bai am avut impresia ca-s ori pe opel club ori pe 4 tuning...
Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???
Collapse
X
-
Domnule Ivan, ca sa poti atinge 0-100 in cel mai rapid mod cu putinta, trebuie sa folosesti toata plaja de turatii, si sa schimbi cat mai rar cu putinta.
Cat despre timpi diferiti, sunt multe variabile ce trebuiesc luate in considerare: greutatea masinii, starea pneurilor, starea carosabilului, starea vremii si indemanarea soferului.
Cu alte cuvinte, vrei sa scoti ceva din ea, o arzi pe coada Foloseste toti acei 105 cai ce se gasesc la 5750 rpm. Ce e sub nu e bine. Ce e peste, e de discutat.
Comment
-
Chiar acum ma uit la Discovery la emisiunea aia ""Fifth Gear"" si vad cum se chinuie una din prezentatoarele acelei emisiuni((Vicky,pilot profesionist)) ca sa atinga cu o masina de formula 1 ,,,320 de km pe ora.
Ia reusit din a 5 incercare si de fiecare data a scos viteze diferite,pe aceiasi pista,in aceiasi zi,si cu aceiasi masina.
Daca nici aia nu ia dat blana la masina,,,,atunci ce io fi dat???
Si vorba ta Cezar,,,sunt multe variabile aici,mai ales in functie de cat de rapid esti ca sa folosesti cum trebuie """parghiile masinii"".
Ma repet inca odata ca tocmai asta am vrut sa vad la fiecare dintre voi,,,adica care este cea mai buna tehnica,,ca asa stiam si eu 1,2,3 Blanaa....dar totusi este mai greu daca nu stii sa le folosesti si pe alea in mod corect.
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostDaca vrei sa scoti timpi apropiati de uzina, atunci tre' sa dai tr I pana aproape de limitare 5500-5700 rpm, sigurat nu este numai scart si fum (se intampla asta numai daca pleci prost de pe loc).
Turat la 4500 pe tr I scoti suta in vreo 14-14,5 secunde, pierzi si pe tr I si pe tr II cand schimbi si posibil sa te faca si un dizalar de 65 cp.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postbuna asta cu plecatu din decuplare )
Mai reisarilor mai...Last edited by Octavian; 27 November 2009, 21:29.
Comment
-
Originally posted by bogdan_1984 View Postcum sa nu faci glume? cand vezi intrebari destea. inventam noi acum roata? au facut inginerii de la dacia teste si pentrunoi, dar, nu, noi vrem sa le facem iar, sa se buseasca cutii de viteze, sa agate planetarele, sa tocim anvelopele, sa uzam motorul aiurea.
vai vai, daca ar vedea titi aur, mihai leu sau bogdan marica topicul asta...Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Iata un mod corect de a atinge suta de km cat mai repede.
Trebuie sa ai 2200 de Cp,masina consuma 470 de litri la suta si atinge suta de km in 1 secunda,,,,1 secunda.
Este perfect legala acesta masina si poate merge pe sosele ca oricare alta masina normala,,,iar la ei este scutita de taxe pt ca este un model mai vechi de masina.
Iata cea mai puternica masina din lume.......http://www.youtube.com/watch?v=Ytxfb...eature=related
Comment
-
da e veche treaba cu tigaia aia.ala cand pleaca e foarte posibil sa-ti rupi gatul cand te infinge in scaun.dar si acolo timpul scos de 0 la 100 km depinde tot de sofer.eu am vazut o faza la plecarea masinilor de raliu.astia cand pleaca nu scot fum ca disperatii din caucioace.deci idea e sa pastrezi contactul cu asfaltul cat mai mult posibil .poate am vazut eu rau.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostIata un mod corect de a atinge suta de km cat mai repede.
Trebuie sa ai 2200 de Cp,masina consuma 470 de litri la suta si atinge suta de km in 1 secunda,,,,1 secunda.
Este perfect legala acesta masina si poate merge pe sosele ca oricare alta masina normala,,,iar la ei este scutita de taxe pt ca este un model mai vechi de masina.
Iata cea mai puternica masina din lume.......http://www.youtube.com/watch?v=Ytxfb...eature=related
Masina scoate 0-100km/h in 1 sec
Iar 0-400m in 7,6 secunde.
Comment
-
@margelatu: aia la raliuri au ceea ce se numeste launch control. apasa un buton, activeaza lc, da tr1, blana la decuplare, lasa ambreiajul. electronica face toata treaba, in timp ce pilotul doar tine gazul la podea. din ciclul "marea arta a pilotajului modern, cu esp, ebd, afu, abs, tcs, dhc, plm..." ia vedeti la mosul de la mine din semnatura cum se pleca acu 20 de ani, decuplare si Dumnezeu cu mila, cand n-ai electronica si te dai cu integrala (asta ca veni vorba de wrc-uri). la tractiune fata si spate, se stabilesc din ecu turatiile maxime de plecare prin incercari repetate. un pseudo launch control folosit de cei care merg la "liniute".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment