Revin si eu cu o intrebare prosteasca... Pentru ce va trebuie temperatura uleiului? Ca doar Loganul nu e masina de curse sa o tii permanent la 5-6000 rpm si sa-ti fie teama ca bolboroseste uleiul in baie... eu zic sa fim seriosi...
senzor temperatura ulei !!!
Collapse
X
-
Originally posted by Sp!ke View PostRevin si eu cu o intrebare prosteasca... Pentru ce va trebuie temperatura uleiului? Ca doar Loganul nu e masina de curse sa o tii permanent la 5-6000 rpm si sa-ti fie teama ca bolboroseste uleiul in baie... eu zic sa fim seriosi...Captain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by giurisici fabian View Postpentru a arata cat mai precis temperatura uleiului trebuie montata sonda undeva unde uleiul curge tot timpul , daca montati intr-o fundatura(cum e sonda de presiune) nu o sa arate in veci temperatura reala.
oricum, ca sa impacam "si capra si varza" (fara referire directa la vreunul dintre noi, doar zic si eu asa...), un loc bun crezi c-ar fi rampa de alimentare a turbinei (asta pt diesel, la care din cate stiu motorul are rampa comuna cu turbo)? la benzinare, eu zic totusi ca in locul unde-i senzorul de presiune ulei se poate pune un senzor mixt...cum ziceam, ala chiar pare a fi plasat pe rampa de ungere... daca gresesc, te rog corecteaza-ma. eventual daca poti sa postezi o imagine cu traseul uleiului in motor, iar daca marchezi si diferitele puncte de interes (filtru, senzor, rampa de recolectare), dau o bereDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am zis fundatura ca acolo trebuie facut un teu ca sa se poata monta cele 2 sonde si distanta de la rampa se mai mareste putin iar eroarea de citire a temperaturii e mai mare.
trebuie sa caut prin manualul de service o poza cu sistemul de ungereCaptain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by giurisici fabian View Posteu am zis fundatura ca acolo trebuie facut un teu ca sa se poata monta cele 2 sonde si distanta de la rampa se mai mareste putin iar eroarea de citire a temperaturii e mai mare.
trebuie sa caut prin manualul de service o poza cu sistemul de ungereDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
intradevar nu exista dar... mai mult ca sigur trebuie sa existe niste gauri tehnologice astupate pe undeva in bloc sau chiulasa pe rampa de ungere si s-ar putea face cu o sonda de citire ca cea a temperaturii apei .Captain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by giurisici fabian View Postintradevar nu exista dar... mai mult ca sigur trebuie sa existe niste gauri tehnologice astupate pe undeva in bloc sau chiulasa pe rampa de ungere si s-ar putea face cu o sonda de citire ca cea a temperaturii apei .
daca mai afli detalii, te rog macar un pm, eu sunt interesat...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by MariusTm29 View Postdin cate stiu turbina pe DCI u de 85 cai are peste 2 bar parca 2,3 daca nu ma insel vad ca indicatoarele de turbo arata pana la 2 , gresesc undeva ?
oricum arata misto ce-i drept .
adik 2.3 bari inseamna cam 140 % mai mult aer dkt cu 0.9 bari din cate stiam eu k are din fabrica loganul. Asta ar insemna un amestec foarte slab o temperatura foarte ridicata in camera de ardere, favorizarea topirii pistoanelor.. fum pe esapament nu ar trebui sa dea deloc..
si masinile cu 2 bari boost nu rezista prea mult daca nu au pistoane forjate, biele schimbate.. si tot asa.. daca tu ai acum 2.3 bari in turbo ala ar fi bine sa dai rpjor inapoi la 1 si ceva pana in 1.5 cel mult .. km unde ai avea peste 100 de cai daca ai un soft ok.turbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
Comment