Turbosuflanta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbosuflanta

    Salut.Am si eu o intrebare care ma cam sacae de ceva timp.As dorii sa stiu(FOARTE MULT)la ce turatie intra turbosuflanta la logan dci la cel de 70 respectiv 85cp.Multumesc

  • #2
    suflanta intra de la ralanti, dar efectul si-l face simtit cel mai bine pe la 2000, respectiv 1900rpm la cele doua motoare mentionate de tine.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Originally posted by neamtu 45 View Post
      Salut.Am si eu o intrebare care ma cam sacae de ceva timp.As dorii sa stiu(FOARTE MULT)la ce turatie intra turbosuflanta la logan dci la cel de 70 respectiv 85cp.Multumesc
      La cel de 70cp intra la 1700rpm iar la cel de 85cp la 1900rpm.

      Comment


      • #4
        si pana la 1700rpm, ce face? sta afara (din moment ce nu intra, ma gandesc ca asteapta afara) si se uita? supercare, de la tine aveam pretentii...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Pana ce intra fumeaza si el o tigara na
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #6
            SI chestia aia mica si neagra de deasupra pompei de servodirectie ce face, parca proteja turbina... la DCI 85 CP
            Last edited by vasile78; 9 December 2009, 14:03.

            Comment


            • #7
              Pai si daca nu trece de 1700respectiv 1900turati/min.ce se intampla,se poate duce suflanta?Sau ce?Merci ptr.raspunsuri

              Comment


              • #8
                se calamineaza in timp, cu vana egr cu tot. necesita desfacere si curatare. sau forja cativa zeci de km pana se desfunda toate depunerile. o sa fumege ca titanicul, dar nu mai conteaza.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Eu unu merg foarte calm la volan nu depasesc 90-95km\h in afara si in orasi de multe ori nu depasesc 1600turati(bine inteles schimb vitezele dupa 2000)si ma intreb daca ii dauneaza motorului sau suflantei cu ceva acest stil de condus al meu?(Dacia logan Prestige 1.5dCi85hp 2008)Cu multa stima

                  Comment


                  • #10
                    Bine'nteles ca dauneaza.Incearca sa mergi peste 2000r/min.ca altfel vor fi depuneri pe turbina,pe injectoare,si pot aparea mai multe probleme.Mai cauta pe forum...s-a mai discutat.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc pentru raspunsuri.CU MULTA STIMA(si altadata)

                      Comment


                      • #12
                        e turbina cu geometrie variabila de aia intra la 1900ture, daca esti atent in demaraj de la 2000ture o sa o auzi cum fluiera usor, si daca o s-o tii tot asa sub 2000 o sa-ti puste la primul itp cand ti-o tureaza aia, se umple de calamina si funingine, si boooom, am un coleg iti dau numaru lui sa-ti povesteasca, ce fain e

                        Comment


                        • #13
                          ai grija cu turatile peste 2000RPM ca poate o i-a motorul inainte

                          Comment


                          • #14
                            io zic mai bine s anu bagi groaza in oameni
                            daca merge cu dizalul undeva intre 1800-2200rpm e ok. nu pateste nimic...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Am trimis din curiozitateun msg celor de la dacia cu aceiasi intrebare(la cat intra turbo)si am primit acest raspuns:''In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca turbosuflanata ce echipeaza vehiculele Dacia Logan se activeaza la 280.000 de rot/min pentru motorizarile de 70 cai putere si la 20.000 rot/min pentru motorizarile de 85 cai putere. Turatiile mentionate mai sus nu au legatura cu turometrul vehiculului''PAI EU CE SA MAI INTELEG?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google