If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
off topic: @SUPERCAR pompa de injectie este aceeasi ? numai ca are presiunea marita ? :-? asta e singura diferenta ? :O ... sau are alta pompa de injenctie ? ... ca nu am inteles ...
@supercar, incerca mai intai la service sa vezi ca nu au acelasi cod la nici una din cele 4 pozitii intre dci 70 si 85
presiunea de turbo este marita de la 0,8 la 1,2
diametrele de racord la intercooler difera
presiunea de injectie este marita ceea ce implica alta pompa, alta rampa si alte injectoare
asa dupa ochi par la fel...
dCi-ul de 65 cp nu avea turbo si nici intercooler (similar cu SDI de la Volkswagen). dCi-ul de 70 cp are turbo fara intercooler, iar dCi de 85 cp are turbo si intercooler.
din pacate au trecut cele zece minute...
@supercar cred ca iti aduci aminte ce scriai in februarie:
-daca ar fi asa ieftina turbina aia care au puso pe modelul de 85CP si injectoarele mi-as faceo si eu maine de 85CP stock-
(vezi post 12 la 70cp vs. 85cp)
Thread-ul se inchide ca deja devenim de toata jena
Dci = turbo diesel cu tehnologie comonrail. Cele cu "i"-ul rosu sunt motoarele de 85 de cai. TOATE motorizarile diesel de pe Logan au turbina iar motorizarile de 65 de cai nu au intercooler. D-ul C-ul sau alte litere nu au de-a face cu interioarele, gradele de echipare si alte fantasmagorii.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
bah, nu se poate.... taman eu sa nu postez aici? redeschidem...
deci dci vine de la Doua C@#$% Imflamate, iar I rosu vine sa arate gradul de inflamare. mpi vine de la "Multe P@#$% Infectate", se refera la piesele de motor de origine "sant/marginea drumului/centura"...
rezumat: de la prea multe mpi-uri se ajunge la dci, care se trateaza cu antibiotice puternice sau intr-un final duce la castrare.
tratament: bah, mai puteti sa scrieti aberatii de-astea pe forum? ce are motorul cu gradul de echipare interioara al masinii? asta de la fanii folxvagan ati luat-o, nu? hitleristii dracu'...si voi aveti timp sa-i si credeti...si ne mai miram cand vorbeste lume de rau loganistii. pai daca se uita pe topicul asat si mai pe vreo 3-4, or sa spuna ca tre' sa ne tratam toti la psihiatru. si nu asta e grav, dar cand ma gandesc la cat tine bateria la logan, ce parfumuri de interior folosim, ce aditivi sa bagam intr-n motor nou, cum sa scoatem abs-ul ca e ineficient la viteze mari (aberatie skoda, din nou membru folxvagan- cred ca astia is tare idioti in mandria lor hitlerista, de vorbesc asemenea prostii) si alte 2-3 de genul mai devreme mentionat, pai orice om normal se intreaba cat ne mai rabda Dumnezeu pe lume...nu tre sa fii vreun geniu sa-ti dai seama ca in general, cu motorina se alimenteaza de la peco, ca o guma cu sens de rotatie se monteaza in sensul sagetii respective, ca la un motor pe motorina nu e de dorit sa bagi strop de benzina, daramite sa faci amestec sa nu ingehete, sa faci fante de aerisire la luneta ca sa nu folosesti dezaburirea, ca bateria de aia are marcate bornele cu + si - si cablurile la fel, musai ca tre' sa se potriveasca, altfel n-ar fi pus aia de prosti acolo...si exemplele pot contiunua...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment