If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu o intrebare
are ceva daca mai pornesc motor fara sa astept sa se stinga martorii luminosii din bord ca se mai intampla in trafic sa mai opresc motoru(incepator)si nu mai astept sa se stinga
cand am citit prima si ultima data cartea masinii, imi aduc aminte ca trebuie sa astept se stinga doar matorul antidemaraj. ma insel? de 35000 km numai asa o pornesc, astept sa se stinga doar martorul antidemaraj
Asa sa faceti. Porniti din prima nu mai asteptati nimic. Dupa aia sa va plangeti ca aveti consum mare, ca s-a aprins martorul ABS in mers si nu stiti de ce,etc.
Pai pt. fiecare martor care se aprinde in bord se face o verificare a fiecarui sistem in parte.
Daca ai vreo problema cu ceva, acel martor sta aprins....ori daca nu isi face verificarea completa UCH-ul,atunci este posibil sa nu sa se inregistreze avaria respectiva.
Cand mai pornesti motorul repede si nu astepti este posibil ca pompa de benzina sa nu bage benzina cum trebuie in pistoane si sa nu isi faca aprinderea cum trebuie
Deci nu face un obicei din a porni motorul de fiecare data la fel!!!
eu tin cel putin pana imi indica nivelul benzinei,dupa care dau la cheie. am observat ca pana nu inceteaza bazaitul acela de la pompa de benzina , nu arata nivelul pe bord...inseamna ca atunci este amorsata instalatia cand nu mai baga pompa(cred).
sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Din cartea masinii: "Pe vreme foarte rece (temperaturã mai micã de –20°C): pentru a facilita pornirile, menþineþi contactul pus câteva secunde înainte de a porni motorul." Iarna este recomandat sa ti pana se sting martorii luminosi. Deci ori ca astepti ori ca nu astepti pana se sting martorii luminosi nu pateste aboslut nimica
PS: Stiu un Renault Symbol (2001) 1.4 mpi 75 cp pana in ziua de azi tot asa a fost pornit fara sa se stinga martorii luminosi si masina inca porneste ca in prima zi si nu a avut probleme la motor, uch, pompa benzina sau alte cele (are in jur de 200.000 km )
cred ca are buzzer, doar clipaie semnalizarile. sau ala e-n uch? in acest caz, trebuie buzzer extern. si-un tranzistor, ca-i mai elegant decat un elefant de releu si nu se oxideaza la curenti mici, cum fac releele
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
catalintal nu se merita sa faci o asa investitie,argumente contra,STAI in masina si lasa avariile pornite 5 minute,nu cred ca rezisti piuitului ala mai mult de 2-3 minute si tu vrei ceva care sa te chitaie la urechi zilnic,ca sigur mergi pe rezerva,cu banii aia iati altceva mai util,incalzitoare pentru scaune de exemplu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment