fa un efort si ia ti cu servo altfel o sa regreti,ceva de genu cum regreta cei care nu au ac vara,dar asta tu decizi in functie de cat de mult conteaza pt. tine 400 de euro eu unu nu vad masina fara servo ,geamuri electrice si ac macar atat pt.confort.Daca vrei un raspuns mai bun intreaba cati din cei de pe forum care au servo ar mai conduce o masina fara?
Logan Cu Sau Fara Servodirectie
Collapse
X
-
Da, chestia cu masina noua este hotarata. Este o loterie la care nu vreau sa particip. Geamurile electrice nu sunt o prioritate. AC era intr-adevar ceva de luat in calcul, dar, dupa cum spunea si un coleg de forum mai sus...mereu iti va pare rau ca nu ai luat ceva in plus, si nu ma pot baga la cheltuieli mai mari.
Bun, deci, in acest moment sunt cam 70% pentru servo, insa, va trebui sa vad exact in fucntie de promotia de luna asta de la dacia ce decizie voi lua.
Va multumesc!
Comment
-
Depinde in ce conditii folosesti masina, oricum, sa-ti iei masina noua si sa nu ai servo-directie nu suna bine, parerea mea, o vezi noua, moderna, miroase frumos, urci in ea, porneste, toate bune si frumoase, dai sa iesi din parcare, vorba aia', tragi ca "apucatu' " de volan si te gandesti apoi o clipa de ce nu ai fi luat cu servo. Ia cu servo' ca ma apuca 210.000 km. si nu am nicio problema cu caseta de directie care este cu servo. Cu aerul conditionat este discutabil, eu am si A/C pe 1.4-ul meu si vara il folosesc numai cand urca cineva in masina si-mi spune sa-l pornesc sau foarte rar cand chiar imi este cald, nu este vorba de consum ca nu ma intereseaza (la cat ma costa pe mine 100 km. facuti...), eu sunt slab si nu-mi trebuie aer, deschid geamul si este perfect pe canicula. Daca e sa o luam asa, nu-ti mai lua deloc masina pana nu ai banii pentru un Prestige 1.5 dci (consum mic, toate optiunile) si deja o dam in alte basme. Ia Logan cu servo si nu te vei plange de el, bani de carburant si de consumabile sa fie, dai in ea si nu crapa.
Comment
-
Si eu vroiam masina nou dar nu aveam bani. Varianta la care ma uitam era un abs+ (un fel de ambiance cu ABS daca nu ma insel). Pe vremea acea nu toate variantele aveau ABS in serie si eu vroiam neaparat. Cand am fost la reprezentanta si am testat un Prestige 1.6 16V am zis ca asta vreau. Are de toate si numi pare rau ca am luat cu citeva mii de euro mai mult credit.
Daca esti hotarit sa fie nou atunci sa iei pe cel cu mai multe dotari.
Eu votez pentru servo.
Aici pe forum sunt mai multi colegi cu logan fara servo intreabal si pe ei. Ex. kopatz are un ambiance fara servor si cu cateva mii de km.
Succes
Comment
-
alege abs , servo si geamuri electrice
daca se poate si motor de 1.6 , sincer iti zic nu vei regreta niciodata
eu am 1.4 fara servo , fara abs , fara geamuri electrice si regret ..dar atatia bani au fost , masina nou nouta in 2004 cumparata a 3300 nu stiu cat fabricata in tara
sunt foarte multumit de ea dar intodeauna parca vrei ceva mai mult
fa un drive test cu un logan 1.4 si vezi cum merge ... daca iti convine ramai pe motorizarea asta dar pt juma de litru in plus la consum mai bine alegi 1.6 90cp :xIts just a car ...
Comment
-
eu am un ambiance din 2005...deci full. Cand ma urc pe aia de la serviciu care este cheala si 1,4....ma apuca groaza.Fara aer vara,e crima...mai les in BUCURESTI, fara ABS iar este nasol in unele momente,DAR fara SERVO este cel mai nasol!!! geamuri electrice,casetofon,jante aliaj,tetiere spate....si multe alte sunt fite! Dar servodirectia,aer si ABS sunt niste ajutoare de nadejde! gandeste-te bine...mai bine un SH mai bogat in optiuni,decat una fara macar servodirectie...parerea mea!sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
Incep prin a spune ca am 1,4 Laureate din 2005. Nu am avut nici o problema cu ea.
Parerea mea, ca si a multora de pe aici, este sa iti iei neaparat cu servo... la urma urmei masina nu iti iei in fiecare an. Daca iti poti permite iti recomand si un aer conditionat. Mai bine mai mergi cu vechea dacie inca un an, mai strangi niste banuti si iei una si cu aer si cu servo. Daca ma urc acum intr-o masina cu servo mi se pare un chin. Sincer uneori mi se pare ca si a mea merge ''greu''. Devi din ce in ce mai comod. Sa zicem ca pleci si tu la o nunta imbracat frumos sau iti gasesti un job unde trebuie sa mergi la costum. Cum ar fi ca in 10 km sa mori de cald si sa transpiri? Stiu ca sunt exemple copilaresti dar nu se stie niciodata cum masina ta de familie o sa devina o masina de uz zilnic in cel mai apropiat timp. Poate peste 2-3 ani o sa ai un copil si o sa pleci cu el la mare... o sa iti convina sa ii faci aer sa nu se sufoce de cald? Daca tot dai o gramada de bani mai suporta putin, mai strange cureaua si ia decizia corecta. Nu te grabi... incerca sa fi matur macar la decizii mai importante... te sfatuieste unul ( eu ) care la 23 de ani are tot ce ii trebuie pe munca lui... fara ajutor de la parinti... am inceput sa lucrez la 18 ani si munca nasoala... ''de jos'' pe 300 roni. Daca la inceput masina mea era masina de familie care facea 8000 km pe an... acum este masina personala si le-am cumparat alor mei alta noua... merg cu ea zi de zi si nu regret nici o clipa ca a costat cat a costat... Mai bine faci credit pe 1 an pentru diferenta de 1000 euro si iti iei masina cum trebuie... Numai bine.Last edited by sinx; 3 January 2010, 05:36.sigpic
Comment
-
@ sebibv,am fost in situatia ta !(situatie financiara ,am avut Oltcit si nu stiam ce sa aleg) Am ales a 2 varianta la 7100e.Servodirectia nu este un moft este necesara(sa vezi la oltcit cat tragi de volan),AC pt mine este un moft (am pe masina de sevici si nu il folosesc) si un accesoriu care va avea probleme(scurgere de freon,mirosuri,curea).Geamurile electrice sunt bine venite uneori (fara manivela arata mai bine usa)si sistemul audio este si el bine venit!deoarece te scapa de fire trase,demontarea unor elemente,timp pierdut .ABS pt ce?un alt accesoriu care in viitor va fi cu probleme.Decizia iti apartine.(ce am scris este doar o parere personala)AC/DC- RIDE ON
Comment
-
Iti cumperi ce-ti permiti cash. Lasa datoriile fata de banci, ca te stoarce. Referitor la servo, se poate pune orice ulterior pe Logan daca-i simti lipsa, ca de exemplu genti de fite, AC, sistem audio performant, servo, etc...vrei sa schimbi vechea caruta din motiv ca iti trebuie o masina pe care nu vrei sa repari zilnic...te inteleg...nu sta pe ginduri!!!
Comment
-
Asa e, au rezistat altii "ani de zile" fara AC, poti sa rezisti si tu. E drept, altii au rezistat si fara masina, adik o bicicleta e mult mai sanatoasa, eventual ii pui si un coviltir, si ai AC mai AC ca altii.. Stiti cum e treaba cu cei fara AC? Intr-adevar exista persoane care datorita sinusilor, sau mai stiu eu ce, chiar nu suporta AC. Mai sunt si cei care nu suporta financiar AC-ul, caz in care strugurii devin acri.. E un moft AC-u? Si cu ce e mai moft decat ABS-ul? Sunt destule threaduri cu cei care se lauda ca franeaza mai bine decat abs-ul. Daca e de ca toate sunt moft, de ce vrem o masina mai buna, mai cu de toate, etc.. Buzunarul iti dicteaza care sunt mofturi si care nu. E clar ca fiecare chestie in plus iti sporeste confortul.. Daca am observat bine, baiatul e din brasov, unde nu e chiar ca in Bucuresti sau Constanta, vara.. Asa cum ai stat pana acum, poti sa stai si in continuare, e drept. La fel si cu servo, si orice in plus fata de categoria "caruta". Eu recomand sa-ti mai faci de 5 ori casa, si sa-ti iei cea mai dotata varianta posibila, la banii de care dispui.
Comment
-
Da, aveti toti dreptate, si nu pot sa contrazic pe nici unul din voi.
Tocmai de-aia am postat pe un forum ca sa vad cat ami multe pareri, si slava domnului am primit multe.
Treaba este ca, pe langa costul masinii de pe site, se mai adauga alte cheltuieli, in valoare de vreo 1000 de euro, daca nu si mai bine (alarma, montat casetofon, rca, casco, acte, taxa de poluare). Nici eu nu vreau sa ma incurc cu banca, si prefer sa iau de la cunoscuti niste bani, pe care ii pot da cum simt eu (ba mai mult, ba mai putin) pe luna astfel icnat sa am o autonomie financiara destul de mare.
Ideea e ca initial am plecat la drum cu gandul sa iau loganul de 5900, insa m-am razgandit.
Ideea cu transpiratia...pe caldura, e adevarata, insa, incerc sa fac un raport cat de cat ok in ceea ce priveste performante/efort financiar, mai ales ca vreau in viitorul apropiat sa ma mut si o sa am nevoie de bani.
Dupa cum am zis, nu imi ramane decat sa astept sa vad saptamana viitoare promotiile dacia, si apoi sa plec la drum. Calculele le-am facut pentru un curs de 4.5 lei/euro, deci asta inseamna ca daca reusesc sa fac o miscare cat timp cursul bnr este cat mai mic, adica sa nu sara de 4.3 ca sa ajung la un curs la dealer de 4.4, calculele vor fi chiar mai avantajoase.
O sa jonglez si cu alte elemente, cum ar fi: asigurare rca doar pe 6 luni (daca voi putea), asigurare casco obligatoriu pe 6 luni, eventual renunt la alarma daca fac casco si asa pot ajunge sa imi permit cat de cat servo. Daca nu, nu, si asta va fi, probabil ca nu voi regreta foarte mult, pentru ca imi voi aminti ca in momentul in care am luat aceasta decizie, am fost foarte strans cu banii.
Sunt curios acum cat le ia la astia sa demareze rabla.
Comment
Comment