Uleiul fiind mai gros iarna, pana se incalzeste, exista riscul de a stresa sincroanele mai mult decat e cazul mai ales la treapta a 2-a....fireste este un risc minor dar mai "iminent" decat in cazul in care s-ar respecta cifra de vascozitate data de producator. In afara de avantajul ca-i pui un ulei fresh in cutie, altul nu mai este. Repet, ceva cu adevarat mai bun este un oloi sintetic si de firma pentru transmisie.
A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??
Collapse
X
-
Multi nu stiu, dar atit motoarele de pe Logan, cit si cutiile de pe Logan, au montate cite un magnet foarte puternic in fundul baii de ulei, respectiv in cavitatea CV. Scopul magnetului este acela de a atrage si retine toata pilitura de fier, toate segmentele de metal feros provenite dupa prelucrare si neslefuite sau nedebavurate.
Comment
-
@Deluxe sunt sigur ca nu ai depasit 100.000 km pe bord, te mandresti cu o treaba facuta fara sens... Cum sa fie mai bun uleiul bagat de tine mai bun decat ala din fabrica cand tu singur spui ca bagi greu in viteze? Tu intelegi ca sunt cutii de Logan cu peste 300.000 km care nu au vazut ulei schimbat si merg ireprosabil? Eu nu vorbesc prostii, am modelele mele in ceea ce priveste Loganul, modele cu multi kilometri, asta conteaza, ce spune unul si altul din auzite eu compar cu ceea ce vad... Te salut!
Comment
-
vasile te inteleg foarte bine si iti dau dreptate dar nu ai vrea sa sti ce a ramas pe fundul bidonului dupa decantare ... si cand am zis ca bag greu in viteze era inainte sa schimb uleiul ...
dupa sfaturile anumitor useri, in principal darkside am ajuna la un compromis si am luat mobil shc 75w90 GL5 54 ron litrulAttached FilessigpicMy ride
Comment
-
-
-
Originally posted by andrei View PostDa, schimba-l fara sa stai pe ganduri. Dar ca sfat, mergi la un mecanic sa-l schimbe daca n-ai rampa.
Comment
-
din moment ce in manualul de utilizare se indica tipul de ulei din cutie in caz ca trebuie inlocuit, ma gandesc ca are totusi o perioada de viata, chiar daca nu depinde de nr de km parcursi. si antigelul se schimba la 2 ani chiar daca masina sta la 20 de grade constant cu motorul oprit, la fel lichidul de frana...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Depinde ce intelege fiecare prin "garantat pe viata"...eu zic ca nu e chiar asa...orice se degradeaza. Personal am sa schimb uleiul la CV la 60.000 km din pur subiectivism mai mult.
PS: La Mitsubishi mi-au schimbat uleiul din CV la 150.000 mile (faceti paritatea)...si ala are cutie automata...In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment