Evacuare Condens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuare Condens

    Dupa cum toata lumea vede,de multe ori "curge" din toba de esapament condens,care se formeaza inevitabil in timpul functionarii motorului. Cred ca stationarea acestui condens in toba de esapament duce mai devreme sau mai tarziu la distrugerea acesteia. Si acum intrebarea: N-ar fi bine sa practic o gaura(de ex. de 3-4mm) in partea de jos a tobei,spre capatul exterior, pentru evacuarea permanenta a condensului?

  • #2
    si pe langa gaura aia o sa ai un sunet bestial de rally )
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Sa retinem ca este vorba de o gaura de numai 3 sau max. 4mm,deci mica relativ,asa ca zgomotul nu cred ca ar fi modificat perceptibil.

      Comment


      • #4
        sa retinem... ca o sa se auda )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Sa vezi tu cu timpul ce gaura mare se va face,mai ales ca pe acolo va curge apa obtinuta din condens.Arata-mi tu la vreo toba de esapament asa ceva si nu mai zic nimic.
          Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

          Comment


          • #6
            Eu am gaura de aproximativ 1 an si ceva si nu s-a marit deloc , e buna curge multa apa si e data in partea din fata a tobei finale . Are un mic suierat dar neremarcabil, doar sa ai auzul ascutit. Parerea mea -- e foarte buna

            Comment


            • #7
              decat sa strici toba nu e mai bine sa o tii i in blana pe loc 30 de sec ? daca nu ies si sitele din ea) si iti da si un miros de oua clocite
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • #8
                condensul apare pana se incalzeste evacuarea, dupa ce se incalzeste gaura nu mai conteaza, iar pana se incalzeste se formeaza condens pe toata tubulatura
                sigpic

                Comment


                • #9
                  O intrebare care poate e tampita, loganu are toate tobele sudate intre ele? :|

                  Comment


                  • #10
                    nu gauriti tobele , rugina oricum va apare prima data la sistemul de evacuare nu datorita condensului ci datorita temperaturii si diferentelor foarte mari de temperatura.
                    ai condens pana se incalzeste motorul, apoi adio condens .

                    Comment


                    • #11
                      Da. Sunt toate unite intre ele.

                      Comment


                      • #12
                        n-are rost sa gauresti toba. cat despre tobe sparte de rugine, ati vazut voi vreuna? io pana acum n-am vazut...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google