If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
care stie daca se potriveste un motor de clio rs 2.0 16v pe logan ca ma tot bate gandul sa fac schimbarea asta !! cam la ce pret sa ma astept??
bine cu tot cu planetare, cutie , instalatie electrica , si altele ce mai trebuie
oare se merita o astfel de investitie? oare tine caroseria o asa putere sub capota??
motorul de costa undeva la minim 500-600 lire ...comandat din anglia +100 euro transportul in romania.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
ma refeream daca se nimereste la suportii pe care ii are loganul ! se nimereste si motoru ala?ca tare as fii interesat sa imi pun o asa bestie sub capota!...
se nimereste,doar e bloc de reno ,plus ca a mai fost pus pe un logan in germania ... dar de la a intreba la a duce la capat un proiect e multa bataie de cap ... si probabil sfarseste inainte de a incepe.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
omologare individuala care consta in teste de franare,stabilitate,etc etc si costa de la 30 mil in sus
Cel mai simplu se poate omologa un motor de maxim 130 cp , costa vreo 6 mil omologarea ,pentru ca nu depaseste cu 45% puterea motorului dinainte,sau ceva de genu.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
daca va referiti la rar nu stiu ce sa zic! eu imi fac niste problemute la itp... daca as pune motoru sus! dar nu e grav caci cu spaga faci orice...
eu chiar am de gand sa pun sus motorul...traiesc intr-un anturaj de prieteni care au numai masini tunate... si ma roade si pe mine putin cu 1.4 mpi asta
decat sa pun un compresor pe 1.4 mai bine bag 2.0 16v eu la concluzia asta am ajuns!!
am un prieten cu un astra modelul "old" si din fabrica avea motor de 1.3 si acum sia pus baiatul de 2.0 16v si nu a fost la rar pentru omologare sau chestii de genu!
la itp da spaga 50 lei
NU E TARE??
Last edited by Horica-18-JHC; 16 December 2009, 21:12.
Reason: Automerged Doublepost
Poate doar prin faptul ca pe acel model s-a montat motorul respectiv din fabrica... pe dacie nu s-a montat si nici nu se v-a monta prea curand... asa ca trebuie sa treci pe la RAR sa-i face omologare individuala
daca va referiti la rar nu stiu ce sa zic! eu imi fac niste problemute la itp... daca as pune motoru sus! dar nu e grav caci cu spaga faci orice...
eu chiar am de gand sa pun sus motorul...traiesc intr-un anturaj de prieteni care au numai masini tunate... si ma roade si pe mine putin cu 1.4 mpi asta
decat sa pun un compresor pe 1.4 mai bine bag 2.0 16v eu la concluzia asta am ajuns!!
am un prieten cu un astra modelul "old" si din fabrica avea motor de 1.3 si acum sia pus baiatul de 2.0 16v si nu a fost la rar pentru omologare sau chestii de genu!
la itp da spaga 50 lei
NU E TARE??
tot te aud ca pui motoru sus? da` dece? faci helicopter? ii pui si elice? te-ai gandit ce elice???
explica-mi si mie cum adica pui motoru sus? unde sus? pe plafon ?
ptiu badie , tine plafonu? eu cred ca trebuie ranforsari clar , si daca-l pui acolo adio trapa...
si totusi unde sus il pui?
la tine in anturaju tau de baieti cu masini tunate ce masini sunt? ia zi-ne si noua dar in afara de opel ,ca la aia intru in criza de epilepsie...
vezi ca exista undeva pe forum un coleg care a vrut sa puna motorul acesta pe masina...sa terminat totul din lipsa de fonduri, cauta-l, vorbeste cu el, poate te ajuta cu cateva sfaturi,idei....
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
eu zic sa te linistesti , vorbesti la nivel de fagaras unde intr-adevar cu 50 lei rezolvi o tipla pe talon la itp , dar daca iesi din fgs si din greseala te bangheste vre-un echipaj RAR undeva pe DN1 ori spre BV ori spre SB te leaga aia nebunia asta cu tunete si fulgere am avut-o toti la varsta ta , vorba lui cristi . 600 lire motoru , 100 euro transportul , esapamentul nu se potriveste , calculatorul de injectie cu uch-ul lui logan nu se potriveste , deci renunti din start la antidemaraj si inchidere centralizata , circuit racire - altul ! presupunand ca difera cate ceva, instalatia electrica - alti bani ca doar nu-s mufele identice , planetare - altele , daca-s alte planetare automat trebuie si alte fuzete, alte fuzete duc la alti rulmenti care duc la alti butuci de roata , dar parca fuzeta cu butucul nu se potriveste cu etrierul si cu discul de frana etc ,etc ....chiar crezi ca merita ? Ca sa ce? sa sfarsesti intr-un cap de pod sau intr-un pom ca franele si suspensia lui logan nu exista peste 100 la ora? si intr-un final te saturi de ea si vrei sa o vinzi ? cine se risca sa cumpere bolidul fara acte in regula? Daca tot vrei altceva vinde-o , pune diferenta si ia direct una cu motorul de 2 sau 2,5 l . Bafta!
Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment