Motor 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ggi78 ii aduce un clio complet la 3000 nu doar motorul ...asta inteleg eu din postul lui
    0.9 tce SL plus

    Comment


    • #32
      daca ai bani si timp bagate sa faci asta,eu zic ca merge cel putin cutia se potriveste pe un logan 16 16v de ce si nu un motor?iar de omologat nu iti trebuie,nu te opreste raru sa vada ce ai tu sub capota,nici macar pentru noxe nu te opreste ca ai logan

      Comment


      • #33
        da asta am inteles si eu ...clio complet...dar nu prea se merita ...e un proiect indraznet...dar necesita bani / timp....

        Comment


        • #34
          mai da rai mai sunteti cu el. Asa cum ti-a zis si seba. Daca ai bani pasiune si un pic(mai mult) de stiinta se poate rezolva. Daca vrei doar de dragul de a avea logan si de a face pe altii cu masini mai "jmekere" e ok dar daca vrei sa si bati pe multi la linii mai bine iei direct un clio RS si ai terminat discutia. Niciodata nu vei scoate aceleasi performante cu un "LoganRS". Sunt in romania cativa baieti care au asa ceva pe masini si m-a batut si pe mine gandul, dar am ajuns la concluzia ca nu e rentabil. Pe langa motor cutie planetare mai trebuie suspensie, parte electrica soft etc. Facusem eu un calcul si fara manopera era cam 2000 2500 euro + 500 manopera ajungi la 3000. Acum socoteste singur si trage concluziile.
          Daca ai bani si vrei sa faci o chestie jmekera de tot si ascunsa gandeste-te la motorul de 1,8 de pe clio RSI. La asta inca nu mi-am terminat calculele de facut.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by GGI78 View Post
            Pot sa-ti aduc oricand un RS complet... pret 3.000 E livrabil in 15 zile
            cu volan pe dreapta?
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #36
              da , volan pe dreapta ,
              multe posturi la misto in topicul asta , mai bine abtineti`va decat sa`l descurajati pe om , dar deh , avem functii.

              Comment


              • #37
                cata, nu-i musai descurajare. dar nici sa te astepti sa cada toti pe spate cand vii si decretezi ca din cauza anturajului tu vrei motor de clio rs pe logan si intra fara probleme, in 2-3 ore ai bomba logan nu-i normal. asta ca sa nu zic ca-i deplasat...
                lasand la o parte motivul, au fost si topicui la misto, dar cred ca si multe la subiect, atat pro cat si contra. omul a cerut niste opinii/sfaturi, i s-au dat. repet: nu trebuie toti sa cada in extazul din spatele surii cand cineva vrea sa puna alt motor pe o masina fara sa se gandeasca mai departe de "ii fac pe aia". mandria, bat-o vina...o vorba inteleapta spune ca "domnia si prostia se platesc". prin prisma asta, cred ca unii am incercat sa tragem un semnal de alarma relativ la faptul ca nu tot ce zboara se mananca, cel putin nu la prima vedere. trebuie sa-si pastreze capul pe umeri. nu cred ca a zis nimeni ca e imposibil de facut transplantul, i-am zis omului doar sa tina seama de toate aspectele directe si indirecte ce decurg din schimbarea motorului "pe naspa". a, ca unii sonikey cu functii mai posteaza si la misto, asta e, de 3 ani traim cu ei si n-am murit
                yrman, cred ca si la motorul 1.8 vor fi aceleasi "probleme" sa zicem, ca si in cazul celui de 2.0. plus ca 1.8 are 137 de cai, 2.0 are 172cp. poti sa pui alta punte cu frane disc pe spate, alte discuri si alti etrieri pe fata, schimbi portfuzeta, etc...se poate. dar costa mult mai mult decat un clio gata facut "de la ma-sa din fabrica" pt cascadorii.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  da asa , corect , dar omul a cerut pareri , sfaturi...dar nu trebuie descurajat prin mistouri.
                  e foarte bine ca ia`ti zis ce e necesar si ce riscuri are , dar pana la urma el decide ce va face , ori intra in jos si baga bani , ori sta cuminte cu motorul de fabrica.

                  Comment


                  • #39
                    nu trebuie descurajat dar trebuie sa i se spuna tot ce trebuie sa faca ca toti am avut ideii din astea si mam linistit si am cerut si pareri si am ajuns la o concluzie ca mai bine iti vinzi loganu iti iei un renaul 19 sau 21 cu motor williams 2.0 il aranjezi un pic la exterior+interior si ai iesit mai ieftin si iti mai raman si bani din vanzarea loganului
                    renaul costa undeva la 2500 max un tuning int+ext undeva la 2000euro si de restu cumperi benzina si gata ai masina puternica si frumoasa
                    drive with speed than you die fast

                    Comment


                    • #40
                      cata, stii vorba aia "asculta-l si pe prost, ca poate zice un lucru bun" ? asa si cu misto-urile, iei ce e de luat din ele, nu misto-ul in sine...retii ideea. faptul ca ideea a fost experimata aiurea, iti da dreptul, ca macar in gand, sa-l trimiti la impins vagoane in congo pe cel care-a spus-o in felul respectiv apropo, sonykel, or avea aia trenuri in congo?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        aia stiu ca vand mici)

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by CataFOF View Post
                          da , volan pe dreapta ,
                          multe posturi la misto in topicul asta , mai bine abtineti`va decat sa`l descurajati pe om , dar deh , avem functii.
                          Greu de inteles? E dreptu' lor sa mai faca si cate o gluma, nu cred ca au sarit calu'. Era vorba de Clio RS din Anglia(au volan pe dreapta), numai de acolo il poti cumpara in 3000 lire. Seba rabdatoru'...
                          Last edited by felixb; 18 December 2009, 12:52.
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • #43
                            asa e aveti dreptate! eu am cerut pareri si niste sfaturi! dar mai sunt unii care au facut putina caterinca!... dar eu nu ma supar caci am simtul umorului foarte dezvoltat!
                            sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                            Comment


                            • #44
                              Bravo tie Metalmen, esti de gasca. Banuiesc ca ai inteles ce te interesa, e scump, si mult de munca sa pui motoru' de 2l pe Logan. Stiu vreo 3 insi care s-au apucat de vreo 2 ani si nu au terminat nici acum( eu ma chinui de 2,5 luni sa pun un amarat de compresor). Poate tu te pricepi mai bn, atunci iti doresc succes!
                              Last edited by felixb; 18 December 2009, 14:45.
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • #45
                                Felix, banui ca stii ca pe Nova se poate monta 2.0 williams sau 1.8-ul fara probleme da? Banui ca stii ca acum functioneaza supraalimentat da?
                                Judecand logic, dupa 3 pagini de tampenii zic asa (decretez!): schimbi tot jugul fata si gata, crede-ma ca pe nova mere (de la R19).
                                Succes si pentru aia cu iti iei RS - pe cine admirati mai mult? Pe FOF-ul, MCD-ul sau Felix cand bat un BMW sau pe ala cu un RS de 190 cai cand bat acelasi BMW?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google