Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???

    Cum se procedeaza de fapt ca sa atingi suta de km de pe loc si sa cronometrezi in mod corect secundele???
    Care sunt operatiunile??
    Bagi a 1-ia,a 2-ua,a 3-ia si talpa pana la suta....sau respecti in totalitate treptele de viteza si le bagi pe rand 1,2,3,4,5 si apoi suta bineinteles??
    Daca se respecta treptele de viteza normal...depinde de indemanarea fiecaruia cum manuieste schimbatorul de viteza si ambreiajul,etc....Dar daca se baga 1-ia si apoi a 2-ua si eventual a 3-ia si se sare restul treptelor de viteza cred ca depinde mai putin de abilitatile fiecaruia(((adica talpa cat cuprinde))).
    Deci cum este corect???

  • #2
    a I a blana
    a II a blana
    si a III a blana ca sa treci de 100

    Comment


    • #3
      Suta de pe loc (asa cum ti-ai denumit thread-ul) - numai cand vei conduce un dragster. Si poate nici atunci. Incearca cu 2 - 3 braduti si vreo 3 - 4 stickere (intreaba-l pe crististreulea) si s-ar putea sa-ti iasa.
      Ce naiba de thread e si asta? Care-i rostul lui?
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #4
        dar de ce? te-a chemat top gear la interviu in locul lui stig sau ce???

        sigpic

        Comment


        • #5
          tii accelerat la 2000 rpm, iei piciorul de pe ambreiaj, talpa, I, II, II cat poti tu, sau, ma rog, cat poate masina, de repede si voila suta in mai putin de 3 secunde (de citit)
          ca daca faci I-V, o sa zici, vai ce lenes este 16v. asa te face si un amarat de 1.4 mpi
          sigpic

          Comment


          • #6
            Daca vrei sa ajungi cit mai repede la 100km/h ia-ti o masina electrica!

            Comment


            • #7
              @ivan marian: vad ca ai 16v, tii 3300-3500rpm, ambreiajul jos, bagi tr1, lasi piciorul de pe ambreiaj brusc si accelerezi progresiv cat timp rotile patineaza (aici e tot spilul, sa tii patinarea constanta, sau sa scada treptat concomitent cu cresterea vitezei, nu dai blana sa fluieri toata tr1 aiurea ca nu te misti si nici nu pleci din 2000rpm ca scoti un timp demn de o dacie 1300). ajungi la 6200rpm, dai tr2 cat mai repede cu putinta si talpa maxima pana in 6500rpm. scurt inainte de 6500 (cat mai aproape de decuplarea injectiei- daca a apucat motorul sa faca "uuu-duuu-duuu", deja timpul e compromis) si 3 capat pana la 110 pe ceas cu gume stock sau chiar 115 cu gume cu talon mic. sau mai bine un gtech, o linie dreapta lunga si dai pana la 140 pe ceas. cu ocazia asta vezi si in cat timp faci 400m
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                @Jr...nu te obliga nimeni sa citesti acest thread sau sa postezi in el!!!
                Daca nu intelegi ,lasa pe altii sa posteze care inteleg!!!
                Atunci astia((FABRICANTII DE MASINI)) cand dau performantele unei masini,,,adica in cat timp(secunde) atinge suta,,,cum procedeaza???
                Cum fac pilotii lor pt. a testa aceste masini??
                Sau la tine @Jr suta se calculeaza dupa alte criterii??
                Daca ti se pare o intrebare stupida nu mai raspunde....sau puteai sa imi raspunzi cum procedezi tu in acest caz!!!!
                E CHIAR ASA DE GREU???

                @Sonykel este si pt tine grea intrebarea??Poate ii iau locul Roxanei de la Pro Motor,,,ca sa iti raspund...
                @Tedu si pt tine este asa grea??Dar daca iau un vapor ,,,cum ating suta???@Tedu???
                Sau nu vreti sa va aratati valeitatile de piloti ale voastre si le tineti doar pt voi???
                Dca erati cat de cat on topic raspundeati pur si simplu ca si @Seba.....ca la caterinca ne pricepep toti!!!!

                Comment


                • #9
                  in principiu la 16V -105 cai nu prea cred ca mai apuci sa dai a 3-a daca esti putin mai brutal cu masina , am dus eu 1,4 - 8V in a 3-a la 115-120 kmh ca nu poate mai mult din moment ce taie injectia la 6000 de ture , al tau ar trebui sa taie injectia undeva mai sus spre 7000 rotmin . Dar asculta si sfatul lui seba ca daca fortezi prea mult I-a pierzi secunde pretioase patinand rotile pe loc. De curiozitate , documentatia tehnica ce zice? Adica constructorul ?
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #10
                    Pai unde ai vazut tu documentatie tehnica din partea constructorului ca sa atingi suta??
                    Unde scrie asa ceva??
                    Ei iti dau doar datele finale si atat,nimic mai mult!
                    Eu unul nu am vazut asa ceva,adica documentatie tehnica pe undeva la vreo marca de masina cum se atinge suta in mod corect,atunci cand cumperi o masina noua.
                    De asta am deschis si acest thred...ca sa ii raspund si lui Jr,Sony si Tedu,,,ca sigur fiecare face cum il taie capul pt a atinge suta cat mai repede,,,mai mult sau mai puitin ortodox!!
                    Cati soferi,,,,atatea stiluri de condus...am vrut sa vad fiecare ce stil are pt a atinge suta!!
                    Last edited by Ivan Marian; 26 November 2009, 14:18.

                    Comment


                    • #11
                      @eugen2008: poti sa fii cat de brutal vrei tu, a 3-a tre' s-o dai, altfel cu softul stock la 6500rpm ai vreo 90-95, iar dupa chiptuning cu limitare la 7000rpm ai 100 pe ceas, dar real ai vreo 90 si un pic. poti s-o tii si 3 zile in 7000 daca nu crapa motorul, ca tot nu ajungi la 100 daca nu dai a 3-a. bine, poti pune gume mai mari si atunci nu dai a 3-a, dar probabil ca timpul ce-l castigi neschimband o treapta il pierzi ca masina accelereaza mai greu.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        daca e sa ma iau dupa ce au spus colegii mai sus,ar trebui sa-mi cumpar un dragster sa ating suta?ca deobicei,OFF topic
                        deci sa inteleg ca voi nu atingeti suta,ca nu aveti dragster

                        Comment


                        • #13
                          cand am scris documentatie tehnica nu m-am referit la faptul ca cineva ar descrie pas cu pas metoda de "lucru" , ma interesa efectiv in cate secunde ar trebui sa atinga suta fiecare motorizare , banuiesc ca undeva exista astfel de statistici mai oficiale decat ce reuseste fiecare acasa.
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #14
                            @alex...cum atingi tu suta fara dragster??

                            Comment


                            • #15
                              nu vreau sa fiu OFF-topic dar n-ai cum daca e sa ne luam dupa colegi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google