senzor temperatura ulei !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • senzor temperatura ulei !!!

    am vzt pe un site un ceas ptr temperatura ulei la motor si ar arata super pe logan si chiar eficient pe un diesel , dar cand s-a uitat omul de la magazin in lista a vazut ca loganu nu are senzor unde sa lege indicatorul de temperatura ..... are careva idee cum as putea face ? idei ...sfaturi ceva ?
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

  • #2
    Pentru ce-ti trebuie sa stii temperatura uleiului?

    Comment


    • #3
      nu conteaza de ce ( zic mai tarziu ) , idea e cum sau unde sa pun senzorul . astept sfaturi .
      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

      Comment


      • #4
        Schimba sonda de ulei cu una combo (presiune/temperatura), schimba computerul de bord si vei avea si temperatura uleiului. Costuri... cateva sute de lei bune. Parerea mea... nu se merita decat daca ti-ai transformat golanul in masina de raliu.

        Comment


        • #5
          nici chiar asa

          solutii mai ieftine :P
          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

          Comment


          • #6
            O solutie mai ieftina ar fi sa gauresti baia de ulei, montezi sonda si tragi un cablu pana la un indicator in habitaclu, te costa mai putin dar tot cateva sute de lei .

            Comment


            • #7
              bag picioarele daca nu da cred ca scot joja de ulei si bag un termometru cu mercur si stiu de-o treaba ala nu ma minte D si e si ieftin ...:P

              tuning nu gluma nu ? D
              Last edited by andrei; 11 December 2007, 20:09.
              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

              Comment


              • #8
                Esti tare omule!... Parca ai fi Jean Constantin!
                Dar tot n-ai spus pentru ce-ti trebuie temperatura uleiului!

                Am vazut mai de mult la Promotor un tip care si-a desfiintat aeratoarele centrale si a montat in locul lor manometru analogic de ulei si termometru de apa. A gaurit atat baia de ulei cat si chiulasa pentru a monta senzorii. Ai putea sa faci si tu asta, dar eu nu recomand chestia asta, sa nu aud discutii!!
                Last edited by andrei; 11 December 2007, 20:09.

                Comment


                • #9
                  da tu vb de loganu ala Cameleon nu ? la ala am vzt in locul aeratoarelor ceasuri , dar eu n-as anula aeratoarele daca pun atunci pun separat .
                  ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                  Comment


                  • #10
                    Oricum nu-i vad utilitatea acestui senzor, doar daca ai avea Oltcit.
                    Cu stima, FLO.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      arata bine ceasurile montate in locul aeratoarelor centrale dar cand vrei sa incalzesti sau sa racesti repede masina cred ca simti lipsa lor...

                      dar de ce vrei temperatura exacta?
                      CsB
                      Ambition 1.6 MPI

                      Comment


                      • #12
                        poate e curios sa afle cate grade are sa faca si el comparatie cu alte masini.........dar poate sa monteze cesurile pe stalpul din partea stanga deasupra volanului.exista niste suporturi speciale.....
                        sigpic
                        astra h 1,7 cdTI

                        Comment


                        • #13
                          Se pot monta si pe cochilia volanului, cum sunt la Smart.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            ideea e ca acel senzor trebuie montat undeva unde uleiul curge tot timpul ca sa arate diferentele de temperatura (cum este montata sonda de temperatura a apei in chiulasa) iar cel mai bun loc ar fi in baia de ulei. oricum utilitatea acelui senzor nu il vad la motoarele racite cu apa doar la cele racite cu aer si cu radiator de racire a uleiului s-ar justifica asa ceva.
                            Last edited by GFN; 11 December 2007, 23:52.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • #15
                              Deci la dCi-uri e util, ca ele sunt racite cu aer si au radiator de ulei.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google