eu am inteles ca parca masuratoarea se face cu 2 pasageri si fara vant.... erau mai multe detalii..da nu stiu unde le-am citit
Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???
Collapse
X
-
eu citisem pe undeva niste regulamente ale adac-ului, parca. sau chiar ceva standarde de testare iso, nu mai retin exact. ziceau aia acolo de 2 pasageri de talie medie, rezervor 90% plin, fara clima pornita, fara vant, pe drept, cateva rulari in ambele sensuri.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nimic nu stiti. Hai sa va explic eu cum atingeti suta PE LOC
1 - 5000 iei piciorul brusc de pe ambreiaj si tragi maxim frana de mana
2 - 6100 si ai 85 - PE LOC.
3 - nu cred ca are rost
A, e cel mai rapid mod de a atinge aproape suta, garantat - 4-5 secunde maxim. Unde mai pui ca ai parte si de efecte speciale si fum de scenasigpic
Comment
-
eu chiar nu va inteleg, unul dupa altul tre sa-si arate talentul la caterinca in goana dupa posturi... Ma interesa topicul asta si-mi place de seba (respectele mele) pentru ca a fost singurul care a fost ontopic si concis. Ma interesa fiindca spre deosebire de altii recunosc ca nu le am asa bine la condus sportiv (ca titi aur, mihai leu sau bogdan marica) dar mi-ar placea sa ma pricep. Apropo, tot asa raniti in orgoliu a-ti fi si daca ar veni vreunul din ei sa va spuna cum sa faceti suta? sau nici macar ei nu se ridica la nasul vostru? vai vai... mah, da-ti sfaturi si ajutati, nu faceti misto-uri ieftine, ca de alea oricine poa' sa faca, dar meseriasi adevarati is numai cativa.
Toate cele bune...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
cum sa nu faci glume? cand vezi intrebari destea. inventam noi acum roata? au facut inginerii de la dacia teste si pentrunoi, dar, nu, noi vrem sa le facem iar, sa se buseasca cutii de viteze, sa agate planetarele, sa tocim anvelopele, sa uzam motorul aiurea.
vai vai, daca ar vedea titi aur, mihai leu sau bogdan marica topicul asta...sigpic
Comment
-
el intreba procedura, nu ti-o cerut nimeni masina ca sa-ti "buseasca cutii de viteze, sa agate planetarele, sa tocim anvelopele, sa uzam motorul aiurea" si in al doilea rand daca poti sa-i raspunzi ii raspunzi, daca nu, treci la alt topic fara a posta aiurea... la caterinca.
Asta inseamna civilizatie, parerea mea, daca nu esti de acord cu ea... sictir. Trebe eu sa va invat la varsta asta regulile bunului simt? Crezi ca Ivan nu stie sa va ia la misto? sau toti sunteti destepti si le stiti pe toate??? Daca stii, si roata-i inventata... ia explica-ne si tu (si JREwing) metoda ta de a pleca de pe loc la o liniuta (nu ma intereseaza numai ~ primele 13 secunde).Last edited by beso; 26 November 2009, 22:51.Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
mamă ce de spirite încinse aici! cel mai simplu ar fi să întrebăm un profesionist...sau să ne uităm la ''FAST & FURIOUS'' , mai mult de atât ce vrei? O calci la blană, bagi a-l-a, dai drumu' la ambreiaj, apoi pânâ să ajungă să-ți taie benzina bagi fff. repede a-ll-a și tot așa...stai liniștit că nu sare nici cutia nici motoru'...am testat eu.Mă duc cu ea cu a-l-a la 5900 rot/min.-pac,schimb repede a-ll-a,iar o las să ajungă in 5900,iar schimb repede a-lll-a, șamd. Am făcut-o de multe ori(îmi place cum sună de la 4000 în sus), și nu are nici pe dracu'... cel mai bun timp am scos 11 secunde, cu un alt nebun lângă mine care cronometra...sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
cristi, se pare ca-l putem sterge... is multi care sustin ca treadul e stupid, ca e la mintea cocosului cum se face testarea la timp pe 100km/h din cartea tehnica a masinii...
Eu imi inchei aici pledoaria pentru o tara civilizata. Nu mai zic nimik offtopic.
Ontopic nu zic nimik pentru ca nu-s cunoscator in liniute si atunci tacDacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Cand vad toti grozavii de pe lume aici pe acest forum ,,,,sincer ma lasa rece!!!
