Curea Distributie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    nu difera nici rola si nici cureaua
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #77
      am schimbat cureaua si rola la 120 mii pompa de apa niciodata nu am nici cea mai mica problema de ce sa schimbi oare o pisa recte pompa de apa, daca nu ai pierdut antigel si nu ai completat aiurea ?

      Comment


      • #78
        Pentru ca deobicei incepe sa curga si apoi ca s-o inlocuiesti trebuie sa schimbi iar toata distributia. Eu am schimbat pompa de apa la 70.000 km, incepuse sa supureze, iar pentru 200 lei nu ma riscam sa desfac iar masina, sa platesc inca un kit de distributie + manopera.
        Ce-ai facut tu acolo se numeste ca "mergi pe barba ta"... daca o sa ai ghinionul sa-ti faca figuri pompa, o sa intelegi singur de ce trebuie schimbata cam de fiecare data cand inlocuiesti distributia, iar maxim la 2 schimburi(120.000 km) pentru ca apoi nu mai prezinta siguranta.
        Asa dupa cum ai pus tu problema, de ce sa inlocuiesti distributia la 60.000 km sau 4 ani cand alti au mers si 100.000 si 5-6 ani?

        Comment


        • #79
          n-am inteles de ce trebuie sa schimbi iar kit-ul de distributie daca schimbi pompa de apa mai tarziu ! nu se poate scoate si pune la loc cel pe care tocmai l-ai schimbat ?!

          Comment


          • #80
            Pentru ca nu e recomandata retensionarea curelei, adica s-o dai jos si s-o intinzi iara, existand riscul de deteriorare. Ca mai apoi te miri de ce s-a rupt si ai facut motorul tandari.

            Comment


            • #81
              mai da-o dracu de curea ca daca e noua si cum banuiesc, are armatura textila nu s-o da peste cap de la un retensionat, ca nu e balon si nici prezervativ sa fie facuta din cauciuc de 2 lei. inteleg ca in timp datorita caldurilor si ingheturilor se intareste, se crapa, se coace, dar la ce tensiuni indura zilnic in folosinta, nu cred ca are nimic de la o amarata de retensionare. doar nu tragi cu caii de ea..

              Comment


              • #82
                In manualul de reparatii, asa scrie, ca o curea odata scoasa de pe role, musai tre inlocuita. Ei se refera la toate curelele, distributie+accesorii. Cureaua mea de accesorii care invarte alternatorul si pompa de servodirectie (golanul meu e preference) a fost data jos si pusa pe role de nenumarate ori si nu s-a rupt. E din 2005, masina are acum aprox. 62.000 km. Cureaua de distributie e mai solida, deci neuronul meu se gandeste ca o remontare a unei curele nu ar insemna ca peste doua zile se va rupe, ci probabil se produc tensiuni suplimentare in structura ei de rezistenta, etc. Oricum, pentru 80 ron sau cat o fi acum o curea de distributie, eu nu as risca s-o montez din nou, e mult mai paguboasa o intalnire intre supape si pistoane.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Nepotu123 View Post
                  Pentru ca deobicei incepe sa curga si apoi ca s-o inlocuiesti trebuie sa schimbi iar toata distributia. Eu am schimbat pompa de apa la 70.000 km, incepuse sa supureze, iar pentru 200 lei nu ma riscam sa desfac iar masina, sa platesc inca un kit de distributie + manopera.
                  Ce-ai facut tu acolo se numeste ca "mergi pe barba ta"... daca o sa ai ghinionul sa-ti faca figuri pompa, o sa intelegi singur de ce trebuie schimbata cam de fiecare data cand inlocuiesti distributia, iar maxim la 2 schimburi(120.000 km) pentru ca apoi nu mai prezinta siguranta.
                  Asa dupa cum ai pus tu problema, de ce sa inlocuiesti distributia la 60.000 km sau 4 ani cand alti au mers si 100.000 si 5-6 ani?
                  @urs
                  sa zicem ca esti mai catolic decat papa si schimbi cureaua daca ai umblat la ea, dar nu inteleg de ce ar mai trebui sa schimbi din nou tot kit-ul daca tocmai l-ai schimbat.. si raman la parerea mea ca nici cureaua n-are nici pe dracu daca o retensionezi.
                  aceeasi chestie cu pompa de apa mi-a zis-o un prieten taximetrist: "de ce s-o schimb daca nu curge?". in general taximetristii baga cat mai putini bani in masini si vad ca merg bine merci facand km in conditiile cele mai grele dupa parerea mea, cele de trafic din bucuresti unde transmisia e solicitata serios.

                  Comment


                  • #84
                    Auzi... sincer, daca te uiti in gura taximetristilor nu-i bine. Aia umbla cu distributiile pana se rup si fac motoarele praf, iar majoritatea Loganurilor taxi sunt ultimele toroape asa de bine sunt intretinute.
                    Daca scopul tau e sa se invarta roata, si doar atat... fara sa ai pic de siguranta in masina atunci poti lua sfaturile lor de bune, eu personal vreau sa mai am si siguranta in masina pentru ca atunci cand ies din oras fac minim 3-400 km si n-as vrea sa raman cu ochii in soare in mijlocul campului .
                    Cum am zis, pompa de apa se recomanda a fii schimbata odata cu distributia, dar se poate tine si 2 schimburi mergand putin la risc, insa peste 120,000 cu aceeasi pompa... deja riscul e cam mare. Macar daca ar costa o avere, dar asa facem noi ne scumpim la tarate si ne ieftinim la malai .

                    Comment


                    • #85
                      macar eu circul 98% numai in oras. sper sa se mai ieftineasca kit-ul pana la anul cand s-ar putea sa fac 60 mii. acum am putin sub 51k. si ci mers doar in bucuresti nu cred sa fac mai mult de 9000 pana la anu' mai scap de cheltuieli ca as avea destule de facut la masina. numai pe vopsit jante si etrieri trebuie sa dau 1000 de lei.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Nepotu123 View Post
                        Auzi... sincer, daca te uiti in gura taximetristilor nu-i bine. Aia umbla cu distributiile pana se rup si fac motoarele praf
                        Foarte corecta precizarea; nu e pentru prima data cand se aduce discutia despre taxiuri care nu au schimbat distributia de nu stiu cati km. Daca am ajuns sa luam drept etalon, in ceea ce priveste intretinerea masinilor, taximetristii, atunci degeaba mai vorbim pe acest forum, unde preocuparea pentru masini in stare tehnica perfecta este un lucru cat se poate de evident, pentru a nu face din aceste masini un adevarat pericol pe sosele.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #87
                          macar sa ma tina masina 2-3 sute de mii cat au multe taxiuri si atunci nu ma mai plang daca o sa cada. consider ca am pierdut banii la un turneu de poker. oricum valoare de piata ar fi atunci de cca 1000 euro... maxim

                          Comment


                          • #88
                            Ieri am schimbat si eu kitul distributie si cureaua de accesorii.Cam piperat pretul 1064 ron.155 numai manopera.N-am inteles ce este colectia kit accesorii.

                            Comment


                            • #89
                              Colectia kit accesorii = cureaua de accesorii(aia care antreneaza alternatorul, servodirectia, Ac-ul) + doua role.

                              Comment


                              • #90
                                Salut baieti! 32 000 km si 7 ani... e periculos daca nu am sc
                                himbat distributia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google