ce insemna 1.5 DCi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by boris View Post
    dci nu e direct commonrail injection ?

    after mai cauta si pe goole
    Dupa ce am facut o cercetare pe google

    DCI = direct commonrail injection
    TDI = Turbo Direct Injection

    Comment


    • #17
      off topic: @SUPERCAR pompa de injectie este aceeasi ? numai ca are presiunea marita ? :-? asta e singura diferenta ? :O ... sau are alta pompa de injenctie ? ... ca nu am inteles ...

      on topic: varianta de 65 cp NU ARE intercooler ;)

      Comment


      • #18
        Dci = diesel comonrail deci e clar ca e cu injectie. Cu tot respectul dar unele posturi sunt de toata jena
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          Ma distreaza faza cu D Design interior si C grad confort )) Buna asta!
          Cumpar volan de Duster

          Comment


          • #20
            Alea sunt cireasa de pe tort
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              @supercar, incerca mai intai la service sa vezi ca nu au acelasi cod la nici una din cele 4 pozitii intre dci 70 si 85
              presiunea de turbo este marita de la 0,8 la 1,2
              diametrele de racord la intercooler difera
              presiunea de injectie este marita ceea ce implica alta pompa, alta rampa si alte injectoare
              asa dupa ochi par la fel...
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #22
                dCi-ul de 65 cp nu avea turbo si nici intercooler (similar cu SDI de la Volkswagen). dCi-ul de 70 cp are turbo fara intercooler, iar dCi de 85 cp are turbo si intercooler.

                Comment


                • #23
                  Asta ai citit-o in stele, nu?

                  Propun sa se inchida aici. Rade lumea de noi..
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #24
                    din pacate au trecut cele zece minute...
                    @supercar cred ca iti aduci aminte ce scriai in februarie:
                    -daca ar fi asa ieftina turbina aia care au puso pe modelul de 85CP si injectoarele mi-as faceo si eu maine de 85CP stock-
                    (vezi post 12 la 70cp vs. 85cp)
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      'i'-ul rosu, nu vedea de la injectie + intercooler?

                      Mare chin aici

                      CommonRail nu e legat cu absolut nimic deinterior. Atunci, la MPI, P ar veni de la.. ce?
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        ia sa vedem ce zice-ti..mpi de unde vine
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #27
                          ... injectie multipunct... propun sa se inchida...

                          Comment


                          • #28
                            Thread-ul se inchide ca deja devenim de toata jena

                            Dci = turbo diesel cu tehnologie comonrail. Cele cu "i"-ul rosu sunt motoarele de 85 de cai. TOATE motorizarile diesel de pe Logan au turbina iar motorizarile de 65 de cai nu au intercooler. D-ul C-ul sau alte litere nu au de-a face cu interioarele, gradele de echipare si alte fantasmagorii.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              bah, nu se poate.... taman eu sa nu postez aici? redeschidem...
                              deci dci vine de la Doua C@#$% Imflamate, iar I rosu vine sa arate gradul de inflamare. mpi vine de la "Multe P@#$% Infectate", se refera la piesele de motor de origine "sant/marginea drumului/centura"...
                              rezumat: de la prea multe mpi-uri se ajunge la dci, care se trateaza cu antibiotice puternice sau intr-un final duce la castrare.
                              tratament: bah, mai puteti sa scrieti aberatii de-astea pe forum? ce are motorul cu gradul de echipare interioara al masinii? asta de la fanii folxvagan ati luat-o, nu? hitleristii dracu'...si voi aveti timp sa-i si credeti...si ne mai miram cand vorbeste lume de rau loganistii. pai daca se uita pe topicul asat si mai pe vreo 3-4, or sa spuna ca tre' sa ne tratam toti la psihiatru. si nu asta e grav, dar cand ma gandesc la cat tine bateria la logan, ce parfumuri de interior folosim, ce aditivi sa bagam intr-n motor nou, cum sa scoatem abs-ul ca e ineficient la viteze mari (aberatie skoda, din nou membru folxvagan- cred ca astia is tare idioti in mandria lor hitlerista, de vorbesc asemenea prostii) si alte 2-3 de genul mai devreme mentionat, pai orice om normal se intreaba cat ne mai rabda Dumnezeu pe lume...nu tre sa fii vreun geniu sa-ti dai seama ca in general, cu motorina se alimenteaza de la peco, ca o guma cu sens de rotatie se monteaza in sensul sagetii respective, ca la un motor pe motorina nu e de dorit sa bagi strop de benzina, daramite sa faci amestec sa nu ingehete, sa faci fante de aerisire la luneta ca sa nu folosesti dezaburirea, ca bateria de aia are marcate bornele cu + si - si cablurile la fel, musai ca tre' sa se potriveasca, altfel n-ar fi pus aia de prosti acolo...si exemplele pot contiunua...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google