Cum Este Corect Ca Sa Atingi Suta De Km De Pe Loc???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    deci la noi launch control e doar din picior.deci astia care trag de volan in raliu in zilele noastre nu prea sunt cine stie ce.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #47
      Comparativ cu vechea garda nu-s. Dar comparativ cu amatorii sunt.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #48
        intrebarea pusa in thread e logica....daca gandesti bine....pentru ca daca vrei sa cronometrezi in cat timp iei 100 nu schimbi la 1500 ....ca sa ajungi la treptele IV-V....deci e logic ca o turezi sa scoti un timp cat mai scurt....si daca o turezi nu apuci sa treci de a 3-a ca ai deja 100 km/h.....asa ca...))

        Comment


        • #49
          super misto ! este necesar de citit si de invatat ca daca vrei sa faci o iesire cand esti presat de circulatie trebuie sa faci 100 in minimul de secunde ca altfel da altu peste tine si se numeste neacordare de prioritate . deci cum este treaba cu blana pana la 5500 si se rupe aderenta .................................................. ...

          Comment


          • #50
            daca te iei dupa aia cu tr1 blana la 5500, pleci la pastele cailor depe loc... pe la 3500rpm ai sanse sa pleci de anul nou, ca tocmai ce-a trecut craciunul
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              tot super misto este dar misto tare ! si acum ce facem , asteptam sa vina pastele ?

              Comment


              • #52
                da, anul viitor sigur o sa demaram ceva mai repede, pt ca pastele catolic si cel ortodox pica deodata.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Inca patineaza unii
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by vyoangel View Post
                    intrebarea pusa in thread e logica....daca gandesti bine....pentru ca daca vrei sa cronometrezi in cat timp iei 100 nu schimbi la 1500 ....ca sa ajungi la treptele IV-V....deci e logic ca o turezi sa scoti un timp cat mai scurt....si daca o turezi nu apuci sa treci de a 3-a ca ai deja 100 km/h.....asa ca...))

                    Intamplator stau pe Calea Rahovei stradal si asist fara sa vreau la diverse busituri in trafic datorita celor ce forteaza intrarea de pe stradute in bulevard pt ca tureaza masina aiurea si in loc sa plece normal de pe loc...pleaca dupa vreo 2-3 secunde mai tarziu pt ca ""Patineaza""vorba lui @tataie si rupe aderenta.
                    Dar iese la final o busitura cu ..scart..si cu mult fum de mai mare frumusetea,care atrage atentia fara sa vrei.
                    Deci are si turatia motorului sau blana ca sa zic asa rolul ei in anumite momente si nu cand pleci de pe loc cu Delay.....2-3 secunde!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google