senzor temperatura ulei !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by MariusTm29
    ok ceasuri dinastea are careva idee unde gasesc ?

    si un pret desigur :P arata beton nu credeti ?
    Personal, mie nu-mi plac. Orice forma in plus fata de forma originala a masinii (in special la interior) mie nu-mi place, daca ar fi posibil sa aduc schimbari, discrete dar utile, le-as face fara remuscari, dar chestii care sa-mi sara-n ochi de fiecare data cand ma urc in masina, ma lasa rece, mai bine nu le fac.

    Comment


    • #32
      Acuma fiecare cum parerile lui ideea ii ca imi place arata calumea dar.. nu prea imi place pozitionarea undeva mai in centru ar fi calumea;)
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #33
        Daca vrei un senzor de temperatura la ulei, monteaza-l in locul busonului de golire. Cel mai simplu.
        La Multi Ani !

        Comment


        • #34
          Originally posted by lau View Post
          Daca vrei un senzor de temperatura la ulei, monteaza-l in locul busonului de golire. Cel mai simplu.
          La Multi Ani !
          cel mai simplu, dar loc mai prost nu puteai alege ... nu cumva baia de ulei are si rol de racire? iar daca vb de senzorul de presiune, baia e la fel cel mai prost loc. si pt presiune si pt temperatura, cel mai ok loc ar fi rampa de ulei. ce-i drept, e cel mai complicat de montata acolo, pt ca singurul loc de senzor e luat de senzorul de presiune existent pe masina, ala care ii "zice" lu' uce injectie daca motorul are sau nu ulei.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Eu zic sa nu v-apucati sa bricolati acum senzori pe la rampa de ulei ca nu-i de joaca. Daca incepe sa iasa ulei pe langa senzor ati incurcat-o...
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              numai la masina lui tata o dacie din 73 am mai vazut o groaza de ceasuri montate pe sub bord de zici cai bord de avion

              Comment


              • #37
                Originally posted by Sp!ke View Post
                Sorry!!! Si mai era cea ascunsa: Cantitate carburant existenta in rezervor ;)
                e doar la diesel cea cu cantitatea de carburant existenta in rezervor ?
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Si la benzinare...la gaz nu stiu...
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by csebalyn View Post
                    cel mai simplu, dar loc mai prost nu puteai alege ... nu cumva baia de ulei are si rol de racire? iar daca vb de senzorul de presiune, baia e la fel cel mai prost loc. si pt presiune si pt temperatura, cel mai ok loc ar fi rampa de ulei. ce-i drept, e cel mai complicat de montata acolo, pt ca singurul loc de senzor e luat de senzorul de presiune existent pe masina, ala care ii "zice" lu' uce injectie daca motorul are sau nu ulei.
                    Pai omul zice ca are nevoie de temperatura de la ulei nu de presiune.

                    Comment


                    • #40
                      Si la modelele pe GPL este, dar mi se pare ca arata benzina din rezervor, nu GPL-ul.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by lau View Post
                        Pai omul zice ca are nevoie de temperatura de la ulei nu de presiune.
                        si ce n-ai inteles din postul meu? la inceput am spus ca nu e ok sa montezi senzorul de temp in baie, ci amandoi senzorii (P&T) se monteaza in rampa, cu mentiunea ca asa cum e motorul din fabrica, in locul unde se poate monta senzor in rampa exista deja senz de presiune. de aici rezulta ca tre gasit alo loc in rampa de ulei pt al doilea senzor sau schimbarea acestuia cu un senzor mixt. sau dai o gaura in rampa, tai filet, bagi stutz, si tragi furtun/conducta pana la manometru, ceea ce ulterior andrei, pe buna dreptate, nu indemna pe nimeni sa faca. daca n-am fost nici acu destul de clar, revin cu detalii pe pm.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          dar sa dus si garantia la motor.Nu?

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by petroman View Post
                            dar sa dus si garantia la motor.Nu?
                            daca te referi in cazul modificarilor spuse d mine, da, clar, adio garantie !
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              si merita?indicatile date de tine sunt f bune dar multe masini noi nu mai indica presiunea din fabricatie,doar de moft - nu?

                              Comment


                              • #45
                                pentru a arata cat mai precis temperatura uleiului trebuie montata sonda undeva unde uleiul curge tot timpul , daca montati intr-o fundatura(cum e sonda de presiune) nu o sa arate in veci temperatura reala.
                                Captain of the black pearl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google