Turbosuflanta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ca-s prosti de put! poti sa spargi pereti cu ei...
    280000rpm nu are o turbina de benzinar, are a lor de dizal...si de acolo abia se activeaza. pai in full boost sa inteleg ca trage masina inainte de ce vid face in fata masinii? ma gandesc ca 1 milion de ture/minut e chiar "pepsi" pt turbina lor. iar aia de dizal de 85 e cu 4 perechi de oua, miezul din coco, se invarte de 14 ori mai incet si culmea, face cu 0.2 bari mai multa presiune. o fi de camion? incompetentii dracu'...
    ps: ai putea sa intelegi si ca poate ar trebui sa puna un turometru pt turbo, digital, cu 7 cifre. bai, frate, astia intrec orice limita a imaginatiei. lolek si bolek, southpark, beavis and butthead is chiar genii pe langa retarzii aia de la "veceu"...cum mama dracu sa lasi toate pitipoancele de la "felatii publice" sa raspunda la chestii tehnice? cum? aaaaaaaa.......!!!!!!!!!
    Last edited by Seba; 10 December 2009, 13:30.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by neamtu 45 View Post
      Am trimis din curiozitateun msg celor de la dacia cu aceiasi intrebare(la cat intra turbo)si am primit acest raspuns:''In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca turbosuflanata ce echipeaza vehiculele Dacia Logan se activeaza la 280.000 de rot/min pentru motorizarile de 70 cai putere si la 20.000 rot/min pentru motorizarile de 85 cai putere. Turatiile mentionate mai sus nu au legatura cu turometrul vehiculului''PAI EU CE SA MAI INTELEG?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      280 000rpm in palele turbinei...nu au auzit in viata mea de asa ceva probabil au vrut sa zica 80 000rpm ceea ce e mai aproape de adevar.

      Comment


      • #18
        "se activeaza la 280.000 de rot/min pentru motorizarile de 70 cai putere si la 20.000 rot/min pentru motorizarile de 85 cai putere" Altceva nu pot sa spun!
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #19
          tot citind chestia aia "oficiala" si chinuindu-ma sa inteleg ceva cat de cat logic, am ajuns la concluzia ca or fi vrut sa zica 28000, respectiv 20000 rpm...dar si asa, pana la 20000rpm nu e activata? adica turbina aia sta moarta si dintr-o data sare in 28000rpm si tot creste in ture pana pe la 100000...mah da da-o dracu'...oricum, tot nu e bine ceva acolo.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Decat sa intrebi pe unu si pe altu cum, de ce si ce face... i-ti cuperi o jucarie ca asta din imagine si afli singur...
            Attached Files

            Comment


            • #21
              nu-i cam "scumpa" informatia respectiva?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Originally posted by max2009 View Post
                e turbina cu geometrie variabila de aia intra la 1900ture, daca esti atent in demaraj de la 2000ture o sa o auzi cum fluiera usor, si daca o s-o tii tot asa sub 2000 o sa-ti puste la primul itp cand ti-o tureaza aia, se umple de calamina si funingine, si boooom, am un coleg iti dau numaru lui sa-ti povesteasca, ce fain e
                Din cate stiu , motorizarile DCI de pe Logan, au turbina cu geometrie fixa.
                Doar cel de 1.5 105, are variabila.

                Comment


                • #23
                  Dar daca merg mai mult(nu tot timpul)cu masina in oras pana in 2000rpm si dupa 1500-2000km o mai scot in afara si merg cu treapta a 3-a la 3500rpm vreo 10-15km(90-95km/h)nu i se mai curata turbosuflanta si...etc.,adica nu echivaleaza cu un mers mai''vioi''(peste 2000rpm)prin orasi.CU STIMA

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google