Tot citesc pe aici pe forum ca @sej prinde suta in 7,5 secunde,,,ca altul in 10 secunde,,,ca altul in 5 secunde,,,ca altul in 39 de secunde....Dar daca ii iei la bani marunti pe fiecare in parte ,,,nu stiu sa zica decat ca BLANAAAAAAA CAT CUPRINDE....
Mai mult de cuvantul BLANA nu stiu sa zica...dar sigur habar nu au de cum se realizeaza in mod corect testarea autovehicolelor de catre pilotii adevarati de teste ...si nu de catre amatori ca cei care fac caterinca si atat...
Pacat ca ganditi asa....iar tu Bogdane ..cred ca daca pilotii mentionati de tine ar vedea acest thread ar raspunde in mod civilizat ...si ar da indicatii corecte despre tehnica lor...si nu ar face CATERINCA IEFTINA pe care o face si un copil de gradinita...
Asa ca astept si alte opinii in afara de BALARII ..ca pe mine mama nu ma facut pilot de curse...si nu stiu sa fac pe grozavu...Ms pt sustinere @Beso!!!
Si lui Seba pt. raspunsul lui...restul....TACEREEEE ca e mai bine
O intrebare la mintea cocosului::::
Daca luam 20 de loganuri...sa zicem 1,6 16v (aceiasi motorizare stok) ...de ce daca fac o liniuta pe 400 de metri scot timpi diferiti???
Sau daca luam aceste 20 de loganuri si incercam cu fiecare dintre ele sa atingem suta cat mai repede,,,,de ce fiecare sofer in parte scoate timpi diferiti????
Daca ar da toti BLANAAA,,,ca asa stiu unii dintre voi(((caterincosii si carcotasii))....Atunci toate loganurile ar scoate timpi egali atat pe 400 de metri cat si la suta de pe loc,,si nu ar mai fi nici unul castigator ,sau nu s-ar mai tine campionate,curse,etc...cu masini,ca ar iesi toti pe primul loc!!!
Nu cumva aici depinde de tehnica fiecarui sofer in parte si de cat de bun este pt a pilota o masina in mod corect.
Ei bine eu asta am vrut sa vad aici in acest thred si nu CATERINA CU BUDINCA.
Sa raspunda si carcotasii la intrebarile de mai sus....Sau o sa ziceti toti ca scoateti 10,5 secunde???
Comment
-
cred ca ai depasit orice limita...
avem alte treburi mai importante de facut decat sa ne certam aici. de exemplu sa ne gandim la viitorul romanieiLast edited by bogdan_1984; 27 November 2009, 09:13.sigpic
Comment
-
Nea Ivane, nu te ataca. In fond eu ti-am zis cea mai rapida metoda sa ajungi la 100 pe ceas. Daca nu crezi incearca.
Daca vrei sa faci cei 100 km/h in mers in primul rand ai nevoie de un GPS sau un G-tech pentru masurare. Apoi trebuie sa tii cont sa pici in curba de cuplu maxim la schimbarea treptei de viteza, dar sa ai mare grija sa nu ajungi in plafonare/limitare inainte. Cand am chef de vitejisme fac asa
1 - maxim 4500
2 - pic undeva in 3000 de ture, deci aproape de cuplu maxim la 1.4 si o duc pana in 5500-5700 - de la 5700 la 6000 e timp pierdut
3 - 4000 in sus pana la suta.
Conteaza multi anvelope, temperatura de afara si cate trante ai in portbagaj.
Daca vin unii si spun ca ei dau 1 pana in 6000. La ce ajuta? Scart, fum si stat pe loc - ideal e sa nu rupi de loc aderenta sau cat mai putin. Sa castigi timpul ala nu sa stai pe loc si sa invarti roata.
E ok cum am zis?
Oricum, mai repede ajungi la 85 pe ceas stand pe locsigpic
Comment
-
Daca vrei sa scoti timpi apropiati de uzina, atunci tre' sa dai tr I pana aproape de limitare 5500-5700 rpm, sigurat nu este numai scart si fum (se intampla asta numai daca pleci prost de pe loc).
Turat la 4500 pe tr I scoti suta in vreo 14-14,5 secunde, pierzi si pe tr I si pe tr II cand schimbi si posibil sa te faca si un dizalar de 65 cp.
Comment
Comment