Logan Cu Sau Fara Servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Da, am inteles. Clar sunteti majoritatea pentru servo.
    Va multumesc.
    Astept rabla si apoi fuga la dealer. probabil o sa aman inmatricularea (si asa cred ca mai am timp sa fac niste bani). Trebuie sa intreb pe cneva ce se intampla daca inmatriculez dupa 30 de zile (in afara de faptul ca nu pot sa circul).

    Comment


    • #77
      la mine vara frige plafonul!!!deci iti dai seama ca daca nu aveam aer muream in masina. cred ca din cauza culorii. daca era alba sau o culoare mai deschisa poate nu era chiar asa cald....mi-am montat un termometru cu temp. int. si temp. ext.am facut proba cu geamurile deschise(prin oras,trafic aglomerat), afara erau 34*C , iar in masina 48*C.Aveam numai geamurile pe fata deschise! cred ca de aia era asa cald :P. si clar...CU servo!!!
      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

      Comment


      • #78
        Eu vreau alba.
        Chestia este ca eu am posibilitatea sa o tin sub un copac, desi nici asta nu este bine pentru vopsea.
        Ok, acum astept votarea bugetului ca sa stiu cand debuteza rabal .

        Comment


        • #79
          Prietene Sebi esti de mult esti scos din joc, threa-dul tau este la fel ca serialul dupa protv, tanar si nelinistit, poti intra la episodul 5000 si intelegi tot

          Comment


          • #80
            Originally posted by sebibv View Post
            Eu vreau alba.
            Chestia este ca eu am posibilitatea sa o tin sub un copac, desi nici asta nu este bine pentru vopsea.
            Ok, acum astept votarea bugetului ca sa stiu cand debuteza rabal .
            Vezi ca programul rabla va debuta cu o noutate, in sensul ca poti folosi pana la trei tichete de casare pentru trei prime la cumpararea unei masini.
            Eu zic sa dai buzna pe la ceva vecini cu rable nemiscate si sa le propui afacerea de a-ti ceda masina pentru un procent din prima, pe care il negociezi la sange.
            Eu zic ca daca gasesti inca doua rable si le dai cate 50% la fiecare ramai cu inca o prima si te-ai scos de servo si de aer conditionat.
            Nu te grabi si analizeaza ce ti-am spus si mai presus de toate informeaza-te inainte de a merge la dealer sa cumperi.

            Comment


            • #81
              Corect...Le dai alora maxim 500 de euro sau mai putin daca stii sa negociezi pe masina iar restul il bagi tu in buzunar si iti iei un logan superior la dotari.
              Buna ideea asta cu 3 rable....

              Comment


              • #82
                si oricum alea 3 rable trebuie sa le ai de minim 5 sau 10 ani parca

                Comment


                • #83
                  Nu mai e valabila treaba cu anii
                  O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

                  Comment


                  • #84
                    Ba e foarte valabila si nu este vorba de 5 sau 10 ani cum zice loganul ci de 2 ani asa a fost mereu si este in continuare!
                    Intalniri Logan Club Constanta:
                    In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                    Ptr detalii : 0723.955.045

                    Comment


                    • #85
                      eu am preference 1.4 si pot spune cand am momente in care ma gandesc ca era mai bine o alta varianta...nush ce sa zic,una peste alta e ok masina,incearca sa iei cu servo si daca poti preference sau chiar mai sus,daca nu i-a care o fi ca e masina buna ;)

                      Comment


                      • #86
                        Eu am inteles tot ce s-a discutat. Faptul ca nu stiu efectiv diferenta intre servo si fara (diferenta practica) nu inseamna ca nu am nici o tangenta cu tehnica.
                        Treaba cu rablele o stiu de mult.
                        Dupa cum v-am spus, caluelele mele sunt facute un pic exagerat ca sa nu fiu luat pe nepregatite de evolutia nefavorabila a cursului pe termen scurt sau de alte aspecte.
                        Probabil cand voi ajunge la dealer, socotelile in acel moment vor fi diferite, si atunci pot sa optez.
                        Oricum, pana nu se aproba bugetul...bye-bye rabla!

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by BeciAcustic View Post
                          Ba e foarte valabila si nu este vorba de 5 sau 10 ani cum zice loganul ci de 2 ani asa a fost mereu si este in continuare!
                          deloc nu a fost asa mereu
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            @sebibv: cu servodirectie, ai 2.5 ture de volan pt bracarea rotilor maxim stag-drp, iar fara servodirectie, ai 3,5 ture pt a face aceeasi chestie. servo e mult mai usor de condus in oras, cand parchezi, in locuri inguste, etc...plus ca merge mult mai usor volanul, desi are cursa mai scurta. e un pic deranjant la inceput la depasiri, mai ales daca vii de pe masina fara servo, unde iti luai avant si trageai tare de volan. la logan, daca tragi tare de volan la 120km/h, iesi la prasit cucuruzul. servo nu are treaba cu cat de repede mergi, ce intentionezi sa faci, pur si simplu iti intoarce rotile ca si cum ai sta pe loc. cat de repede tragi de volan, atat de repede se rasucesc rotile. cum am zis, poate e neplacut la inceput, dar nu e ceva cu care sa nu te obisnuiesti destul de rapid. alt dezavantaj la servo e ca daca moare motorul, ai o directie foarte grea, mai grea decat o masina din fabrica fara servodirectie, deoarece tu cand volanezi, pe langa raportul mai scurt al casetei, tre' sa impingi cu volanul lichidul prin instalatie. dar ma gandesc ca nu mergi 90% din timp cu motorul oprit, deci nu-i cu adevarat o problema. chestie "pro"-servodirectie: in ultimii 4 ani de productie ai loganului, casetele fara servo au picat la greu, cele cu servo, nu prea. adica mai deloc, cu cateva exceptii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #89
                              permite-mi sa te corectez
                              Originally posted by bogdan_1984 View Post
                              Numărul de rotaţii de volan:
                              direcţie manuală / direcţie asistată: 4,5 / 3,2
                              bineinteles, sursa este dacia.ro
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Da, o sa fac si un drivetest cu una fara servo pentru ca se pare ca am gasit aceasta portita.
                                Sa vedem ce va iesi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google