Pentru ca am cautat pe forum si nu prea am gasit nimic despre unghiul de directie am si eu o problema si va rog daca puteti sa ma sfatuiti si pe mine ce ar trebui sa fac: zilele trecute am fost cu golanul la un service sa ii verifice geometria rotilor ( pe drum drept avea tendinta sa traga stanga), in urma verificarii a rezultat un unghi de convergenta mare la roata dreapta ( sa reglat unghiul cu 2 mm) dar tot la roata dreapta exista si un unghi de cadere de 1 grad si 5 minute (la logan din cate am vazut maximum admis este vreo 40 minute), cel care mi-a facut geometria a spus ca acest unghi nu este reglabil, mentionez ca sunt sofer incepator cu vreo 4000 km la activ, ce trebuie sa fac si unde poate sa fie problema?
Unghi Directie
Collapse
X
-
Depinde ce intelegi prin "drum drept', caci la noi, toate drumurile sunt cu panta...doar pe o pista dreapta poti face testul cum trebuie. Acu criteriile de verificare depinde de: uzura pneurilor, a bucselor, greutatea celui de la volan,conditiile meteo de afara (vant),tipul de astfalt, echilibrarea rotilor (numai daca ai stii cat de mult conteaza asta).Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Cel care ti-a facut geometria si ti-a spus ca unghiul de cadere nu este reglabil ar trebui sa se lase de meserie si sa se duca acasa. Sau varianta a doua, sa se apuce de munca, in cazul in care stia dar i-a fost lene sa-l regleze.
Asa ca sa stii si tu: unghiul de cadere se regleaza din cele doua suruburi care tin amortizorul de fuzeta. Cauta un service de roti serios si se rezolva. Bafta!Last edited by vitriol; 2 December 2009, 00:31.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
nu-i adevarat , unghiul ala se regleaza numai daca ai suruburi speciale (ca cele din imagine)
sau gauresti acolo unde se prinde amortizorul de fuzeta , dar nu e indicat, pentru ca la socuri puternice 100% se modifica singur
iar unghiurile de directie se modifica din capul de baraAttached Files
Comment
Comment