesc si 25 lei (cica diagnosticarea) dignosticarea insemnand o simpa verificare a acumulatorului fiindca doar asta au facut la ultima vizita. nu vreau sa jugnesc pe nimeni dar cred ca personalul din serviceuri nu este pregatit mai deloc.
daca poate cineva sa ma ajute in remedierea defectului. multumesc
nu mai citati postul anterior !Last edited by Seba; 21 February 2008, 17:08.
Comment
-
io cand am fost cu ea mior facut test de injectie si or strans borna de minus pe baterie.cica nu are nimimk si ca dak se mai reseteaza sa merg la ei. am mers de vreo 3 ori aceeasi chestie si ca sa o tin sub observatie. is batuti in cap si nu stiu sa se gandeasca la alte solutii sau cauze. dak nu pot remedia problema ori ca nu stiu ori ca nau chef iti spune simplu: " asa face la toate loganurile" citat un domn mecanic de acolo.
Comment
-
Mergi la alt service. Daca nu o rezolva, sunt obligati sa-ti schimbe tabloul de bord.
Comment
-
Daca nu reusesc sa gaseasca defectul, desi e relativ usor de gasit, vor schimba si tabloul de bord sa vada daca de acolo e problema.
Mai bine du-te mai intai la un electrician sa vada si el cum sta treaba cu tresa de masa.
Comment
-
Iei un multimetru si masori valorile pe firul de masa care porneste de la borna - de la baterie.
Iti zice Fabian mai multe detalii.
Comment
-
se mai stie ceva de auto-resetarea tabloului de bord
mai am o pr dupa ce am tras inc 2 fire de masa de la acumulator pana la caroserie si alta pe motor cand franez mi se aprinde la o intensitate scazuta martorul din bord de ceata. ce sa fie?multumesc
Comment
-
Originally posted by alex86 View Postse mai stie ceva de auto-resetarea tabloului de bord
mai am o pr dupa ce am tras inc 2 fire de masa de la acumulator pana la caroserie si alta pe motor cand franez mi se aprinde la o intensitate scazuta martorul din bord de ceata. ce sa fie?multumescsigpic
Comment
-
Originally posted by alex86 View Postam luat fir mai gros de la borna de minus si am dus unul pe caroserie inde era si celalalt dus iar al II lea l-am prins pe motor o sa pun un filmulet sa vezi la ce ma refer sigur nu am gresit nimic k nu aveam ce sa gresescsigpic
Comment
Comment