Auto-resetarea datelor din CB (masa insuficienta la tabloul de bord)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aceeas probl o am si eu
    orcum tre sa fac revizia de 20.000 si o sa le dau cu masina in cap alora de la service...cand ma vad parca vad pe draq in fata ochilor
    am o bataie la roata pe dreapta de la 2500 km si le-am zis ca acum la 20.000 daca nu o fac ma suc cu avocatul si le las masina acolo si-i dau in judecata sa imi dea alta numai asa poate au mai mult respect cei de la dacia fata de clienti ca in rest beasa

    Comment


    • aceeasi problema am avut-o si eu dar la mn se reseta numai intre proniri. mecanicul care il cunosc eu la o reprezentanta mi-a schimbat cablul de masa de la baterie cu unul cu un nr dublu de lite (cost 50 roni cu montaj cu tot). a durat vreo 3 luni si problema a reaparut. treaba e ca la mine e cam pom de craciun saraca baterie ca s-a si mirat omu cum dracu de nu iau foc cu ea. se alimenteaza si sistemu de sunet si 2 kituri xenon. nu mi-a recomandat sa-i schimb bateria cu una mai puternica ca cica ii dereglez nu stiu ce dracu din cauza tensiunii mai mari iar alt cablu mai gros de masa nu se gaseste asa ca la mine momentan nu are rezolvare dar la una fara alte modificari ar trebui sa se rezolve problema cu cablu asta de masa dublu.

      Comment


      • Am si eu o problema. Am facut curat in masina cu un aspirator alimentat la mufa de bricheta . Dupa ce am terminat de facut curat , am observat ca s-a resetat CB-ul . Acum dupa resetare la inceput arata niste consumuri de 22-25l/100km. Nici iarna nu am avut un asemenea consum dupa resetare . Am resetat eu acum CB-ul si dupa 7.8km am 0.5l consumati si o medie de 7,1l/100km cu o viteza medie de 25km/h ,calculatorul pornind tot de la 22-23l/100km(inainte de incident pornea de la 16-17l/100km). Totusi o chestie ciudata , cu contactul pus si CB-ul pe viteza medie (motor oprit) am vazut cum scade viteza medie de la 25km/h la 23km/h in vreo 20 secunde. Ce s-a intamplat? Colac peste pupaza nici nu a pornit la prima cheie dupa resetare.
        Last edited by madi; 4 May 2009, 23:04.

        Comment


        • ciudata treaba si totul de la un aspirator. cineva mai priceput ?

          Comment


          • si mie imi face asa dupa ce am incercat un detector de radar

            Comment


            • Vedeti daca va clipesc martorii la bord cand puneti avariile si se reseteaza si CB ca se pare ca e din triplele spate... Sau cel putin la mine asta a fost. Dupa ce a curatat contactele si a tensionat clemele din mufe nu mi s-a mai resetat CB singur.
              Masina a fost pusa si pe calculator in service si nu prezenta nici un defect detectabil de CLIP. Dupa ce i-am spus de licaritul martorilor in contratimp cu avariile si-a dat seama ca e din triple.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • mie mi s-a intamplat o singura data la o oprire s-a resetat.... trebuie sa ma ingrijorez deja? am masina de 2 luni.... daca fac acea dublura de masa comenteaza ceva cei de la service cand ma duc cu masina la revizie?
                Intalniri Logan Club Constanta:
                In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                Ptr detalii : 0723.955.045

                Comment


                • Problema cu resetarea este dupa parerea mea din cauza unor "glitch"-uri induse in instalatia electrica a masinii de diverse surse, interne sau externe. Mi s-a intamplat la MCV-ul Laureate de cateve ori (6-7) in cca 45000 km si la Pickup-ul la care am instalat CB-ul de cca 2000 de km o data.
                  Cauza este probabil proasta proiectare a placii bordului, probabil ca pulsul se transmite pe alimentare si influenteaza circuitele de acolo. Probabil un filtru LC pe alimentarea bordului solutioneaza problema, nu este normal ca orice puls pe alimentare, sau un contact prost pe o lampa sa reseteze CB-ul. Daca se mai intampla, o sa incerc sa corelez evenimentul cu momentul in care s-a intamplat, poate imi dau seama de natura glitch-ului si de cauza resetarii. Oricum problema nu m-a ingrijorat, deoarece a fost sporadica si rara.
                  Mentionez ca cei 2000 de km au fost parcursi doar in oras in ultima luna, cu nenumarate opriri si porniri.
                  Si a-propos de titlul topicului, daca ar fi masa proasta la CB, s-ar reseta si ceasul nu numai datele memorate.
                  Last edited by detail; 8 May 2009, 00:32.

                  Comment


                  • Originally posted by dani030669 View Post
                    Vedeti daca va clipesc martorii la bord cand puneti avariile si se reseteaza si CB ca se pare ca e din triplele spate... Sau cel putin la mine asta a fost. Dupa ce a curatat contactele si a tensionat clemele din mufe nu mi s-a mai resetat CB singur.
                    Masina a fost pusa si pe calculator in service si nu prezenta nici un defect detectabil de CLIP. Dupa ce i-am spus de licaritul martorilor in contratimp cu avariile si-a dat seama ca e din triple.
                    Probabil ca asta este o cauza a resetarii CB: contact slab si/sau oxidat la mufa triplei stanga spate. De ce cred asta? Pai la mine, dupa ce au umblat la mufa triplei stanga spate (pentru ca mi se aprindea in bord martorul lampa ceata spate cand apasam frana) au disparut ambele probleme:
                    - aprinderea martorului de ceata spate la franare
                    - resetarea CB
                    Sper sa fie asa. Oricum, de atunci am 7-8000km si CB nu s-a mai resetat singur.

