Logan Cu Sau Fara Servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucsa aia de teflon (aka pahar antizgomot) o au si Daciile vechi si se uzeaza destul de greu. Atunci cand se uzeaza, apare o bataie in directie, fara a afecta stabilitatea masinii la drum drept. E bine insa sa se schimbe, fiindca uzura ei duce la uzura cremalierei si atunci e jale. Mai ceva, uzura acelei bucse se simte mai greu la masinile cu directie pe capeti de bara (trebuie data jos roata dreapta fata si verificat jocul la mana).
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • @Sebi chiar ca te-ai grabit rau de tot in a lua decizia ta!
      A scazut si euroiul,puteai sa iei si trei rable pt casat,taxa pe poluare cadou....
      Vorba proverbului.."Graba strica treaba".
      O saptamana daca mai asteptai era loganul cu servo si AC al tau.
      Pacat,mare pacat,si sa nu spui ca nu i-ti pare rau deja de decizia luata,ca eu unul nu te-as crede deloc.

      Comment


      • Nu-l mai amagi si tu acum... Daca astea au fost finantele, asta este masina. Cu servo sau fara servo e al lui si poate dormi linistit ca nu are bani de dat, asa cum a spus si el.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Inca nu am luat-o efectiv, insa personal am inteles un lucru, pe care, fara suparare, unii nu l-au inteles. Stiu sa fac un calcul realist, sa calculez o amortizare lunara, sa fac un raport cost/utilitate. Am ajuns la concluzia ca asa va fi mai bine.
          Evident ca imi pare rau ca nu mi-am putut lua ceva mai bun, insa, indiferent de ce mi-as lua, va exista ceva mai bun.
          Tineti cont ca pentru mine va fi o schimbare suficient de mare de la vechea dacie la Logan nou.
          Astept acum sa se dea drumul la rabla pentru ca neseriosii astia au zis ceva...dar iese altceva.
          Sa vedem....oricum, o sa postez cu opiniile despre directie, comparat cu vechea masina, si voi fi sincer.

          Comment


          • Tu stii mai bine. Te asteptam cu opiniile.

            Comment


            • Vei fi incantat de noua masina, cele doua nu se pot compara in niciun fel inclusiv in ceea ce priveste sistemul de directie chiar si fara servo. Confortul la volan este mult superior cu toate ca pentru o perioada scurta de timp comenzile ti se vor parea cam incomode, pedala aceleratie moale, ambreiaj prea sus, vizibilitatea un pic obturata de stalpul parbriz, parcarile cu spatele incomode. Cu toate aceste inconveniente de inceput te vei obisnuii destul de repede. Un plus pentru lenesi este latimea in partea de sus a fetei interioare a usii, unde poti pune lejer cotul, iar cealalta mana sprijinita in schimbator, sa nu faceti asa, riscati sa va ia somnul . Deci, nu se pot compara, motor, cutie, rulaj, frane, caroserie, etc. Te asteptam cu impresii.

              Comment


              • Important este sa fi sanatos si multumit de masina ta,pentru ca tu o sa mergi cu ea....te asteptam cu primele impresii!

                Comment


                • @Sebi fara suparare dar daca poti sa iei in aceiasi bani o alta mai masina mai buna si mai dotata,de ce nu?
                  Daca masina ta costa 6000 de euro ,te scoti cu:
                  -Cursul euro de la 4,3 lei la 4,1 lei,deci o economie de 1200 lei dintr-un foc
                  -Daca mai iei 2 rable si le dai alora 800 de euro pe masini ,tie iti raman 1000 de euro de pe urma lor plus masina ta rezulta 1900 de euro din alt foc.
                  -Taxa de poluare cadou pana la 1 februarie care este si aia vreo 500 de lei
                  ____Deci per total ai avea un discount de 9600 lei, adica 2341 de euro.

                  Asa ca este un discount mai mult decat serios,iar daca eu insist nu o fac cu intentie rea,pt ca nu dai bani in plus ca sa iti iei o masina mai dotata ci dimpotriva iesi mai castigat cu variantele de mai sus.
                  Mai nou am citit ca poti sa cumperi si voucherele alea de 3800 de lei in loc de masina rabla efectiv.
                  Este o afacere si pt cei cu rable care nu au ce face cu ele cat si pt cei care vor sa cumpere masini noi prin programul rabla.
                  Adica tu poti lua un logan la 8341 de euro si care sa te coste 6000 de euro la final daca faci ce ti-am zis mai sus.
                  Toate cele bune si sa o stapanesti sanatos indiferent de ce vei alege.
                  Last edited by Ivan Marian; 14 January 2010, 13:02.

                  Comment


                  • Va multumesc celor care imi sustineti moralul. Nu ma bazez inca pe diferenta de curs. Inca nu a demarat rabla.
                    Va dati seama ca si eu vreau ceva mai bun. Este normal, insa tin cont si de cat imi permite buzunarul. Planuiam sa ma imprumut de la 2 persoane, acum trag sa ma imprumut doar de la una.
                    E drept, comenzile masinii mi se par aiurea, masina mi se pare mica....dar ma obisnuiesc. Imi aduc aminte cand am condus pentru prima data o masina cu servofrana, cat de greu mi-a fost....
                    Abia astept sa de astia drumul la rabla.....

                    Comment


                    • Salutare din nou.
                      Mi-a venit masina. Ambiance alb, 1.4, fara servo.
                      Mi-a fost tare fricade directie, insa trebuie sa va spun ca nici nu se compara cu vechea masina. E absolut altceva. Merge mult mult mult mai usor directia.
                      Mu voi avea nici o problema la viraje. Probabil ca doar pe loc va fi ami greu dar evit aceste situatii.
                      Va multumesc pentru sfaturi.
                      Iar ca un sfat: cine are bani, sa isi ia clar cu servo, cine isi ia o masina ca mine, pentru drumuri ocazionale, si nu doreste sa se imprumute (eu nu am facut-o, si chair mi-au si ramas bani...deci puteam sa pun si servo linistit).
                      Repet: nu merge mai greu directia ptr ca sunt anvelopele mai late. Este altceva fata de 1310 din 85 (pe care am avut-o eu).

                      Comment


                      • Sa o stapanesti sanatos! Cu siguranta sunt diferente mari fata de 1310.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Mersi mult

                          Comment


                          • sa conduci cu servo sa vezi cum e

                            Comment


                            • ce rost mai are ? masina o fost cumparata deja....multi km fara probleme

                              Comment


                              • S-o stapanaesti sanatos! Nu ne arati si noua niste poze?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google