senzor temperatura ulei !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Revin si eu cu o intrebare prosteasca... Pentru ce va trebuie temperatura uleiului? Ca doar Loganul nu e masina de curse sa o tii permanent la 5-6000 rpm si sa-ti fie teama ca bolboroseste uleiul in baie... eu zic sa fim seriosi...

    Comment


    • #47
      Originally posted by Sp!ke View Post
      Revin si eu cu o intrebare prosteasca... Pentru ce va trebuie temperatura uleiului? Ca doar Loganul nu e masina de curse sa o tii permanent la 5-6000 rpm si sa-ti fie teama ca bolboroseste uleiul in baie... eu zic sa fim seriosi...
      si cu tine Sp!ke... lasa oamenii sa isi faca damblaua
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #48
        Originally posted by giurisici fabian View Post
        pentru a arata cat mai precis temperatura uleiului trebuie montata sonda undeva unde uleiul curge tot timpul , daca montati intr-o fundatura(cum e sonda de presiune) nu o sa arate in veci temperatura reala.
        de acord cu inceputul formularii. rampa de ulei e fundatura? zic asta pt ca senzorul respectiv pare a fi totusi in rampa de ungere...si pana la urma crezi ca daca in loc de 120 de grade vezi 118 e mare bai? sa nu-mi zici ca in locul unde-i sonda de presiune uleiul e mai rece decat 5mm mai in interiorul rampei de ungere.
        oricum, ca sa impacam "si capra si varza" (fara referire directa la vreunul dintre noi, doar zic si eu asa...), un loc bun crezi c-ar fi rampa de alimentare a turbinei (asta pt diesel, la care din cate stiu motorul are rampa comuna cu turbo)? la benzinare, eu zic totusi ca in locul unde-i senzorul de presiune ulei se poate pune un senzor mixt...cum ziceam, ala chiar pare a fi plasat pe rampa de ungere... daca gresesc, te rog corecteaza-ma. eventual daca poti sa postezi o imagine cu traseul uleiului in motor, iar daca marchezi si diferitele puncte de interes (filtru, senzor, rampa de recolectare), dau o bere
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          eu am zis fundatura ca acolo trebuie facut un teu ca sa se poata monta cele 2 sonde si distanta de la rampa se mai mareste putin iar eroarea de citire a temperaturii e mai mare.
          trebuie sa caut prin manualul de service o poza cu sistemul de ungere
          Captain of the black pearl

          Comment


          • #50
            Originally posted by giurisici fabian View Post
            eu am zis fundatura ca acolo trebuie facut un teu ca sa se poata monta cele 2 sonde si distanta de la rampa se mai mareste putin iar eroarea de citire a temperaturii e mai mare.
            trebuie sa caut prin manualul de service o poza cu sistemul de ungere
            mersi, acu inteleg unde bati...nu uita de poza, ca eu n-am gasit-o in manual
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              intradevar nu exista dar... mai mult ca sigur trebuie sa existe niste gauri tehnologice astupate pe undeva in bloc sau chiulasa pe rampa de ungere si s-ar putea face cu o sonda de citire ca cea a temperaturii apei .
              Captain of the black pearl

              Comment


              • #52
                Originally posted by giurisici fabian View Post
                intradevar nu exista dar... mai mult ca sigur trebuie sa existe niste gauri tehnologice astupate pe undeva in bloc sau chiulasa pe rampa de ungere si s-ar putea face cu o sonda de citire ca cea a temperaturii apei .
                ei vezi, la alea m-am gandit si eu cand am spus ca tre sa ne cuplam la rampa. vezi postul meu din 3.1.2008, ora 23:11...dar am mentionat ca singura gaura accesibila din start e aia in care e deja un senzor
                daca mai afli detalii, te rog macar un pm, eu sunt interesat...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  nustiu unde e montata sonda actuala de ulei pt ca nu ma interesat dar ca chestie - nu se poate scoate asta care e acum pe motor ,in aceasi gaura sa se monteze un teu si puneti ambele sonde pe teu si gata- nu?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by MariusTm29 View Post
                    din cate stiu turbina pe DCI u de 85 cai are peste 2 bar parca 2,3 daca nu ma insel vad ca indicatoarele de turbo arata pana la 2 , gresesc undeva ?

                    oricum arata misto ce-i drept .
                    2.3 bari face aia din fabrica ? wow.. ce tare astia de la dacia sau intrecut pe ei
                    adik 2.3 bari inseamna cam 140 % mai mult aer dkt cu 0.9 bari din cate stiam eu k are din fabrica loganul. Asta ar insemna un amestec foarte slab o temperatura foarte ridicata in camera de ardere, favorizarea topirii pistoanelor.. fum pe esapament nu ar trebui sa dea deloc..
                    si masinile cu 2 bari boost nu rezista prea mult daca nu au pistoane forjate, biele schimbate.. si tot asa.. daca tu ai acum 2.3 bari in turbo ala ar fi bine sa dai rpjor inapoi la 1 si ceva pana in 1.5 cel mult .. km unde ai avea peste 100 de cai daca ai un soft ok.
                    turbo makes torque and torque makes fun

                    LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google