                    Originally posted by GJ-85-SRY View Post
                    aceeas probl o am si eu
                    orcum tre sa fac revizia de 20.000 si o sa le dau cu masina in cap alora de la service...cand ma vad parca vad pe draq in fata ochilor
                    am o bataie la roata pe dreapta de la 2500 km si le-am zis ca acum la 20.000 daca nu o fac ma suc cu avocatul si le las masina acolo si-i dau in judecata sa imi dea alta numai asa poate au mai mult respect cei de la dacia fata de clienti ca in rest beasa
                    La faza cu bataia la roata: Umple pana la refuz rezervorul cu lichid pentru spalat parbrizul si s-ar putea sa ai o mare surpriza! Nu e gluma. Eu puteam sa pariez ca am o problema la roata dreapta fata - se auzea un cloncanit. Am fost la 2 service-uri diferite si nu au gasit absolut nimic la mecanica trenului de rulare/directie/etc. Da' ce m-am tziganit cu ei ... era de la rezervorul de care-ti zic. Numai ca "problema" nu au descoperit-o ei, dar nici eu.

                    Comment


                    • exact eceasii problema o am si euu...
                      mie miau schimbat tot adica cu tot cu ceasurii.. pe cand aveam 20.000 de km...
                      si akum tot asa face.... deci asta inseamana cei din dacia service nu se pricep.. sau nu au cheff de a lucraa..

                      Comment


                      • din pacateam aceeasi pb. acum masina are un an si 3 luni si vro 35 000km. la inceput cand resetam calcuatorul eu de cele mai multe ori sei ntampla ca la o zi maxim 2 zile se resteta singur. acum in ultima vreme se reseateaza mai des. adica merg. opresc motorul su sa zic asa dupa 5 minute pornesc si calculator resetat. nu prea am abuzat de butnul de resetat calculator bord.

                        am avut pb cu aprinderea martor stop ceatasa rezolvat prin desfacerea stopuluisi nu stiu exact ce i-a facut ( curatat mufe sau schimbat ca i-am auzit vorbin ca e posibil sa fie topita mufa/mufele de la stop . dar nu sa rezolvat pb cu CB. deci nu e de la aia. cum sa intamplat si la voi am fost la service cu acesta pb si nu exista rezolvare pt ca ei nu gasesc problema. adica la ei nu sa resetat de cate ori am fost . nici o eraore nimic.

                        nu am vazut sa fie vro regula ca se reseataza daca am consumatori porniti. la mine aeroterma e in general pornita tot timpul pe viteza 2 iar aerul conditionat nu il las pornit. adica nu pot sa zic ca sa intamplat mai mult cand aveam AC-ul pornit. si nu obisnuiesc sa tin farurile aprinse mai ales cand pornesc motorul adica arpind farurile dupa ce pornesc motorul si le opresc inainte sa opresc motorul. la fel fac si cu ac-ul

                        o sa incerc si eu cu chestia asta cu masa. poate cine stie.. imi dau foc la masina
                        1.5 dc

                        Comment


                        • mae, iti urez succes.
                          Daca afli cauza, da-mi un semn
                          eu am aproape 2 ani de cand am aceasta problema. Nici un rezultat.
                          Au fost verificate toate mufele si masele din bord
                          Stai linistit, loganu merge si cu resetarea asta.

                          Comment


                          • Am si la aceasta masina probleme cu resetarea. Mai rar dar se reseteaza si sincer pe mine ma deranjeaza insa nu exista rezolvare dupa cei de la service din pacate. Ei vor sa se reseteze cand esti la ei nu pe drum.

                            Comment


                            • la voi e mai nimic dar la mine una la mana ca se reseteaza iar a doua la mana ca imi indica lichidul de racire la 6 lini,am crezut ca poate e din cauza aerotermei ca nu isi face treaba dar ea cand ajunge la temperatura de 95 grade cred porneste am fost la ei si au spus ca imi lipseste o masa in bord si ma costa 2 bulioane dar am lasato asa deocamdata ca nu prea stau bine cu bugetul

                              Comment


                              • Din cite am vazut eu, se reseteaza cind exista o cadere de tensiune:
                                Pornit ventilatorul cu motorul oprit - daca ii pe tr 2-3...sau pornesti brusc pe tr a 4-a, icercat de n ori
                                Radio/CD-ul dat mai tare cu motorul oprit - sigur se reseteaza...am incercat de N ori
                                Pornit faruri cu motorul oprit - cu pozitiile...nu prea se intimpla...cu faza lunga...trebuie sa lasi 2-3-5 min.

                                Ma bate gindul sa incerc sa pun un codensator (asigura o tensiune cat de cat constanta...dar doar pentru caderi scurte...)de vo 100-200 microF...sa vad ce se intimpla. A incercat cineva chestia asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google