Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    bai am avut impresia ca-s ori pe opel club ori pe 4 tuning...

    sigpic

    Comment


    • #32
      n-ai vazut nimic daca nu te uiti la aia de pe fiat. acolo sa vezi avionisti...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Domnule Ivan, ca sa poti atinge 0-100 in cel mai rapid mod cu putinta, trebuie sa folosesti toata plaja de turatii, si sa schimbi cat mai rar cu putinta.
        Cat despre timpi diferiti, sunt multe variabile ce trebuiesc luate in considerare: greutatea masinii, starea pneurilor, starea carosabilului, starea vremii si indemanarea soferului.
        Cu alte cuvinte, vrei sa scoti ceva din ea, o arzi pe coada Foloseste toti acei 105 cai ce se gasesc la 5750 rpm. Ce e sub nu e bine. Ce e peste, e de discutat.

        Comment


        • #34
          Chiar acum ma uit la Discovery la emisiunea aia ""Fifth Gear"" si vad cum se chinuie una din prezentatoarele acelei emisiuni((Vicky,pilot profesionist)) ca sa atinga cu o masina de formula 1 ,,,320 de km pe ora.
          Ia reusit din a 5 incercare si de fiecare data a scos viteze diferite,pe aceiasi pista,in aceiasi zi,si cu aceiasi masina.
          Daca nici aia nu ia dat blana la masina,,,,atunci ce io fi dat???
          Si vorba ta Cezar,,,sunt multe variabile aici,mai ales in functie de cat de rapid esti ca sa folosesti cum trebuie """parghiile masinii"".
          Ma repet inca odata ca tocmai asta am vrut sa vad la fiecare dintre voi,,,adica care este cea mai buna tehnica,,ca asa stiam si eu 1,2,3 Blanaa....dar totusi este mai greu daca nu stii sa le folosesti si pe alea in mod corect.

          Comment


          • #35
            daca tot povestesti emisiunea spune si ca dupa 2-3 ture i-au schimbat pinonu de a6a...

            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by Octavian___31 View Post
              Daca vrei sa scoti timpi apropiati de uzina, atunci tre' sa dai tr I pana aproape de limitare 5500-5700 rpm, sigurat nu este numai scart si fum (se intampla asta numai daca pleci prost de pe loc).
              Turat la 4500 pe tr I scoti suta in vreo 14-14,5 secunde, pierzi si pe tr I si pe tr II cand schimbi si posibil sa te faca si un dizalar de 65 cp.
              buna asta cu plecatu din decuplare )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                da, in principiu, e bine bine. inconvenientul e ca la 3000-3500rpm se pleaca si mai bine...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  buna asta cu plecatu din decuplare )
                  Da da, asa-ti place si tie si la Seba sa rastalmaciti vorbele (ca ala de la A1 - Valentin Stan cu ''domuuuu Gadea'') , n-am spus sa plece din 5500 rpm pe tr I am spus tre' sa dai tr I pana aproape de limitare 5500-5700 rpm , adica pana acolo s-o duci, logic cre' ca asta rezulta.
                  Mai reisarilor mai...
                  Last edited by Octavian; 27 November 2009, 21:29.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by bogdan_1984 View Post
                    cum sa nu faci glume? cand vezi intrebari destea. inventam noi acum roata? au facut inginerii de la dacia teste si pentrunoi, dar, nu, noi vrem sa le facem iar, sa se buseasca cutii de viteze, sa agate planetarele, sa tocim anvelopele, sa uzam motorul aiurea.
                    vai vai, daca ar vedea titi aur, mihai leu sau bogdan marica topicul asta...
                    Auzi fiule. Daca tot esti mare reisar si te pui cu Passaturi tdi nu vrei sa incerci si cu un Logan albastru. Asa cu gume de iarna cu tot.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      hopa, nu stiam eu unde se ascunde Alain Prost
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Iata un mod corect de a atinge suta de km cat mai repede.
                        Trebuie sa ai 2200 de Cp,masina consuma 470 de litri la suta si atinge suta de km in 1 secunda,,,,1 secunda.
                        Este perfect legala acesta masina si poate merge pe sosele ca oricare alta masina normala,,,iar la ei este scutita de taxe pt ca este un model mai vechi de masina.
                        Iata cea mai puternica masina din lume.......http://www.youtube.com/watch?v=Ytxfb...eature=related

                        Comment


                        • #42
                          da e veche treaba cu tigaia aia.ala cand pleaca e foarte posibil sa-ti rupi gatul cand te infinge in scaun.dar si acolo timpul scos de 0 la 100 km depinde tot de sofer.eu am vazut o faza la plecarea masinilor de raliu.astia cand pleaca nu scot fum ca disperatii din caucioace.deci idea e sa pastrezi contactul cu asfaltul cat mai mult posibil .poate am vazut eu rau.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Ivan Marian View Post
                            Iata un mod corect de a atinge suta de km cat mai repede.
                            Trebuie sa ai 2200 de Cp,masina consuma 470 de litri la suta si atinge suta de km in 1 secunda,,,,1 secunda.
                            Este perfect legala acesta masina si poate merge pe sosele ca oricare alta masina normala,,,iar la ei este scutita de taxe pt ca este un model mai vechi de masina.
                            Iata cea mai puternica masina din lume.......http://www.youtube.com/watch?v=Ytxfb...eature=related
                            Chiar azi a fost dat pe Discovery Channel...in emisiunea de la ora 12 ...The Fifth Gear.
                            Masina scoate 0-100km/h in 1 sec
                            Iar 0-400m in 7,6 secunde.

                            Comment


                            • #44
                              va rog sa reveniti la masini sub 105 cai

                              Comment


                              • #45
                                @margelatu: aia la raliuri au ceea ce se numeste launch control. apasa un buton, activeaza lc, da tr1, blana la decuplare, lasa ambreiajul. electronica face toata treaba, in timp ce pilotul doar tine gazul la podea. din ciclul "marea arta a pilotajului modern, cu esp, ebd, afu, abs, tcs, dhc, plm..." ia vedeti la mosul de la mine din semnatura cum se pleca acu 20 de ani, decuplare si Dumnezeu cu mila, cand n-ai electronica si te dai cu integrala (asta ca veni vorba de wrc-uri). la tractiune fata si spate, se stabilesc din ecu turatiile maxime de plecare prin incercari repetate. un pseudo launch control folosit de cei care merg la "liniute".
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google